Erg raar, erg wazig, ruikt naar fraude
Wanneer je je in wil zetten voor de honden TS, ga dan maar gewoon als vrijwilliger in een asiel werken ofzo, zonder wazige druppeltjes.
Moderator: moderatorteam
weer zo dom. weet jij niet wat gratis betekend ?Lillith schreef:Dit vindt ik rieken, zieltjes proberen te winnen over de rug van zieke honden.
En geld klopperij, want die druppeltjes schijnen verkocht te moeten worden![]()
:
Ik vind het net zo vreemd... en jouw idee van "truc" is zeker ook in mij opgekomen.Miss Fluffybottom schreef:En wat als dit gewoon eens een truc is om honden te verkrijgen om illegale medicijnen of cosmetica op te testen ofzo.
Erg raar, erg wazig, ruikt naar fraude![]()
Wanneer je je in wil zetten voor de honden TS, ga dan maar gewoon als vrijwilliger in een asiel werken ofzo, zonder wazige druppeltjes.
en nog een ontzettend dom antwoord van iemand die nergens wat van af weet. maar toch even mee wil doen met negatief oordelenMiss Fluffybottom schreef:En wat als dit gewoon eens een truc is om honden te verkrijgen om illegale medicijnen of cosmetica op te testen ofzo.

"Hondenvriend"...hondenvriend schreef:weer zo dom. weet jij niet wat gratis betekend ?Lillith schreef:Dit vindt ik rieken, zieltjes proberen te winnen over de rug van zieke honden.
En geld klopperij, want die druppeltjes schijnen verkocht te moeten worden![]()
:
jij hebt helemaal niks te zoeken in dit topic. jij komt alleen maar zeuren over iets waarvan je helemaal niks afweet.
en ik doe dit ook absoluut niet voor mensen zoals jou, die zogenaamd alles al weten.
maar wel voor mensen die ook veel van hun hond houden maar het financieel niet kunnen betalen. ook die hoden hebben het recht om beter te worden.
maar volgens jou niet geloof ik. heel triest
ik gun jullie nog vele gelukkige jarenMarion. schreef:Moet terugtellen hoe lang ik getrouwd ben. Vanaf 12-12-96. Maar Pieter denkt er precies hetzelfde over als ik. Gelukkig. Anders was ik vast ook niet met hem getrouwd
Je zou de KNMvD eens kunnen wijzen op de berichten van deze figuur hier op het hondenforum.Suzanne123 schreef:Weet iemand wie deze "hondenvriend" is? Is er actie tegen hem te ondernemen?
Suzanne
hahahahaha, dus jij wilt aktie gaan ondernemen tegen iemad die gratis zieke honden helpt voor mensen die de doker niet kunnen betalen ?Suzanne123 schreef:Ik vind het net zo vreemd... en jouw idee van "truc" is zeker ook in mij opgekomen.
Weet iemand wie deze "hondenvriend" is? Is er actie tegen hem te ondernemen?
Suzanne
wat een gek ben jij joh. dus jij hebt liever dat die honden pijn lijden en ziek zijn ?Wil de hond schreef:Je zou de KNMvD eens kunnen wijzen op de berichten van deze figuur hier op het hondenforum.Suzanne123 schreef:Weet iemand wie deze "hondenvriend" is? Is er actie tegen hem te ondernemen?
Suzanne
Als zij het nodig vinden kunnen ze dan bij de beheerder van het forum zijn email en ip-adres opvragen om hem zodoende te lokaliseren en verdere stappen te ondernemen.
Liever dom en voorzichtig dan slim en onbetrouwbaar!hondenvriend schreef:en nog een ontzettend dom antwoord van iemand die nergens wat van af weet. maar toch even mee wil doen met negatief oordelenMiss Fluffybottom schreef:En wat als dit gewoon eens een truc is om honden te verkrijgen om illegale medicijnen of cosmetica op te testen ofzo.
zucht
Dank je, goede tip!Wil de hond schreef:Je zou de KNMvD eens kunnen wijzen op de berichten van deze figuur hier op het hondenforum.Suzanne123 schreef:Weet iemand wie deze "hondenvriend" is? Is er actie tegen hem te ondernemen?
