Inge O schreef:dat heeft ze via moeder van overgrootmoeder spook - die heeft dat hier geïntroduceerdbianca83 schreef:
Als ik de kamer binnen kom, wat voor tijd ook en hoelang of kort ik ook weg geweest ben, pakt ze altijd een knuffel in haar mond en komt heeeeeel vrolijk naar me toe zodat haar kont heel de andere kant op gaat dan waar zij zelf heen gaat om te kroelen en spelen. sette doet het, crunch doet het, fien van tamara doet het en relax doet het ook al vaak.
kijk, dit schreef ik over sette, herkenbaar? :
dat heel af en toe slaat alleen op hoe vaak ze het doet als ik bij de computer zit, verder doet ze het elke dag minimaal wel een aantal keerInge O schreef: sette komt heel af en toe eens gedag zeggen met een knuffel in de bek (maar het is niet de bedoeling dat ik die ook aanneem).
. ze doet het overigens ook naar de andere honden - ik noem het een verzoeningscadeautje
.
hahahah ja heel herkenbaar. Als we naar buiten gaan met haar moet ook áltijd een knuffel mee de gang in, maakt niet uit welke maar ze moet iets in haar bek hebben. Zodra haar riem om is en we los zeggen laat ze hem met een hele zielige blik vallen om als we weer terug zijn snel weer haar knuffel te pakken