Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat met de honden als je/jullie iets overkomt????
Moderator: moderatorteam
- anne_lies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Wat met de honden als je/jullie iets overkomt????
Justy zou als ik er alleen niet meer ben naar mijn vriend gaan en mocht ons beiden wat gebeuren gaat Justy naar mijn ouders die zijn ook helemaal dol op hem. Mocht er met ons 4en wat gebeuren dan gaat hij naar mijn vriendin. Dat is wel een gerust stelling vind ik.

-
Angelique.
Dat is hier geregeld, de hussen blijven bij elkaar en de akita's blijven bij elkaar, wel zo'n fijn idee vind ik 
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik hoop dat mijn vriendenkring de honden op zal vangen.
Cheeks is erg populair, dus die wordt wel opgevangen.
Diefje is een jonge gezonde meid die vast een leuk nieuw huis kan krijgen, hopelijk binnen mijn vriendenkring.
Maddox is vooral voor mij bijzonder, maar zeker niet de makkelijkste om op te vangen. Er zijn een paar mensen die het van mij zouden mogen proberen, omdat ik weet dat ze hem ook in zouden laten slapen als het niet gaat en niet blijven door modderen.
Cheeks is erg populair, dus die wordt wel opgevangen.
Diefje is een jonge gezonde meid die vast een leuk nieuw huis kan krijgen, hopelijk binnen mijn vriendenkring.
Maddox is vooral voor mij bijzonder, maar zeker niet de makkelijkste om op te vangen. Er zijn een paar mensen die het van mij zouden mogen proberen, omdat ik weet dat ze hem ook in zouden laten slapen als het niet gaat en niet blijven door modderen.
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Het is al eens hier aan de orde geweest meen ik mij te herinneren....
Luna en Delphi, daar maak ik me niet zo heel druk om, omdat ik wel weet dat de foksters benaderd kunnen worden, daar is nog goed contact mee.
Olaf wordt echt een probleem, vrees ik.....we zijn nu al niet weg geweest deze vakantieperiode omdat ik hem het enerzijds niet aan wilde doen weer van zijn plekje hier weg te moeten nu het steeds beter gaat en anderzijds durf ik hem gewoon niet aan een ander toe te vertrouwen omdat hij zo'n lange gebruiksaanwijzing heeft.
Poeh, niet verder over nadenken dan maar.....
Luna en Delphi, daar maak ik me niet zo heel druk om, omdat ik wel weet dat de foksters benaderd kunnen worden, daar is nog goed contact mee.
Olaf wordt echt een probleem, vrees ik.....we zijn nu al niet weg geweest deze vakantieperiode omdat ik hem het enerzijds niet aan wilde doen weer van zijn plekje hier weg te moeten nu het steeds beter gaat en anderzijds durf ik hem gewoon niet aan een ander toe te vertrouwen omdat hij zo'n lange gebruiksaanwijzing heeft.
Poeh, niet verder over nadenken dan maar.....
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Die gaan mijn vader dan verzorgen of een ander familielid of een vriend/kennis met verstand van honden. Ze gaat niet naar het asiel.

- Marlieke met Boris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 1
wij hebben het ook vast laten leggen bij ons samenlevingscontract. Boris naar barts ouders en de nijnen naar mijn ouders.

-
Ayurveda
- Zeer actief
Als er alleen iets met mijn overkomt blijven ze uiteraard bij mijn vriend, mocht er iets met allebei gebeuren gaan ze naar mijn ouders, en stel zelfs die zijn er niet meer heb ik nog een tante en zusje waar ze zeker naartoe kunnen! 
heel de fam is gek op die honden dus dat zal geen probleem worden
heel de fam is gek op die honden dus dat zal geen probleem worden

- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
Chico gaat zowieso naar mijn moeder, en Boris ook wel maar nu is mijn moeders hondje ziek en heeft veel rust nodig dus zou hem nu daar nog niet heen kunnen brengen. Anders zijn er wel andere familieleden die hun zouden willen.

