Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gratis opvang zieke honden
Moderator: moderatorteam
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: gratis opvang zieke honden
Dat hoop ik ook Caro, hopelijk wordt hier tegen op getreden door de bevoegde instanties.
Het is echt walgelijk hoe hij hier probeert zieltjes te winnen.
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik kan me niet voorstellen dat ts een goed medicijn kan maken. Als je de schrijf fouten al leest word je er akelig van.
Ik word er gewoon ziek van als ik alles lees wat deze kwakzalver hier neerzet. bah.
In plaats van genezen maakt hij alles ziek denk ik.
Ik word er gewoon ziek van als ik alles lees wat deze kwakzalver hier neerzet. bah.
In plaats van genezen maakt hij alles ziek denk ik.

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Dames, heren, niet te druk om maken...
Alle berichten even opslaan op de pc of uitprinten en als bijlage meezenden naar de KNMvD of LID of gelijk welke instantie je ook besluit te mailen.
Wat hij doet kan echt niet. We kunnen ons er boos om maken, maar dat helpt niet.... actie wel.. dus, massaal even mailen graag.. komt het vanzelf goed.
Suzanne
Alle berichten even opslaan op de pc of uitprinten en als bijlage meezenden naar de KNMvD of LID of gelijk welke instantie je ook besluit te mailen.
Wat hij doet kan echt niet. We kunnen ons er boos om maken, maar dat helpt niet.... actie wel.. dus, massaal even mailen graag.. komt het vanzelf goed.
Suzanne
- BellaDonna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mixje Bella en Chihuahua Donna
- Aantal honden: 2
Nou, ik heb hem gevonden op Marktplaats: http://diensten.marktplaats.nl/dierenar ... ind=4&fs=1
Klik je op de kaart, dan kan je zien waar hij woont.
Vanzelfsprekend heb ik zowel de advertentie (hij heeft er meerdere) als de kaart opgeslagen.
Nu nog even mailen met die gemeente, hoe dat zit met al zijn vergunningen
Vanzelfsprekend heb ik zowel de advertentie (hij heeft er meerdere) als de kaart opgeslagen.
-
hondenvriend
- Actief
- Mijn ras(sen): bullterrier
veel succes. ook bedankt namens alle honden die heel goed hulp kunnen gebruiken
-
hondenvriend
- Actief
ik probeer geen zieltjes te winnen. wel probeer ik honden te helpen die anders om financiele redeiet geholpen kunnen worden.Wil de hond schreef:Dat hoop ik ook Caro, hopelijk wordt hier tegen op getreden door de bevoegde instanties.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
"ik ben op zoek naar een dierenarts in opleiding die ook om dieren geeft."
Dit staat in een van de advertenties.
Hoe kom je erop! Geniaal! Een dierenarts die ook van dieren houdt.......die zijn er niet zo veel hoor 
Dit staat in een van de advertenties.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Als jij geen zieltjes probeert te winnen, dan zet je gewoon open en bloot neer wat het wondermiddeltje is (en voor alle
duidelijkheid: er bestaat geen wondermiddel die onze hondenvriend heeft uitgevonden en ondank alle miljarden onze medische
onderzoekscentra niet).
Enne... mag die pb nog hondenvriend, waar je het toch even over de kosten had? 8 euro voor 1 ml waar je 2 dagen mee doet (dan geef
je trouwens wel een heeeeeeele lage dosis hoor, met een beetje pech ben je het tienvoudige kwijt. Niet dat iemand dat hier erg vindt als je hond ook daadwerkelijk beter wordt, maar je weet niet eens wat je je hond gaat geven. Met Chemo weet je in ieder geval nog dat je je hond vergif geeft).
Ik heb 'm nog hoor, zet 'm graag hier neer, zodat hopelijk niemand erin trapt.
duidelijkheid: er bestaat geen wondermiddel die onze hondenvriend heeft uitgevonden en ondank alle miljarden onze medische
onderzoekscentra niet).
Enne... mag die pb nog hondenvriend, waar je het toch even over de kosten had? 8 euro voor 1 ml waar je 2 dagen mee doet (dan geef
je trouwens wel een heeeeeeele lage dosis hoor, met een beetje pech ben je het tienvoudige kwijt. Niet dat iemand dat hier erg vindt als je hond ook daadwerkelijk beter wordt, maar je weet niet eens wat je je hond gaat geven. Met Chemo weet je in ieder geval nog dat je je hond vergif geeft).
