Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cesar Millan naar nederland

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Re: Cesar Millan naar nederland

Ongelezen bericht door freskin »

rubyred schreef:Cesar is niet perfect en mist soms seintjes, bv de aflevering met de hond Baby Girl, een hond die raar gedrag vertoonde en niet wilde eten. Cesar wilde haar helpen en deed van alles om haar te laten eten. Na deze aflevering stierf Baby Girl aan kanker, dat was de rede dat ze niet wilde eten en bang was..............
Tja..hij is ook maar een mens, he? En hij is ook geen arts. Onze hond had ook kanker. Tot op vrijwel het laatste moment niets van gemerkt.
Ik hoor hem regelmatig aan mensen vragen of de hond medisch niets mankeert. Wel een trieste zaak van dat hondje. Ik heb die aflevering niet gezien. Ik weet dus ook niet of die mensen al naar een dierenarts waren geweest.
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Een mens maakt fouten, akkoord. Maar hij is wel professional. En als professional weet hij dat hij eerst medische oorzaken uit moet sluiten alvorens met gedrag aan de slag te gaan ;). Ik hoop in ieder geval dat hij ze heeft geadviseerd om gezien het gedrag van de hond hiermee naar de DA te gaan.
irie
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door irie »

Ach......Mijn grote held. :S: :N:

Een grappig programma waar bij in het begin hoort te staan met grote koeie letters.
''Dont try this at home''.
De simpele kleine dingetjes zijn zeker thuis wel handig om toe te passen.
Maar bij de echte gedragsproblematiek is het soms levensgevaarlijk als mensen dat eens uit gaan proberen wat hij laat zien.
Maargoed, met een beetje knipwerk maken we er een flitsende show van.
De meeste kijkers willen dat nou eenmaal..
Dat hij overtuigt is van zijn manier van trainen lijkt me logisch.
(zullen over de gehele wereld nog wel meer gedragsdeskundige zijn die dat van zich zelf denken)
Het zijn meer de ''volgelingen'' waar ik me altijd het meest aan stoor.

Euh...nee van mij hoeft hij niet ..
freskin
Zeer actief

@ irie: er staat altijd een waarschuwing bij iedere aflevering, dus dat klopt niet helemaal wat je zegt.

@ Bennie: zoals ik al zei heb ik hem heel vaak horen vragen aan mensen of het gedrag van de hond geen medische oorzaak kan hebben.Het lijkt me stug dat hij het bij het betreffende hondje dat niet wilde eten niet heeft gevraagd. Niet alles wat hij zegt wordt vertaald in de ondertiteling, maar hij vraagt het wel degelijk. (Ik lees de ondertitieling meestal niet maar luister naar het engels) Ik zou het ook wel een fout van hem vinden als hij dat niet had gevraagd......Ik zal eens kijken of ik de aflevering ergens terug kan zien.
groetjes, ingrid

Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik vind hem wel goed hoor :pffff:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Wil de hond schreef:Hij hoeft daar geen maanden mee bezig te zijn want dat is nergens voor nodig, sterker nog, zou je maanden bezig zijn met het omvormen van gedrag dan kom je nergens.
Ik kan me wel vinden in je post. Toch 1 vraag. Zijn mensen in staat om in zo'n korte tijd hun gedrag te veranderen? Want het gaat veelal om 'probleemgedrag' van de eigenaren. Stel, ik doe iets al jaren op manier X, kan ik dit dan van het ene moment op het andere wijzigen in manier Y?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Zoek stok! schreef:
Wil de hond schreef:Hij hoeft daar geen maanden mee bezig te zijn want dat is nergens voor nodig, sterker nog, zou je maanden bezig zijn met het omvormen van gedrag dan kom je nergens.
Ik kan me wel vinden in je post. Toch 1 vraag. Zijn mensen in staat om in zo'n korte tijd hun gedrag te veranderen? Want het gaat veelal om 'probleemgedrag' van de eigenaren. Stel, ik doe iets al jaren op manier X, kan ik dit dan van het ene moment op het andere wijzigen in manier Y?
dat hangt van jou af :wink:
Zoek stok!
Zeer actief

Nou nee. Ik heb het over mensen die iets al jarenlang uit de hand hebben laten lopen. Ik zit niet in zo'n aflevering :F:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Zoek stok! schreef:
Dat zal van geval tot geval verschillen.

