Het blijft lastig hè, met een kleinere hond wandelen in een losloopgebied
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En bedankt
Moderator: moderatorteam
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Re: En bedankt
Jeetje wat zal jij gebaald hebben. Ik ga heel hard duimen dat het allemaal meevalt.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
He shit
Gol had vorige week precies hetzelfde, ze speelde met een leuke boerboel pup die achteraf gezien toch even een maatje te groot voor haar was. Die sprong precies zo met twee voorpoten zo op Gollums onderrug waarop ze door haar benen zakte en het uitjoelde :N:
Voor Gol dus ook maar geen gekruiste buffels meer, die gaat toch beter met even grote of kleine hondjes..
Gol had vorige week precies hetzelfde, ze speelde met een leuke boerboel pup die achteraf gezien toch even een maatje te groot voor haar was. Die sprong precies zo met twee voorpoten zo op Gollums onderrug waarop ze door haar benen zakte en het uitjoelde :N:
Voor Gol dus ook maar geen gekruiste buffels meer, die gaat toch beter met even grote of kleine hondjes..
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik denk dat elke hond hiervan door z'n hoeven was gegaan (poten van veel grotere hond met volle gewicht op de onderrug). Als Bram echt weinig kon hebben, zou ik hem niet vrij en blij in losloopgebied meenemen. Het is alleen bij hem dat het in z'n knie schiet, omdat dit z'n zwakkere plek is. Maar goed voor de rug is dit natuurlijk ook nietblondie schreef:Balen Linda, gelukkig lijkt het ok te gaan.
Het is dubbel enerzijds wil je het vrij laten gaan, maar risico dat het mis gaat is gewoon te groot. Zullen meerdere mensen hebben met honden die wat zwakker zijn op bepaalde medische gebieden.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik ben ervan overtuigd dat de eigenaren het echt niet met slechte bedoelingen doen. Ze zien hun twee leuke speelse honden die zo gezellig met andere honden zijn. Dat het 40 kilo versus 14 kilo is, daar denken ze niet bij na. Maar toch was ik boos hoor, het is wel mijn hondje die ze stuk maken. Ik vind dat ook geen leuk gezellig speelgedrag, een hond die wegloopt achterop de rug klappen. Volgende keer nog beter opletten en dit wandelgebied ga ik ook mijden.Hanneke2 schreef: Ik vind dat je alle reden hebt om boos te zijn. Een vrolijke lompe grote hond kan net zoveel schade aanrichten als een agressieve hond, en als baas moet je daar dus op letten. Als Bram een teckel was geweest zou zo'n grap zomaar einde Bram kunnen betekenen.
Beterschap voor Bram!

Linda, Izzie en Bram
- Erwina
- Zeer actief
Pfff lekker dan
Gelukkig lijkt het mee te vallen voor Bram.
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
- Moos
- Zeer actief
Precies, mensen denken dan ook gewoon niet na. Zien alles als "gezellig spelen", en realiseren zich ook vaak niet dat hondjes die geen 40 kilo wegen wel stuk kunnen.Zoek stok! schreef:Ik ben ervan overtuigd dat de eigenaren het echt niet met slechte bedoelingen doen. Ze zien hun twee leuke speelse honden die zo gezellig met andere honden zijn. Dat het 40 kilo versus 14 kilo is, daar denken ze niet bij na. Maar toch was ik boos hoor, het is wel mijn hondje die ze stuk maken. Ik vind dat ook geen leuk gezellig speelgedrag, een hond die wegloopt achterop de rug klappen. Volgende keer nog beter opletten en dit wandelgebied ga ik ook mijden.Hanneke2 schreef: Ik vind dat je alle reden hebt om boos te zijn. Een vrolijke lompe grote hond kan net zoveel schade aanrichten als een agressieve hond, en als baas moet je daar dus op letten. Als Bram een teckel was geweest zou zo'n grap zomaar einde Bram kunnen betekenen.
Beterschap voor Bram!
Vera gebeurt het zelfs ook weleens, dat een reu van 40/45 kilo zich met volle kracht op d'r achterhand gooit. Dat kan zij met d'r 28 kilo ook niet goed hebben. Kan je nagaan als je maatje Bram bent
Hoe is het vandaag met Bram?

- Zoek stok!
- Zeer actief
GoedMoos schreef:Hoe is het vandaag met Bram?

Linda, Izzie en Bram
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Gelukkig is het achteraf toch meegevallen
Hopelijk is hij morgen weer helemaal zichzelf.
Hopelijk is hij morgen weer helemaal zichzelf.
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Fijn dat het wat mee lijkt te vallen...Kan me ook voorstellen dat je wat geirriteerd raakt als je zoiets ziet gebeuren!
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Waardeloos zulke rotongelukken als je hond toch al kwetsbaar is op zijn rug. Hopelijk herstelt hij toch weer snel. 
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Verdorie,....ik hoop dat dit niet al te veel gevolgen heeft voor Brammetje.
Kan me je boosheid goed voorstellen
.
Kan me je boosheid goed voorstellen