-
hondenvriend
- Actief
Een dergelijke discussie is al gevoerd in Algemeen.Caro. schreef: Heb je ook wat adressen van mensen die je hebt geholpen? Heel veel mensen en dieren is een vaag begrip. Geef eens wat concrete voorbeelden van mensen en dieren die genezen zijn.(niet alleen een paar namen die ook verzonnen kunnen zijn) Misschien willen ze wel hier op het forum vertellen van hun genezing. Dat kan erg leerzaam zijn. Maar ik denk zo maar dat je die niet kan vinden...
En ik verdiep me al jaren in de natuur. Alleen laat ik het genezen liever aan mensen over die er echt verstand van hebben.
Meneer de hondenvriend laat geen concrete informatie los, nog over zijn wondermiddel nog over andere zaken. Hij blijft wazig..... overigens laat je niet neppen hoor, want uiteindelijk betaal je echt de prijs.
Mijn advies: voer geen discussie, hij pakt het alleen maar aan om reclame te maken.
Hopelijk worden deze praktijken zowel hier op het forum als buiten het forum, snel een halt toegeroepen.[/quote]
ik heb adressen zat. maar die plaats je niet open en bloot op een forum. daar moeten die mensen zelf over beslissen vind je ook niet ?
tevens heb ik jou alles heel uitgebreid via pm verteld wat mij veel moeite en tijd gekost heeft en jij doet dit als dank.
dat noemen wij een ondankbare hond
en nogmaals, ik wil er absoluut geen geld voor hebben. van niemand niet nooit niet. laat dit nu eens duidelijk zijn
en je hoeft het niet te geloven wat ik allemaal zeg. de mensen kunnen zelf beslissen of ze wel of niet geholpen willen worden.
Laatst gewijzigd door hondenvriend op 06 sep 2010 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Hou jij lekker je grote mond tegen mij, mafketel, ik had het niet tegen jou.hondenvriend schreef:ik probeer geen zieltjes te winnen. wel probeer ik honden te helpen die anders om financiele redeiet geholpen kunnen worden.Wil de hond schreef:Dat hoop ik ook Caro, hopelijk wordt hier tegen op getreden door de bevoegde instanties.
Bovendien heb je net nog gemeld dat je tegen mensen als mij niet meer zult reageren.
Het probleem met jou is dat je zelf geen flauw benul hebt van waar je mee bezig bent.
Da´s een typische eigenschap van veel kwakzalvers.
En probeer eens fatsoenlijk te typen, of ben je een beetje nerveus en doen je vingers raar?
-
hondenvriend
- Actief
nee die zijn er inderdaat niet veel, helaasfreskin schreef: "ik ben op zoek naar een dierenarts in opleiding die ook om dieren geeft."
Dit staat in een van de advertenties.Hoe kom je erop! Geniaal! Een dierenarts die ook van dieren houdt.......die zijn er niet zo veel hoor
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
O, trouwens..... je had in algemeen in het topic al gevraagd om de pb schiet me te binnen.
Jouw toestemming is er dus al.
Hier de pb, laat iedereen zelf maar beslissen of het nu wel of niet gratis is...
Hier de pb, laat iedereen zelf maar beslissen of het nu wel of niet gratis is...
hondenvriend schreef:wat ik nog vergat te zeggen. je mag het gratis proberen. en als het niet werkt hoef je het natuurlijk niet te betalen.
1 ml van 1:4 vermengd kost 8 euro. en 1 ml is ongeveer 25 druppels.
en zoveel hoef jij nooit te geven per dag.. ik schat dat jij tussen 3 a 4 druppels per keer zal eindigen dus zo,n 9 tot 12 druppels per dag. wat ik ook vergat te zeggen is dat er gewenning optreed waardoor je langzaam steeds meer kan geven. iets wat het genezings proces enorm kan versnellen. dus mocht je hond nergens last van hebben en nog even wakker als altijd door de kamer huppeld is het slim om de dossis op te voeren. des te eerder zal die genezen. en dat gebeurd soms al in 3 of 4 dagen. een ooronsteking was vorige week bij mijn hond op de derde dag voor 90 % genezen. en dan heb ik 2 dagen 1 keer 3 a 4 druppels in zijn oor gedruppeld. die verhouding was wel 1:1
een onstoken wondje op je hand bv, daarsmeer je het puur of 1:1 vermengd op, en dan is het ook na ongeveer 2 a 3 dagen geheel genezen.
werd het toch weer een lang verhaal
- BellaDonna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mixje Bella en Chihuahua Donna
Hoef je niet te doen, dat staat open en bloot in zijn openings topic: http://www.hondenforum.nl/plaza/post416 ... l#p4162654Caro. schreef:Als jij geen zieltjes probeert te winnen, dan zet je gewoon open en bloot neer wat het wondermiddeltje is (en voor alle
onderzoekscentra niet).