In hoeverre is er een motivatie om echt iets te willen veranderen, de informatie die zo iemand krijgt, in hoeverre krijgt zo iemand achteraf nog begeleiding, maw, kan zo iemand terugvallen op enige vorm van ondersteuning, allemaal factoren die meespelen.

Ik bemerk dat de meeste mensen die uitgelegd krijgen dat hún gedrag hun hond gemaakt heeft tot een probleemgeval, na het verwerken van die voor de meesten erg koude douche, wel degelijk in staat zijn om zich heel bewust te gaan richten op hun eigen gedragsverandering.

Het blijft voor mij frappant dat de meeste mensen die hier langs komen met een probleemgeval bij binnenkomst hun hond voorstellen met de woorden "dit is een hele slechte hond die heel veel moet leren".

Gelukkig is het zo dat na een uurtje of wat praten en uitleggen vrijwel iedereen overtuigd raakt van hun vergissing. Ik leg uit dat het geen slechte hond is maar een slecht-opgevoede hond. Ook leg ik ze uit waarin ze zich vergist hebben en waarom hun hond daar zo op reageert als hij reageert.

Als dat kwartje eenmaal gevallen is gaat de rest eigenlijk vrijwel vanzelf, niet altijd zonder moeite, maar het lukt dus wel.

Ik weet niet in hoeverre CM buiten de camera om aan ieder geval ook voldoende informatie geeft dus ik kan niet veel zeggen over dat gedeelte van "de show".

Wel denk ik dat je niet goed meekrijgt dat op het moment dat CM vertrekt de zaak meestal nog niet echt is opgelost, vanaf dat moment moeten de eigenaars echt nog een tijd blijven werken aan de verandering.

En ik kan me niet voorstellen dat ze dat zonder goede info en begeleiding mogen gaan doen van Cesar. Het lijkt me niet zo dat hij alleen maar even wat leuke beelden komt maken voor het programma en daarna zonder meer uit het leven van die mensen stapt.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Wil de hond schreef:
Zoek stok! schreef:
Dat zal van geval tot geval verschillen.

In hoeverre is er een motivatie om echt iets te willen veranderen, de informatie die zo iemand krijgt, in hoeverre krijgt zo iemand achteraf nog begeleiding, maw, kan zo iemand terugvallen op enige vorm van ondersteuning, allemaal factoren die meespelen.

Ik bemerk dat de meeste mensen die uitgelegd krijgen dat hún gedrag hun hond gemaakt heeft tot een probleemgeval, na het verwerken van die voor de meesten erg koude douche, wel degelijk in staat zijn om zich heel bewust te gaan richten op hun eigen gedragsverandering.

Het blijft voor mij frappant dat de meeste mensen die hier langs komen met een probleemgeval bij binnenkomst hun hond voorstellen met de woorden "dit is een hele slechte hond die heel veel moet leren".

Gelukkig is het zo dat na een uurtje of wat praten en uitleggen vrijwel iedereen overtuigd raakt van hun vergissing. Ik leg uit dat het geen slechte hond is maar een slecht-opgevoede hond. Ook leg ik ze uit waarin ze zich vergist hebben en waarom hun hond daar zo op reageert als hij reageert.

Als dat kwartje eenmaal gevallen is gaat de rest eigenlijk vrijwel vanzelf, niet altijd zonder moeite, maar het lukt dus wel.

Ik weet niet in hoeverre CM buiten de camera om aan ieder geval ook voldoende informatie geeft dus ik kan niet veel zeggen over dat gedeelte van "de show".

Wel denk ik dat je niet goed meekrijgt dat op het moment dat CM vertrekt de zaak meestal nog niet echt is opgelost, vanaf dat moment moeten de eigenaars echt nog een tijd blijven werken aan de verandering.

