Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gratis opvang zieke honden
Moderator: moderatorteam
-
hondenvriend
- Actief
- Mijn ras(sen): bullterrier
gratis opvang zieke honden
wij vangen gratis zieke honden op. die nadat ze weer beter zijn terug naar hun eigenaar kunnen.
hebben ze die niet dan wordt er een goed tehuis voor gezocht.
alle lichamelijke mankmenten die alleen operatie verholpen kunnen worden, kunnen wij helaas niet helpen.
er is plek voor een beperkt aantal honden.
alle lichamelijke mankmenten die alleen operatie verholpen kunnen worden, kunnen wij helaas niet helpen.
Laatst gewijzigd door hondenvriend op 06 sep 2010 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
chrico
- Zeer actief
Re: gratis opvang zieke honden
Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Marion.
Lijkt mij ook. No way dat als ze hier ziek worden dat ik ze bij vreemden in huis laat liggen :N:chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Er zullen er zat zijn die dan juist hun hond wegdoen..chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
-
chrico
- Zeer actief
Degene die hierop reageerd is het niet eens waard om een hond in huis te hebben dus die hond is dan misschien wel beter af alleen staat de oproep op een verkeerd forum, hij kan beter elders gezet wordenGollum schreef:Er zullen er zat zijn die dan juist hun hond wegdoen..chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
bellabeest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
dat ben ik niet met je eens,chrico schreef:Degene die hierop reageerd is het niet eens waard om een hond in huis te hebben dus die hond is dan misschien wel beter af alleen staat de oproep op een verkeerd forum, hij kan beter elders gezet wordenGollum schreef:Er zullen er zat zijn die dan juist hun hond wegdoen..chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
ik kan me voorstellen als jij een 40 urige werkweek heb en daarnaast een zieke hond dat zo'n opvang een uitkomst kan zijn, niet iedereen is in staat zelf voor een ziek dier te zorgen
-
Marion.
Als ik dat heb, en mijn partner ook, dan ben ik überhaupt niet in staat om een hond te houden. Laat staan een ziek dier. Dan moet je gewoon niet aan honden beginnen.bellabeest schreef:dat ben ik niet met je eens,
ik kan me voorstellen als jij een 40 urige werkweek heb en daarnaast een zieke hond dat zo'n opvang een uitkomst kan zijn, niet iedereen is in staat zelf voor een ziek dier te zorgen
-
chrico
- Zeer actief
Dan nog zou ej het niet waard zijn een hond die ziek is mee te geven aan de eerste de beste die met wondermiddeltjes jouw hond zal genezen. Of was het de bedoeling dat als een hond een reguliere behandeling heeft dat die doorgezet gaat worden?bellabeest schreef:dat ben ik niet met je eens,chrico schreef:Degene die hierop reageerd is het niet eens waard om een hond in huis te hebben dus die hond is dan misschien wel beter af alleen staat de oproep op een verkeerd forum, hij kan beter elders gezet wordenGollum schreef:
Er zullen er zat zijn die dan juist hun hond wegdoen..
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Gollum
- Zeer actief
Ik denk ook wel dat de oproep (?) beter op marktplaats o.i.d. gezet kan worden, ik denk ook dat de meeste mensen hier liever zelf voor hun hond zorgen of familie/ vrienden inschakelen ofzo. Of misschien wilde TS een discussie uitlokkenchrico schreef:Degene die hierop reageerd is het niet eens waard om een hond in huis te hebben dus die hond is dan misschien wel beter af alleen staat de oproep op een verkeerd forum, hij kan beter elders gezet wordenGollum schreef:Er zullen er zat zijn die dan juist hun hond wegdoen..chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
- Aantal honden: 2
Aparthondenvriend schreef:wij vangen gratis zieke honden op. die nadat ze weer beter zijn terug naar hun eigenaar kunnen.
-
hondenvriend
- Actief
ja natuurlijk wel dat is zeker het beste.chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
maar ik denk dat er ook honden zijn die juist weg gedaan worden omdat ze ziek zijn. omdat de mensen de dokters kosten niet meer kunnen betalen of wilen betalen.
of omdat sommige mensen te oud worden om nog voor een zieke hond te kunnen zorgen
-
chrico
- Zeer actief
En jij gaat de dokterskosten voor je rekening nemen dan??hondenvriend schreef:ja natuurlijk wel dat is zeker het beste.chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
maar ik denk dat er ook honden zijn die juist weg gedaan worden omdat ze ziek zijn. omdat de mensen de dokters kosten niet meer kunnen betalen of wilen betalen.
of omdat sommige mensen te oud worden om nog voor een zieke hond te kunnen zorgen
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
hondenvriend
- Actief
juist, dat denk ik ook. en juist die honden willen wij graag helpen.Gollum schreef:Er zullen er zat zijn die dan juist hun hond wegdoen..chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
- Gollum
- Zeer actief
Ik ben wel benieuwd hoe je dat doet, ben je zo rijk dan dat je dat van die mensen kan overnemen?hondenvriend schreef:juist, dat denk ik ook. en juist die honden willen wij graag helpen.Gollum schreef:Er zullen er zat zijn die dan juist hun hond wegdoen..chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
-
hondenvriend
- Actief
Degene die hierop reageerd is het niet eens waard om een hond in huis te hebben dus die hond is dan misschien wel beter af alleen staat de oproep op een verkeerd forum, hij kan beter elders gezet worden[/quote]bellabeest schreef:Er zullen er zat zijn die dan juist hun hond wegdoen..
dat ben ik niet met je eens,
ik kan me voorstellen als jij een 40 urige werkweek heb en daarnaast een zieke hond dat zo'n opvang een uitkomst kan zijn, niet iedereen is in staat zelf voor een ziek dier te zorgen[/quote]
en van zulke situaties worden de honden dan de dupe.
-
hondenvriend
- Actief
wij zij niet de eerst de beste. en er kan ten alle tijden contact met de hond gehouden worden.chrico schreef:Dan nog zou ej het niet waard zijn een hond die ziek is mee te geven aan de eerste de beste die met wondermiddeltjes jouw hond zal genezen. Of was het de bedoeling dat als een hond een reguliere behandeling heeft dat die doorgezet gaat worden?
en nee er wordt niet verder gegaan met de regulierebehandeling. wij genezen de hond op eigen wijze.
-
hondenvriend
- Actief
ohw dus jij weet van te voren of je hond ziek wordt ?Marion. schreef:Als ik dat heb, en mijn partner ook, dan ben ik überhaupt niet in staat om een hond te houden. Laat staan een ziek dier. Dan moet je gewoon niet aan honden beginnen.bellabeest schreef:dat ben ik niet met je eens,
er zijn een heleoel situaties te bedenken waarin alles heel anders loopt dan je ooit gedacht had.
- Gollum
- Zeer actief
Wat apart, kun je alles genezen? En zo niet wat gebeurd er dan?hondenvriend schreef:wij zij niet de eerst de beste. en er kan ten alle tijden contact met de hond gehouden worden.chrico schreef:Dan nog zou ej het niet waard zijn een hond die ziek is mee te geven aan de eerste de beste die met wondermiddeltjes jouw hond zal genezen. Of was het de bedoeling dat als een hond een reguliere behandeling heeft dat die doorgezet gaat worden?
en nee er wordt niet verder gegaan met de regulierebehandeling. wij genezen de hond op eigen wijze.
-
hondenvriend
- Actief
juist, dat denk ik ook. en juist die honden willen wij graag helpen.[/quote]Gollum schreef: Er zullen er zat zijn die dan juist hun hond wegdoen..
Ik ben wel benieuwd hoe je dat doet, ben je zo rijk dan dat je dat van die mensen kan overnemen?[/quote]
nee ik ben niet rijk maar heb wel een groot hart. en als je goed gelezen had, had je gelezen dat er maar plaats is voor een beperkt aantal honden
Laatst gewijzigd door hondenvriend op 06 sep 2010 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hondenvriend
- Actief
nooit zullen alle honden voor 100 % genezen. maar een hoop zullen dat wel doen.Gollum schreef:Wat apart, kun je alles genezen? En zo niet wat gebeurd er dan?hondenvriend schreef:wij zij niet de eerst de beste. en er kan ten alle tijden contact met de hond gehouden worden.chrico schreef:Dan nog zou ej het niet waard zijn een hond die ziek is mee te geven aan de eerste de beste die met wondermiddeltjes jouw hond zal genezen. Of was het de bedoeling dat als een hond een reguliere behandeling heeft dat die doorgezet gaat worden?
de honden die te ziek zijn om te genezen worden zo goed mogelijk begleid tot het eind.