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Hondenvriend, zout alsjeblieft op met je gezever, ik heb een uitkering, 4 honden en denk jij nou echt dat ik mijn honden medische zorg onthoudt omdat dat zo duur is??? Jij hebt een een gaatje in je pan ( wat zeg ik? wel meer ook)
Ach nou ja, je komt uit Limburg, says enough ( en daar moeten de normale Limbo's hier zich niks van aantrekken)
Ach nou ja, je komt uit Limburg, says enough ( en daar moeten de normale Limbo's hier zich niks van aantrekken)
-
hondenvriend
- Actief
hey andere mafcees. ik weet heel goed waar ik mee beig ben. jij weet totaal niet waar het overgaat. maar wel een grote mond hebben en net doen of je alles al weet,.Wil de hond schreef:Hou jij lekker je grote mond tegen mij, mafketel, ik had het niet tegen jou.hondenvriend schreef:ik probeer geen zieltjes te winnen. wel probeer ik honden te helpen die anders om financiele redeiet geholpen kunnen worden.Wil de hond schreef:Dat hoop ik ook Caro, hopelijk wordt hier tegen op getreden door de bevoegde instanties.
Bovendien heb je net nog gemeld dat je tegen mensen als mij niet meer zult reageren.
Het probleem met jou is dat je zelf geen flauw benul hebt van waar je mee bezig bent.
Da´s een typische eigenschap van veel kwakzalvers.
En probeer eens fatsoenlijk te typen, of ben je een beetje nerveus en doen je vingers raar?
nou je weet helemaal niks
en ik typ gehaast met een slecht toetsenbord. en van jou wordt ik niet zenuwachtig hoor.
als ik een hond kan helpen doe ik dat. of jij het daar nou wel of niet mee eens ben.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Ik zal het doorgeven aan mijn da.hondenvriend schreef:nee die zijn er inderdaat niet veel, helaasfreskin schreef: "ik ben op zoek naar een dierenarts in opleiding die ook om dieren geeft."
Dit staat in een van de advertenties.Hoe kom je erop! Geniaal! Een dierenarts die ook van dieren houdt.......die zijn er niet zo veel hoor
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach hemel, daar heeft hij het idd ook al over de kosten... nou so far gratis dus (ja om te proberen).Miss Fluffybottom schreef:Hoef je niet te doen, dat staat open en bloot in zijn openings topic: http://www.hondenforum.nl/plaza/post416 ... l#p4162654Caro. schreef:Als jij geen zieltjes probeert te winnen, dan zet je gewoon open en bloot neer wat het wondermiddeltje is (en voor alle
onderzoekscentra niet).
-
hondenvriend
- Actief
1 ml doe je minimaal 4 dagen mee lieve schat. en maximaal 8 dagen leugenaar dat je bent.Caro. schreef:Enne... mag die pb nog hondenvriend, waar je het toch even over de kosten had? 8 euro voor 1 ml waar je 2 dagen mee doet (dan geef
.
en ja ik vroeger in het begin inderdaat geld voor wat pas betaald hoefde te worden bij genezing. .
maar dat zijn puur de kosten die ik maak om het medicijn te maken. lijkt mij niet meer dan redelijk.
maar door al jullie gezeur wil ik er absoluut geen geld meer voor hebben
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Hij staat op veel plaatsen met zijn zelfde onfrisse zalf te kwakken.
Bvb. hier.
Ergens wel prettig dat hij zich hier ook bekend heeft gemaakt, want hier is niet iedereen goedgelovig.
Bvb. hier.
Ergens wel prettig dat hij zich hier ook bekend heeft gemaakt, want hier is niet iedereen goedgelovig.
-
hondenvriend
- Actief
nou laatje toch zelf zien dat je keihard aan het liegen bent.Caro. schreef:O, trouwens..... je had in algemeen in het topic al gevraagd om de pb schiet me te binnen.
hondenvriend schreef:wat ik nog vergat te zeggen. je mag het gratis proberen. en als het niet werkt hoef je het natuurlijk niet te betalen.
