Suzanne123 schreef:Ik ben ooit door een paar van die beesten achterna gezeten (de koeien dan, niet d ehonden).
ik was met (aangelijnde) honden en ik verzeker je... ik was bang ;-(
Dus, ik was in alle rust zelfs omgekeerd..... hoe kom je erop om daar waar koeien lopen je honden los te laten lopen....????
NO WAY dat ik door een groepje koeien loop!!
Suzanne
Hier staan er hooglanders in het hondenlosloopbos ,Groenendaal ,dus daar kom je ze tegen.
Ze staan er al jaren en het is een officieel losloopbos dus dat zal heus wel goed gaan anders waren ze vast al verplaatst of was het een aanlijngebied geworden
Wel staan er nu geen moeders met kalveren meer omdat dat toch weleens problemen opleverde.
Zelf ben bang van ze dus ik ontwijk ze.
Micron reageert er niet op ,Spok soms wel dus die roepen we nu als we ze zien en Sien reageert er ook niet op.
Rio wel maar die wil ze gewoon drijven dat is een filaeigenschap
Orson deed dat overigens uit zichzelf ook.
Hij deed ze absoluut geen kwaad maar dreef ze wel allemaal bij elkaar samen met Rio.
Ik liep daar in het verleden zomers weleens heel vroeg in de ochtend en dan was hij los.
Het was overigens een prachtig gezicht om te zien,helemaal uit zichzelf dreef hij de koeien bijeen samen met Rio,echt bijeen niet opjagen ofzo.
Beau wilde ook meedoen maar die begreep het principe van drijven niet en kreeg een lel van koe en haakte direct af :N: