Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aandacht alsjeblieft

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bianca83
Zeer actief

Re: Aandacht alsjeblieft

Ongelezen bericht door bianca83 »

Inge O schreef:
bianca83 schreef:
Als ik de kamer binnen kom, wat voor tijd ook en hoelang of kort ik ook weg geweest ben, pakt ze altijd een knuffel in haar mond en komt heeeeeel vrolijk naar me toe zodat haar kont heel de andere kant op gaat dan waar zij zelf heen gaat om te kroelen en spelen :I:
dat heeft ze via moeder van overgrootmoeder spook - die heeft dat hier geïntroduceerd :I: . sette doet het, crunch doet het, fien van tamara doet het en relax doet het ook al vaak.

kijk, dit schreef ik over sette, herkenbaar :mrgreen: ? :
Inge O schreef: sette komt heel af en toe eens gedag zeggen met een knuffel in de bek (maar het is niet de bedoeling dat ik die ook aanneem :klaar: ).
dat heel af en toe slaat alleen op hoe vaak ze het doet als ik bij de computer zit, verder doet ze het elke dag minimaal wel een aantal keer :mrgreen: . ze doet het overigens ook naar de andere honden - ik noem het een verzoeningscadeautje :mrgreen: .

hahahah ja heel herkenbaar. Als we naar buiten gaan met haar moet ook áltijd een knuffel mee de gang in, maakt niet uit welke maar ze moet iets in haar bek hebben. Zodra haar riem om is en we los zeggen laat ze hem met een hele zielige blik vallen om als we weer terug zijn snel weer haar knuffel te pakken :mrgreen:
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Noeska is nogal van het haar neus onder m'n arm duwen en het voorwerpen komen brengen (inclusief kauwlapjes en kluiven :tongue: ). Victor steekt ook z'n dikke duitse kop onder m'n arm, of gaat met z'n kont tegen me aan staan. Laika is ook een kopsteker, maar heeft ook wel de door jaap beschreven staarneigingen en heeft er nog een: als je staat, zich als een gek aan je voeten om laten donderen, neus eerst.
enjo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse setter
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door enjo »

Endy gaat zo tegen mijn bureaustoel leunen dat ie gaat draaien :mrgreen: weg van de computer en plots ligt daar dan een knuffelding die ik dan aub weg wil gooien :smile:
Afbeelding
rust zacht meissie Joey 19-3-1997 19-11-2010
slaap wel Bereboot 8-9-1997 11-1-2012
Jolande1961
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolande1961 »

Tegen me aan duwen en lekker gaan lebberen; toe aai me dan en stop er vooral niet mee.
Inc

Ongelezen bericht door Inc »

Molly doet niets! Die arme ziel gaat me zielig aanstaren vanaf haar stoeltje totdat ik zwicht :mann:

Diesel komt bij me zitten en gaat loeihard blaffen :klaar: Dat is dan weer minder :engel:
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Ze gaat zich gigantisch uitsloven met een speeltje, er wild mee schudden, half koppeltje duiken ermee of als een kat ermee spelen: poot op speeltje en door huis roetsen
Perry en Noah

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”