1 ml van 1:4 vermengd kost 8 euro. en 1 ml is ongeveer 25 druppels.
en zoveel hoef jij nooit te geven per dag.. ik schat dat jij tussen 3 a 4 druppels per keer zal eindigen dus zo,n 9 tot 12 druppels per dag. wat ik ook vergat te zeggen is dat er gewenning optreed waardoor je langzaam steeds meer kan geven. iets wat het genezings proces enorm kan versnellen. dus mocht je hond nergens last van hebben en nog even wakker als altijd door de kamer huppeld is het slim om de dossis op te voeren. des te eerder zal die genezen. en dat gebeurd soms al in 3 of 4 dagen. een ooronsteking was vorige week bij mijn hond op de derde dag voor 90 % genezen. en dan heb ik 2 dagen 1 keer 3 a 4 druppels in zijn oor gedruppeld. die verhouding was wel 1:1
een onstoken wondje op je hand bv, daarsmeer je het puur of 1:1 vermengd op, en dan is het ook na ongeveer 2 a 3 dagen geheel genezen.
werd het toch weer een lang verhaal
dom hoor
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Goed bezig!Miss Fluffybottom schreef:Nou, ik heb hem gevonden op Marktplaats: http://diensten.marktplaats.nl/dierenar ... ind=4&fs=1
Gevalletje LID?
Mail de gemeente idd maar... en alles wat je kunt vinden/bedenken om te mailen.
Is die vent betoetert?
Suzanne
-
hondenvriend
- Actief
lekker slim om ergens over te oordelen waarvan je niks af weetWil de hond schreef:Hij staat op veel plaatsen met zijn zelfde onfrisse zalf te kwakken.
Bvb. hier.
-
pepim
- Zeer actief
Gelukkig want je begon al ernstig op een spammerd te lijken.hondenvriend schreef: 1 ml doe je minimaal 4 dagen mee lieve schat. en maximaal 8 dagen leugenaar dat je bent.
en ja ik vroeger in het begin inderdaat geld voor wat pas betaald hoefde te worden bij genezing. .
maar dat zijn puur de kosten die ik maak om het medicijn te maken. lijkt mij niet meer dan redelijk.
maar door al jullie gezeur wil ik er absoluut geen geld meer voor hebben
-
hondenvriend
- Actief
nog 1 keer het is100 % gratis en ik zal serieuze mensen in contact brengen met verschilende dokters en mensen waarvan hun hond ook genezen is.
mensen die mij voor van alles en nog wat uitgemaakt hebben hoeven niet te reageren. die zal ik niet helpen.
mensen die mij voor van alles en nog wat uitgemaakt hebben hoeven niet te reageren. die zal ik niet helpen.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Even voor de duidelijkheid nogmaals: wil iedereen alles wat hij vindt opslaan op de pc? Dus niet een link, maar de feitelijke text van de advertenties? Printscreens enzo?
Ik kan dat op dit moment zelf niet, maar "we" gaan dit nodig hebben; al deze bewijsstukken.....
Ook de topics (ALLE topics van Hondenvriend) op dit forum en alle pb's waarin hij net misschien iets meer vertelt en ook vertelt dat het beslist wel geld kost al mag je het gratis proberen. Die pb's mogen naar mij..
Oh nee, die zijn prive en mogen niet worden geopenbaard, ook niet aan mij. Maar goed, bewaar ze maar wel. Als er aktie wordt ondernomen door een instantie, dan is alle info waarschijnlijk prettig.
Suzanne
Ik kan dat op dit moment zelf niet, maar "we" gaan dit nodig hebben; al deze bewijsstukken.....
Ook de topics (ALLE topics van Hondenvriend) op dit forum en alle pb's waarin hij net misschien iets meer vertelt en ook vertelt dat het beslist wel geld kost al mag je het gratis proberen. Die pb's mogen naar mij..
Oh nee, die zijn prive en mogen niet worden geopenbaard, ook niet aan mij. Maar goed, bewaar ze maar wel. Als er aktie wordt ondernomen door een instantie, dan is alle info waarschijnlijk prettig.
Suzanne
-
hondenvriend
- Actief
het lijkt in de verste verte niet op spam. ik heb aleen een oproep gedaan dat ik gratis honden help.pepim schreef: Gelukkig want je begon al ernstig op een spammerd te lijken.
verder heb ik alleen maar vragen van andere op een eerlijke manier beantwoord.
dat is geen spam he.
-
hondenvriend
- Actief
het kost geen geld susanne. nooitSuzanne123 schreef:Even voor de duidelijkheid nogmaals: wil iedereen alles wat hij vindt opslaan op de pc? Dus niet een link, maar de feitelijke text van de advertenties? Printscreens enzo?
Suzanne
dus haal die hondenkoekjes nu eens uit je ogen
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
De politie of een rechter is wel degelijk gerechtigd pb's op te eisen van een forum-beheerder.
-
hondenvriend
- Actief
en waarvoor zou die dat dan doen ?
omdat ik honden met en plantaardig medicijn genees ?
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
En welke plant (planten) verwerk je ook al weer in je 'medicijn'?hondenvriend schreef:en waarvoor zou die dat dan doen ?