- Gollum
- Zeer actief
Ik doelde eigenlijk meer op problemen zoals HD waarbij op de reguliere manier bv een bekkenkanteling nodig zou zijn, of andere problemen die een operatie behoeven. Ik ben heel benieuwd wat je dan zou doen en of dat ook kan genezen.hondenvriend schreef: nooit zullen alle honden voor 100 % genezen. maar een hoop zullen dat wel doen.
de honden die te ziek zijn om te genezen worden zo goed mogelijk begleid tot het eind.
-
hondenvriend
- Actief
nee, alle lichamelijke mankmenten die alleen operatie verholpen kunnen worden, kunnen wij niet helpen.
- Gollum
- Zeer actief
Dat zou ik dan wel bij je oproepje neerzetten, je sluit daar al een heleboel mee uit namelijkhondenvriend schreef:nee, alle lichamelijke mankmenten die alleen operatie verholpen kunnen worden, kunnen wij niet helpen.
-
hondenvriend
- Actief
daar heb je gelijk in. ga dat gelijk doeGollum schreef:Dat zou ik dan wel bij je oproepje neerzetten, je sluit daar al een heleboel mee uit namelijkhondenvriend schreef:nee, alle lichamelijke mankmenten die alleen operatie verholpen kunnen worden, kunnen wij niet helpen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
En wat voor hokus pokus laat je er dan op los.??
Bij volle maan op je blote kont dansen rond de totum paal..??

Wat je zegt ben je zelfffff 

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
dát gaat ie je niet vertellen hoor, wat er in zijn oh zo geheime druppels zitbouvierpoedel schreef:En wat voor hokus pokus laat je er dan op los.??
-
Angelique.
Mijn zieke hondjes blijven lekker thuis bij het vrouwtje en krijgen medicijnen van de da en een heleboel knuffels van mij....werkt prima 
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik neem aan dat je weet dat het niet is toegestaan in Nederland om met je eigen bedenksels voor dierenarts te spelen?hondenvriend schreef:wij zij niet de eerst de beste. en er kan ten alle tijden contact met de hond gehouden worden.chrico schreef:Dan nog zou ej het niet waard zijn een hond die ziek is mee te geven aan de eerste de beste die met wondermiddeltjes jouw hond zal genezen. Of was het de bedoeling dat als een hond een reguliere behandeling heeft dat die doorgezet gaat worden?
Voor mensen die niet weten waar het overgaat, kijk in topics van deze persoon.
Suzanne
-
Marion.
Volgens mij zit je op dit forum dan fout. Ik doe mijn auto weg, ik doe zelfs mijn huis weg, als ïk de "dokters-kosten" niet meer kan betalen en er grote kans op genezing is. Dan ga IK wel een paar jaar op water en brood leven, dat trek ik prima.hondenvriend schreef:ja natuurlijk wel dat is zeker het beste.chrico schreef:Denk je niet dat mensen hun zieke hond liever thuis houden. Beter voor zowel baas als hond.
- Gollum
- Zeer actief
Ach joh in Nederland is er zoveel met dieren toegestaan dat ze echt niet opkijken van iemand die beweert dat hij met zijn eigen druppels dieren geneest.Suzanne123 schreef:Ik neem aan dat je weet dat het niet is toegestaan in Nederland om met je eigen bedenksels voor dierenarts te spelen?hondenvriend schreef:wij zij niet de eerst de beste. en er kan ten alle tijden contact met de hond gehouden worden.chrico schreef:Dan nog zou ej het niet waard zijn een hond die ziek is mee te geven aan de eerste de beste die met wondermiddeltjes jouw hond zal genezen. Of was het de bedoeling dat als een hond een reguliere behandeling heeft dat die doorgezet gaat worden?
Voor mensen die niet weten waar het overgaat, kijk in topics van deze persoon.
Suzanne
Op verschillende barf-fora staat ook het verhaal van de 'moeder' van het concept, die maakte ook haar eigen brouwseltjes voor honden en die werden inderdaad hardstikke oud.
Ik beweer ook dat mijn hond gezonder is dan de gemiddelde hond door het voer wat ik haar geef