Suzanne
Als zij het nodig vinden kunnen ze dan bij de beheerder van het forum zijn email en ip-adres opvragen om hem zodoende te lokaliseren en verdere stappen te ondernemen.
Dat dacht Jomanda ookhondenvriend schreef:hahahahaha, dus jij wilt aktie gaan ondernemen tegen iemad die gratis zieke honden helpt voor mensen die de doker niet kunnen betalen ?Suzanne123 schreef:Ik vind het net zo vreemd... en jouw idee van "truc" is zeker ook in mij opgekomen.
Weet iemand wie deze "hondenvriend" is? Is er actie tegen hem te ondernemen?
Suzanneveel succes
TARAKEven een berichtje citeren voor de zekerheid.hondenvriend schreef:wij zij niet de eerst de beste. en er kan ten alle tijden contact met de hond gehouden worden.chrico schreef:Dan nog zou ej het niet waard zijn een hond die ziek is mee te geven aan de eerste de beste die met wondermiddeltjes jouw hond zal genezen. Of was het de bedoeling dat als een hond een reguliere behandeling heeft dat die doorgezet gaat worden?
en nee er wordt niet verder gegaan met de regulierebehandeling. wij genezen de hond op eigen wijze.
goeie vraag marian. als r geen diagnose gesteld is door een dokter kijk ik eerst of ik zelf weet wat de hond kan mankeren. mocht het een moeiijk geval zijn neem ik de hond mee naar een direnarts.marian* schreef:Hondenvriend,wie stelt de diagnose bij zo'n zieke hond?
Heb niet al je berichten gelezen dus vandaar de vraag.
waar baseer jij op dat ik onbetrouwbaar ben ?Miss Fluffybottom schreef:Liever dom en voorzichtig dan slim en onbetrouwbaar!hondenvriend schreef:en nog een ontzettend dom antwoord van iemand die nergens wat van af weet. maar toch even mee wil doen met negatief oordelenMiss Fluffybottom schreef:En wat als dit gewoon eens een truc is om honden te verkrijgen om illegale medicijnen of cosmetica op te testen ofzo.
zucht
Deze parel citeer ik ook maar even,hondenvriend schreef:als r geen diagnose gesteld is door een dokter kijk ik eerst of ik zelf weet wat de hond kan mankeren. mocht het een moeiijk geval zijn neem ik de hond mee naar een direnarts.
begrijp wel dat dit medicijn er op gericht is om elk dier en mens weer compleet gezond te maken en dus totaal ongevaarlijk is.
Dus je gaat het ook op mensen uitproberen?hondenvriend schreef:goeie vraag marian. als r geen diagnose gesteld is door een dokter kijk ik eerst of ik zelf weet wat de hond kan mankeren. mocht het een moeiijk geval zijn neem ik de hond mee naar een direnarts.marian* schreef:Hondenvriend,wie stelt de diagnose bij zo'n zieke hond?
begrijp wel dat dit medicijn er op gericht is om elk dier en mens weer compleet gezond te maken en dus totaal ongevaarlijk is.
TARAKAls je doet wat ik vet gemaakt heb oefen je op ongeoorloofde wijze de diergeneeskunde uit en dat mag gewoon niet.hondenvriend schreef:goeie vraag marian. als r geen diagnose gesteld is door een dokter kijk ik eerst of ik zelf weet wat de hond kan mankeren. mocht het een moeiijk geval zijn neem ik de hond mee naar een direnarts.marian* schreef:Hondenvriend,wie stelt de diagnose bij zo'n zieke hond?

ik heb met dit medicijn al heel veel mensen en dieren geholpen. en er zjn ook genoeg andere mensen op deze wereld die hetzelfde doen als ik.freskin schreef:Dus je gaat het ook op mensen uitproberen?
