De echte probleemgevallen neemt hij ook vaak een paar weken of soms een paar maanden op in zijn roedel.
Hij bekijkt het per hond. Sommige kan hij sneller helpen en daarna zullen de bazen het goed moeten blijven doen anders is het zo logisch als wat dat ze weer terugvallen.
En mensen mogen altijd contact met hem houden als hij de honden behandeld heeft, dus de nazorg is ook altijd goed.
En dat hij honden zo snel naar hem luisteren vind ik ook niet verwonderlijk,want hij is midden tussen de honden opgegroeid. Doet dit al bijna zijn hele leven. Zelfs met wilde honden. Dus dat is hij zo eigen dat hij dat voor de honden al gewoon uitstraalt dat hij een leider is.
Ik ben een fan van hem. Hoor altijd wel de tegenstanders, maar kan niets in zijn shows, interviews of lezingen vinden waar ook maar iets onrespectvols voor honden is.
En hij werkt met probleemhonden, dus dat is altijd anders dan de meeste van ons hebben.
Een moederhond legt ook niet alles eerst braaf uit aan haar pups, of komt met een vleesje aandraven als de pup goed luisterd. Die geeft ook een snauw en verwacht gehoorzaamheid. En dat werkt altijd perfect bij haar pups.
Niet dat ik voor een harde aanpak ben.Totaal niet, ik sjouw ook met kaasjes als ze pup zijn hahahaa Maar ik vind wel als je een probleemhond hebt, dan werkt het kaasje en het positief belonen soms niet afdoende.
En juist omdat je zoveel negatieve reacties op hem hoort en verhalen dat ze van horen zeggen hebben........... dat hij niet goed is voor dieren.
Zou ik hem graag willen zien, want dan pas kun je een echt oordeel geven vind ik. Maar zolang ik niet negatiefs bij hem zie in shows,lezingen en interviews, blijf ik een fan