En ik kan me niet voorstellen dat ze dat zonder goede info en begeleiding mogen gaan doen van Cesar. Het lijkt me niet zo dat hij alleen maar even wat leuke beelden komt maken voor het programma en daarna zonder meer uit het leven van die mensen stapt.
Bij sommige afleveringen zie je ook dat hij na een aantal weken terug komt en er zijn volgens mij altijd korte stukjes van de mensen hoe het een poosje later gaat. Zeker weten dat als ze tussentijds vragen hebben die altijd kunnen stellen. Er is nog altijd zoiets als telefoon en email.

En of het gedrag inderdaad goed blijft, ligt aan de baasjes of ze blijven opvolgen wat ze is geleerd of niet en of ze het ook echt kunnen of niet. Bij sommige afleveringen zie je dat het niet gaat en wordt de hond herplaatst, of er wordt geruild van hond.
freskin
Zeer actief

Ik denk ook dat de ergste probleemgevallen na de show best nog wel hulp krijgen. Misschien niet van Cesar zelf, maar van een van zijn medewerkers/trainers.
groetjes, ingrid

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

irie schreef:Ach......Mijn grote held. :S: :N:

Een grappig programma waar bij in het begin hoort te staan met grote koeie letters.
''Dont try this at home''.
die staat er en wordt regelmatig herhaald!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
X12207
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door X12207 »

Ik had het idee dat hij een paar seizoenen geleden beter was; toen hij nog niet de helft van zijn correctietrainingen uit de aflevering knipte en volstond met een samenvatting van 'voor' en 'na' :F:

(Ik zag nog niet zo lang geleden een aflevering van hem waarin hij binnenkwam bij een grote hond die alles/iedereen als ontbijt/lunch/diner zag maar na een simpele 'tssss!' van El Cesaro braaf bewonderend opkijkend naast Den Cesar zat. Was iets met 'chemie' of zo, maakte hij er van. Moet toch machtig mooi zijn als je zo'n gave hebt. Nu alleen de bijpassende hond nog zien te vinden :oohja: ).

In zijn eerste afleveringen vond ik hem wel goed; vooral die waarbij hij een agressieve Rottweiler liet zwemmen zodat hij 'm kon aanraken terwijl die Rottweiler veel te druk bezig was met badderen vond ik leuk.
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mari-anne »

De echte probleemgevallen neemt hij ook vaak een paar weken of soms een paar maanden op in zijn roedel.
Hij bekijkt het per hond. Sommige kan hij sneller helpen en daarna zullen de bazen het goed moeten blijven doen anders is het zo logisch als wat dat ze weer terugvallen.

En mensen mogen altijd contact met hem houden als hij de honden behandeld heeft, dus de nazorg is ook altijd goed.

En dat hij honden zo snel naar hem luisteren vind ik ook niet verwonderlijk,want hij is midden tussen de honden opgegroeid. Doet dit al bijna zijn hele leven. Zelfs met wilde honden. Dus dat is hij zo eigen dat hij dat voor de honden al gewoon uitstraalt dat hij een leider is.

Ik ben een fan van hem. Hoor altijd wel de tegenstanders, maar kan niets in zijn shows, interviews of lezingen vinden waar ook maar iets onrespectvols voor honden is.
En hij werkt met probleemhonden, dus dat is altijd anders dan de meeste van ons hebben.
Een moederhond legt ook niet alles eerst braaf uit aan haar pups, of komt met een vleesje aandraven als de pup goed luisterd. Die geeft ook een snauw en verwacht gehoorzaamheid. En dat werkt altijd perfect bij haar pups.

Niet dat ik voor een harde aanpak ben.Totaal niet, ik sjouw ook met kaasjes als ze pup zijn hahahaa Maar ik vind wel als je een probleemhond hebt, dan werkt het kaasje en het positief belonen soms niet afdoende.

En juist omdat je zoveel negatieve reacties op hem hoort en verhalen dat ze van horen zeggen hebben........... dat hij niet goed is voor dieren.
Zou ik hem graag willen zien, want dan pas kun je een echt oordeel geven vind ik. Maar zolang ik niet negatiefs bij hem zie in shows,lezingen en interviews, blijf ik een fan :D
Danoontje powerrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español

Ongelezen bericht door Danoontje powerrr »

X12207 schreef:Ik had het idee dat hij een paar seizoenen geleden beter was; toen hij nog niet de helft van zijn correctietrainingen uit de aflevering knipte en volstond met een samenvatting van 'voor' en 'na' :F:.
Zou dat zo zijn, dat er nu meer wordt geknipt?
Men moet slapende honden wakker maken...

