Dat kan volgens mij toch niet zo'n xsing.?

Moderator: moderatorteam
Zeg ik ook altijdMaxine schreef:Mensen zeggen toch ook vaak dat hun hond met een ECHTE wolf is gekruist. Dat klinkt namelijk er stoer.
Echt waar?flamme schreef:Zeg ik ook altijdMaxine schreef:Mensen zeggen toch ook vaak dat hun hond met een ECHTE wolf is gekruist. Dat klinkt namelijk er stoer.
bouvierpoedel schreef:Op een ander forum vertelde er iemand dat haar vriend een keer een xsing van vos x hond had gekocht.
Dat ging toch over gedeeltelijk gedomesticeerde vossen? en geen kruisingen met hond.smoekie schreef:bouvierpoedel schreef:Op een ander forum vertelde er iemand dat haar vriend een keer een xsing van vos x hond had gekocht.
Kan wel hoor. Zit ff te denken waar ik dat zag. Maar ik kwam bij toeval op 1 of andere site van een fokker terecht en schrok ten eerste best wel dat men daar bewust mee fokte. En nog meer toen ik de prijzen daarvan zag :N: 5000-6000 Dollar. Alles stond netjes aangegeven wanneer wat betaald moest zijn, hoe het ging met importeren etc etc etc. Zal eens kijken of ik die link nog kan vinden.
Nee ik kwam op een of andere amerikaanse fokker uit. Had niks met dit forum te maken.Elly* schreef:Dat ging toch over gedeeltelijk gedomesticeerde vossen? en geen kruisingen met hond.smoekie schreef:bouvierpoedel schreef:Op een ander forum vertelde er iemand dat haar vriend een keer een xsing van vos x hond had gekocht.
Kan wel hoor. Zit ff te denken waar ik dat zag. Maar ik kwam bij toeval op 1 of andere site van een fokker terecht en schrok ten eerste best wel dat men daar bewust mee fokte. En nog meer toen ik de prijzen daarvan zag :N: 5000-6000 Dollar. Alles stond netjes aangegeven wanneer wat betaald moest zijn, hoe het ging met importeren etc etc etc. Zal eens kijken of ik die link nog kan vinden.
edit: ik denk dit topic: http://www.hondenforum.nl/plaza/discuss ... lit=vossen" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat geldt voor de gewone rode vosElly* schreef:Although the dog has 78 (mostly acrocentric) chromosomes, the red fox has 34 metacentric chromosomes and from 0 to 8 small B chromosomes.
Hierdoor sluit je een succesvolle paring uit. wolf heeft hetzelfde aantal chromosomen als de hond.
Ezel heeft trouwens 62 en het paard 64 chromosomen. De kruising heeft er 63. volgens de volgende link
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_or ... some_count" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad voor de rode vos.Jaap* schreef:Een mogelijke verklaring zou kunnen zijn dat er blijkbaar problemen bestaan omtrent het classificeren van enige vossensoorten
Voordat ik een letter gelezen had wist ik het al toen ik hem op de achterflap aantrof met zo'n zijden lefsjaalte om de nekInge O schreef:ha! wou ik net voor waarschuwen - ik vind hem doorsnee nogal bedreven in de uit-de-nek-kletskundeJaap* schreef: Welke bronnen dat zijn weet ik niet en vind ik sowieso een beetje een probleem bij Coren..
Cup C dus.??Jinx schreef:Ik ben ook een natuurlijke blonde stoot met een wespentaille en cup D. Dat weet je toch?
Wat een vieze ouwe kerel ben je toch Keesbouvierpoedel schreef:Cup C dus.??Jinx schreef:Ik ben ook een natuurlijke blonde stoot met een wespentaille en cup D. Dat weet je toch?![]()
Ik liep er al over na te denken welke maat dat zou zijn.![]()
Maar jong van geest.Jinx schreef:Wat een vieze ouwe kerel ben je toch Keesbouvierpoedel schreef:Cup C dus.??Jinx schreef:Ik ben ook een natuurlijke blonde stoot met een wespentaille en cup D. Dat weet je toch?![]()
Ik liep er al over na te denken welke maat dat zou zijn.![]()