Waarom is het DUS totaal ongevaarlijk? Is het middel al op verschillende testpersonen uitgeprobeerd? En dan bedoel ik niet jezelf.
nouat lijkt mij nietMiss Fluffybottom schreef: Lijkt me toch een heel redelijke vraag van zo'n dom iemand als ik.
Kijk, dat vind ík nou een domme opmerkinghondenvriend schreef:
in plaats van veel mensen hier alleen maar met hun eigen hun huis of auto bezig zijn.
en tsja daarmee kom je niet ver op deze wereld.
Vertel, wat vind je er onredelijk aan, ik wil het graag horen!hondenvriend schreef:nouat lijkt mij nietMiss Fluffybottom schreef: Lijkt me toch een heel redelijke vraag van zo'n dom iemand als ik.
nou wil ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik een hond niet kon helpen.Wil de hond schreef:Deze parel citeer ik ook maar even,hondenvriend schreef:als r geen diagnose gesteld is door een dokter kijk ik eerst of ik zelf weet wat de hond kan mankeren. mocht het een moeiijk geval zijn neem ik de hond mee naar een direnarts.
Stapje voor stapje begeeft hij zich namelijk steeds meer op het pad van de gevaarlijke kwakzalver en dit soort dingen kunnen gewoon niet ongestraft door blijven gaan.
Tja, dan moet je het niet in een open forum zetten maar posten bij het leger des heils ofzo denk ik....hondenvriend schreef: dit topic is dus alleen voor mensen die een zieke hond hebben of weten die om financiele reden niet geholpen kan worden.
Heb je ook wat adressen van mensen die je hebt geholpen? Heel veel mensen en dieren is een vaag begrip. Geef eens wat concrete voorbeelden van mensen en dieren die genezen zijn.(niet alleen een paar namen die ook verzonnen kunnen zijn) Misschien willen ze wel hier op het forum vertellen van hun genezing. Dat kan erg leerzaam zijn. Maar ik denk zo maar dat je die niet kan vinden...hondenvriend schreef:ik heb met dit medicijn al heel veel mensen en dieren geholpen. en er zjn ook genoeg andere mensen op deze wereld die hetzelfde doen als ik.freskin schreef:Dus je gaat het ook op mensen uitproberen?
Waarom is het DUS totaal ongevaarlijk? Is het middel al op verschillende testpersonen uitgeprobeerd? En dan bedoel ik niet jezelf.
en er zijn ook al genoeg mensen op deze werleld die het mediijn zelf gemaakt hebben en zich zelf of familie of vrienden er mee geholpen heben.
ga je eigen eens wat meer in de natuur verdiepen zou ik zeggen.
in plaats van veel mensen hier alleen maar met hun eigen hun huis of auto bezig zijn.
TARAKEen dergelijke discussie is al gevoerd in Algemeen.freskin schreef:Heb je ook wat adressen van mensen die je hebt geholpen? Heel veel mensen en dieren is een vaag begrip. Geef eens wat concrete voorbeelden van mensen en dieren die genezen zijn.(niet alleen een paar namen die ook verzonnen kunnen zijn) Misschien willen ze wel hier op het forum vertellen van hun genezing. Dat kan erg leerzaam zijn. Maar ik denk zo maar dat je die niet kan vinden...hondenvriend schreef:ik heb met dit medicijn al heel veel mensen en dieren geholpen. en er zjn ook genoeg andere mensen op deze wereld die hetzelfde doen als ik.freskin schreef:Dus je gaat het ook op mensen uitproberen?
en er zijn ook al genoeg mensen op deze werleld die het mediijn zelf gemaakt hebben en zich zelf of familie of vrienden er mee geholpen heben.
ga je eigen eens wat meer in de natuur verdiepen zou ik zeggen.
En ik verdiep me al jaren in de natuur. Alleen laat ik het genezen liever aan mensen over die er echt verstand van hebben.