Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gatverrr

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Liet
Actief
Mijn ras(sen): waarschijnlijk een podenco mix

Gatverrr

Ongelezen bericht door Liet »

Door een festival hier in de stad wat nu nog een week duurt is het een ontzettende rotzooi overal ondanks dat er schoongemaakt en opgeruimd wordt... Nu ging ik Lars uitlaten en ik liet hem even los in het parkje, staat hij ineens mensenkots te vreten bij een bankje gatverdegatver :boos: :kotz:
En daarna heeft hij een prop zilverpapier (er zal nog wel iets in hebben gezeten) opgegeten, was tien minuten bezig met achter hem aan te rennen (normaal luister hij goed naar het commando 'Hier', maar blijkbaar dus niet als hij iets te vreten in zijn bek heeft) en toen ik hem eindelijk te pakken had slikte hij het heel gauw door :boos:
Mijn vriend heeft toch maar even de weekend da gebeld en die zei dat het er normaal gesproken gewoon uit moet komen met zijn ontlasting, maar dat als hij gaat spugen of diarree krijgt we langs moeten komen.
groetjes Liet en Lars :-)

Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Re: Gatverrr

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:ugh: :N: heerlijk he zo`n eigenwijs, geluk is met de domme dus het komt er vast gewoon weer uit aan de andere kant :wink:
Liet
Actief

S@ndr@ schreef::ugh: :N: heerlijk he zo`n eigenwijs, geluk is met de domme dus het komt er vast gewoon weer uit aan de andere kant :wink:
Ja heerlijk... :hmmm: Een vieze straathond is het. :kotz: :piew: :lol1:

Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Ooh ja pups, ineens kennen ze het commando hier niet meer als er iets in dat bekkie zit. Zo heeft Nilo eens een condoom doorgeslikt :kotz:
Liet
Actief

Maeve schreef:Ooh ja pups, ineens kennen ze het commando hier niet meer als er iets in dat bekkie zit. Zo heeft Nilo eens een condoom doorgeslikt :kotz:
:lol: Kwam die er ook weer heel uit?
De hond van de ouders maakte er een sport van volle tampons (ja sorry, het is erg ranzig, ik weet het) uit de prullenbak te halen en op te eten. We zorgden dus altijd dat hij er niet bij kon, tot die ene keer... Tja, toen zaten we ook ineens in het weekend bij de da, die hem iets gaf om te spugen, want zo'n tampon is wel heel erg gevaarlijk natuurlijk...

Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Contacteer:

Liet schreef:
Maeve schreef:Ooh ja pups, ineens kennen ze het commando hier niet meer als er iets in dat bekkie zit. Zo heeft Nilo eens een condoom doorgeslikt :kotz:
De hond van de ouders maakte er een sport van volle tampons (ja sorry, het is erg ranzig, ik weet het) uit de prullenbak te halen en op te eten. We zorgden dus altijd dat hij er niet bij kon, tot die ene keer... Tja, toen zaten we ook ineens in het weekend bij de da, die hem iets gaf om te spugen, want zo'n tampon is wel heel erg gevaarlijk natuurlijk...
Ja, dat is het voordeel van zo'n condoom. Je herkent em gelijk weer :N: Maar dat vreten is hier helemaal over gegaan hoor, er is nog hoop :mrgreen:
Liet
Actief

Maeve schreef: Ja, dat is het voordeel van zo'n condoom. Je herkent em gelijk weer :N: Maar dat vreten is hier helemaal over gegaan hoor, er is nog hoop :mrgreen:
Gewoon vanzelf? Of ben je ander voer gaan geven ofzo? Daar zit ik toch al aan te denken, maar pas als we terug in Italië zijn, want wat ze hier verkopen of misschien juist niet kan daar weer niet of wel te koop zijn.
Ach, het van de straat vreten zal daar toch wel minder een probleem worden in de bossen en bergen, maar daar zullen wel andere problemen voor in de plaats komen (loslopend wild enzo, al vind ik Lars zijn jachtinstinct tot nu toe niet extreem, maar dat zal vast nog wel kunnen komen)... :roll:

Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Contacteer:

Ging hier helemaal vanzelf voorbij. Het waren gewoon puppystreken denk ik, nu loopt hij zelfs zonder moeite langs een zak brood ofzo :ok:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Het gaat meestal vanzelf over, maar ook zoveel mogelijk nee of bah of weet ik wat zeggen als ze het doen en proberen het voor te zijn. Yentle laat nu gelukkig de prikkeballetjes en vogelpoep liggen...... nu de rest nog
Liet
Actief

Maeve schreef:nu loopt hij zelfs zonder moeite langs een zak brood ofzo :ok:
Wauw, nou ik houd moed dan maar... :F:

Afbeelding
Liet
Actief

Neeltje schreef:Yentle laat nu gelukkig de prikkeballetjes en vogelpoep liggen...... nu de rest nog
:lol1: Hoe oud is Yentle nu?

Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Liet schreef:
Dat heeft Puchu als pup ook gedaan :N: Die vond een volle tampon op een speelplaats (wat een plek :oeps: en nee, hij mocht daar niet komen, maar was door het hekwerk heen geglipt).
Ik ook maar 'los, los, los!' roepen, en Puchu dacht alleen maar 'doorslikken dus voordat ik het kwijt ben' :oeps:

Snel naar huis, ik heb hem zout gegeven en hij heeft het uitgekotst.

Jeks!! :kotz:

Maar ook bij hem is het overgegaan, gewoon met het volwassen worden. Hij at van alles, heeft zelfs een keer een bal doorgeslikt, plastic zakjes, en noem maar op.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”