Afbeelding
X12207
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door X12207 »

mari-anne schreef:De echte probleemgevallen neemt hij ook vaak een paar weken of soms een paar maanden op in zijn roedel.
Hij bekijkt het per hond. Sommige kan hij sneller helpen en daarna zullen de bazen het goed moeten blijven doen anders is het zo logisch als wat dat ze weer terugvallen.

En mensen mogen altijd contact met hem houden als hij de honden behandeld heeft, dus de nazorg is ook altijd goed.

En dat hij honden zo snel naar hem luisteren vind ik ook niet verwonderlijk,want hij is midden tussen de honden opgegroeid. Doet dit al bijna zijn hele leven. Zelfs met wilde honden. Dus dat is hij zo eigen dat hij dat voor de honden al gewoon uitstraalt dat hij een leider is.

Ik ben een fan van hem. Hoor altijd wel de tegenstanders, maar kan niets in zijn shows, interviews of lezingen vinden waar ook maar iets onrespectvols voor honden is.
En hij werkt met probleemhonden, dus dat is altijd anders dan de meeste van ons hebben.
Een moederhond legt ook niet alles eerst braaf uit aan haar pups, of komt met een vleesje aandraven als de pup goed luisterd. Die geeft ook een snauw en verwacht gehoorzaamheid. En dat werkt altijd perfect bij haar pups.

Niet dat ik voor een harde aanpak ben.Totaal niet, ik sjouw ook met kaasjes als ze pup zijn hahahaa Maar ik vind wel als je een probleemhond hebt, dan werkt het kaasje en het positief belonen soms niet afdoende.

En juist omdat je zoveel negatieve reacties op hem hoort en verhalen dat ze van horen zeggen hebben........... dat hij niet goed is voor dieren.
Zou ik hem graag willen zien, want dan pas kun je een echt oordeel geven vind ik. Maar zolang ik niet negatiefs bij hem zie in shows,lezingen en interviews, blijf ik een fan :D
Ben met je eens dat absoluut wel iets van honden weet. Mijn enige bezwaar is dat we - in tegenstelling tot vroeger - de details niet meer te zien krijgen, maar alleen nog het 'voor-na'. Da's jammer, want het zijn de details die me interesseren, niet het 'voor-na'.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

X12207 schreef:
mari-anne schreef:De echte probleemgevallen neemt hij ook vaak een paar weken of soms een paar maanden op in zijn roedel.

Ben met je eens dat absoluut wel iets van honden weet. Mijn enige bezwaar is dat we - in tegenstelling tot vroeger - de details niet meer te zien krijgen, maar alleen nog het 'voor-na'. Da's jammer, want het zijn de details die me interesseren, niet het 'voor-na'.
Daar zeg je iets heel vreemds.
Wat heb je nu alleen aan het midden gedeelte .?
:denken: Dan zie je toch ook niet wat voor gedrag de hond liet zien dus dan leer je ook niets van het middengedeelte en waaroms en daaroms. . :neenee:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Neeltje

En volgens mij zien we voor, dan het werken met de hond, en dan het erna.

Tenminste, ik zie Cesar altijd werken met de honden en niet van ok, Fikkie heeft probleem, oh kijk, probleem is opgelost???
rubyred
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.

Ongelezen bericht door rubyred »

Welk seizoen is nu op nederlandse tv? Er is natuurlijk nogal verschil tussen Cesar in 2002 en Cesar in 2010.
Dat zweten bv. dat doet die allang niet meer dat was alleen in het begin. En ik geloof dat hij ook niet meer die halsbanden gebruikt met die ijzeren pinnen.
Neeltje

Volgens mij is het 2007.

Hij gebruikt zelf ook niet de prikbanden, dat waren de eigenaars. Maar zweten doet-ie af en toe nog wel. Maar dat is meestal na 'n rondje skeeleren of zo. (dacht ik)
Zoek stok!
Zeer actief

Wil de hond schreef: Het blijft voor mij frappant dat de meeste mensen die hier langs komen met een probleemgeval bij binnenkomst hun hond voorstellen met de woorden "dit is een hele slechte hond die heel veel moet leren".

Dat is dus precies wat ik goed vind als mensen hulp zoeken. Dat ze duidelijk wordt dat de hond gewoon hond is :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mari-anne »

We lopen hier 1 seizoen achter op amerika dacht ik.

Ik herken dat niet zo dat je alleen begin en eind ziet.
Je ziet wat er voor en het verhaal van de mensen. Dan gaat hij aan de slag, legt uit hoe en waarom en aan eind van de show word er terug gekeken na een paar weken)

Hij gebruikt altijd de banden die de baasjes gebruiken, omdat de honden dat gewend zijn. Hij leest hun nooit de les hoe fout een hulpmiddel is. Wel legt hij soms uit waarom je nu net geen prikband moet gebruiken.
Zelf gebruikt hij altijd een dunne lijn.

Vind het ook wel flauw zoals ergens terug in de berichten staat dat hij het wel eens mis heeft omdat de hond kanker had achteraf. Hij is natuurlijk God niet,hij is gewoon een man die verstand heeft van gedrag en hij maakt gelukkig gewoon menselijke fouten. En dat dit dan ook nog verteld word dat de hond kanker had.....dat is toch alleen maar te prijzen. Dat word dus niet verzwegen en weg gestopt.
rubyred
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.

Ongelezen bericht door rubyred »

mari-anne schreef:We lopen hier 1 seizoen achter op amerika dacht ik.

Ik herken dat niet zo dat je alleen begin en eind ziet.
Je ziet wat er voor en het verhaal van de mensen. Dan gaat hij aan de slag, legt uit hoe en waarom en aan eind van de show word er terug gekeken na een paar weken)

Hij gebruikt altijd de banden die de baasjes gebruiken, omdat de honden dat gewend zijn. Hij leest hun nooit de les hoe fout een hulpmiddel is. Wel legt hij soms uit waarom je nu net geen prikband moet gebruiken.
Zelf gebruikt hij altijd een dunne lijn.

Vind het ook wel flauw zoals ergens terug in de berichten staat dat hij het wel eens mis heeft omdat de hond kanker had achteraf. Hij is natuurlijk God niet,hij is gewoon een man die verstand heeft van gedrag en hij maakt gelukkig gewoon menselijke fouten. En dat dit dan ook nog verteld word dat de hond kanker had.....dat is toch alleen maar te prijzen. Dat word dus niet verzwegen en weg gestopt.
Maar je zag aan de hond zijn ogen dat ze pijn had, ik snap niet dat hij dat niet zag?
Danoontje powerrr
Zeer actief

Misschien is hij toch geen echte fluisteraar. :F:

Afbeelding
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Danoontje powerrr schreef:Misschien is hij toch geen echte fluisteraar. :F:
Om te zien moet je luisteren, niet fluisteren.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Inge O schreef:
Zoek stok! schreef:Zijn mensen in staat om in zo'n korte tijd hun gedrag te veranderen? Want het gaat veelal om 'probleemgedrag' van de eigenaren. Stel, ik doe iets al jaren op manier X, kan ik dit dan van het ene moment op het andere wijzigen in manier Y?
dat blijft bij mij ook de grootste bedenking, maar dan in het algemeen voor wat honden(her)opvoeding betreft, niet alleen in het geval van de aanpak van CM.

dat mensen het moeilijk hebben met hun eigen gedragsverandering is voor mij dus geen argument om de verandering stilletjesaan door te zetten, dat heeft namelijk ook twee (grote) nadelen : ten eerste zien die mensen niet meteen verandering in het hondengedrag waardoor het bij hen weer sneller aan motivatie zal schorten én meestal is dit type bazen ook niet bereid om een lange moeizame weg af te leggen - dus wat is dan het alternatief voor de hond?
Als ik denk aan de afleveringen waarin honden uitvielen aan de riem, en dat de mensen dus bij voorbaat al zelf in de ankers gingen als ze een andere hond zagen. Dat het voordeel van de aanpak van CM is dat die mensen zien dat hun hond dus wel gewoon een andere hond kan passeren zonder alle uitvallen, grom en trekwerk.
Op dat moment denk ik dat je al met een heel ander gevoel over straat zal gaan lopen en het wel een positieve uitwerking heeft op gedrag van hond en baas.
Anderzijds, toen de aflevering met de twee pittbullteefjes waarvan de ene niet goed kon met andere honden en naar dat centrum ging, zie je ook dat op het moment dat de roedel buiten loopt en de eigenaren er weer bij komen er een moment ontstaat dat die pitt toch in conflict raakt met een andere hond en dat de boel aardig escaleerde op dat moment, ook omdat de vrouwelijke eigenaar volkomen in de stress schoot weer.
Toch hebben die mensen het uiteindelijk doorgezet en kunnen de twee teefjes weer bij elkaar en maken ze mooie wandelingen, al denk ik niet dat ze snel een gebied in gaan waar veel honden los lopen, denk dat dan de angst dat het fout gaat zijn invloed heeft op het gedrag van de honden.
En mee eens dat de eigenaren het probleem (vaak) vormen van het gedrag van hun hond, en het is verrekte lastig om dat om te buigen op sommige vlakken, omdat mensen teveel denken over wat er zou kunnen gebeuren.
Danoontje powerrr
Zeer actief

bennie schreef:
Danoontje powerrr schreef:Misschien is hij toch geen echte fluisteraar. :F:
Om te zien moet je luisteren, niet fluisteren.
Een whisperer heeft meerdere mystieke gaven tot zijn beschikking :pffff:

Afbeelding
greylu
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door greylu »

Even een aanvulling hoe het gaat met het verzamelen van alle mailtjes :W: , las het volgende:

Lieve Cesar fans!! De steunbetuigingen zijn dermate overweldigend dat ik ze niet meer kan verwerken ... Dat is natuurlijk gigantisch goed nieuws maar dat betekent dat ik naar een andere oplossing moest zoeken. Ik heb zojuist een petitie aangemaakt en zou je graag willen verzoeken deze te ondertekenen. Ook degene die al eerder een steunbetuiging hebben verzonden. (de reeds verstuurde steunbetuigingen worden bewaard en alsnog opgestuurd) Mocht je een reactie willen plaatsen bij de petitie, graag het verzoek om netjes te blijven en niet andersdenken af te kraken.
http://www.axci.nl/DogWhisperer" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij voorbaat heel erg veel dank en zegt het voort!
Greet
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

greylu schreef:Even een aanvulling hoe het gaat met het verzamelen van alle mailtjes :W: , las het volgende:

Lieve Cesar fans!! De steunbetuigingen zijn dermate overweldigend dat ik ze niet meer kan verwerken ... Dat is natuurlijk gigantisch goed nieuws maar dat betekent dat ik naar een andere oplossing moest zoeken. Ik heb zojuist een petitie aangemaakt en zou je graag willen verzoeken deze te ondertekenen. Ook degene die al eerder een steunbetuiging hebben verzonden. (de reeds verstuurde steunbetuigingen worden bewaard en alsnog opgestuurd) Mocht je een reactie willen plaatsen bij de petitie, graag het verzoek om netjes te blijven en niet andersdenken af te kraken.
http://www.axci.nl/DogWhisperer" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij voorbaat heel erg veel dank en zegt het voort!
Greet
Ik zou het best leuk vinden als CM een paar Nederlandse honden onder handen nam, maar ik loop een beetje vast op die Greet. :roll: Bij het idee alleen al moet ze volgens mij weer een schoon inlegkruisje in, en als ik ergens heel allergisch voor ben, zijn het natte fans. Enthousiast, prima, maar half hysterisch en helemaal compleet kritiekloos als er maar een extra meet&greet in zit ... nah.

Dus ik wacht op een petitie van een wat meer down-to-earth kaliber.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”