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Toen we nog 2 'bankhangers' hadden wist ik het wel, die zouden naar een vriend gaan.
Maar nu doen we toch andere dingen met de honden. En ik zou wel heel graag willen dat als wij iets zouden overkomen de honden toekomt wat ze verdienen, wat ze gewend zijn. En dan gaat het met name over Indy.
En dat vind ik moeilijk. Niemand uit m'n vriendenkring zou 2-3 keer per week willen trainen. Kun je ook niet zomaar vragen van iemand.
Moeilijk.... en ja, daar loop ik toch best wel eens over te verzinnen... wat als????
Spike zou naar een vriend gaan, zonder problemen. Kelly denk ik ook wel, komt wel goed. Mike zal Leon zijn baas over beslissen. (die is en blijft eigenaar van hem) Die zal zeker doorverkocht worden. En Indy weet ik eigenlijk echt niet....
Maar nu doen we toch andere dingen met de honden. En ik zou wel heel graag willen dat als wij iets zouden overkomen de honden toekomt wat ze verdienen, wat ze gewend zijn. En dan gaat het met name over Indy.
En dat vind ik moeilijk. Niemand uit m'n vriendenkring zou 2-3 keer per week willen trainen. Kun je ook niet zomaar vragen van iemand.
Moeilijk.... en ja, daar loop ik toch best wel eens over te verzinnen... wat als????
Spike zou naar een vriend gaan, zonder problemen. Kelly denk ik ook wel, komt wel goed. Mike zal Leon zijn baas over beslissen. (die is en blijft eigenaar van hem) Die zal zeker doorverkocht worden. En Indy weet ik eigenlijk echt niet....
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Geen idee, neem aan dat we niet tegelijk gaan dus de honden blijven bij de achterblijver.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik vind het prima om te zeggen "honden blijven bij de achterblijver".. maar werkt dat ook?
Moet die niet 8 uur werken bijvoorbeeld? Zou het in die situatie eerlijk zijn voor de hond om dan daar te blijven?
Ik denk dat als ik zou overlijden, Tristan en Merlijn mogelijk op termijn herplaatst gaan worden en dat Guinnie haar verdere leven bij manlief zou blijven. Zij is niet zo "veeleisend" als twee jonge shelties. Ik heb daaromtrent wel een soort "brief" wat ik wel en niet wil qua herplaatsen.
De fokkers zullen hierin wel worden gekend, maar manlief zou dan, evt in samenspraak met een vriendin bepalen hoe of wat. Indien het juiste besluit is "via de fokker herplaatsen" dan zal dat zo zijn, maar dat is geen wet van Meden en Perzen.
Als ik alleen zou overblijven, is het niet gezegd dat ik met mijn inkomen (parttime) in dit huis kan blijven, laat staan de honden kan houden. Misschien moet ik ook meer gaan werken? Is dat op dat moment eerlijk dat de honden allemaal blijven?
Kortom: er is voorzien "wat als" maar ik vind het op zich vanzelfsprekend dat ze bij de achterblijver blijven, mits dat kan op alle fronten.
Suzanne
Moet die niet 8 uur werken bijvoorbeeld? Zou het in die situatie eerlijk zijn voor de hond om dan daar te blijven?
Ik denk dat als ik zou overlijden, Tristan en Merlijn mogelijk op termijn herplaatst gaan worden en dat Guinnie haar verdere leven bij manlief zou blijven. Zij is niet zo "veeleisend" als twee jonge shelties. Ik heb daaromtrent wel een soort "brief" wat ik wel en niet wil qua herplaatsen.
De fokkers zullen hierin wel worden gekend, maar manlief zou dan, evt in samenspraak met een vriendin bepalen hoe of wat. Indien het juiste besluit is "via de fokker herplaatsen" dan zal dat zo zijn, maar dat is geen wet van Meden en Perzen.
Als ik alleen zou overblijven, is het niet gezegd dat ik met mijn inkomen (parttime) in dit huis kan blijven, laat staan de honden kan houden. Misschien moet ik ook meer gaan werken? Is dat op dat moment eerlijk dat de honden allemaal blijven?
Kortom: er is voorzien "wat als" maar ik vind het op zich vanzelfsprekend dat ze bij de achterblijver blijven, mits dat kan op alle fronten.
Suzanne
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Samara van mij gaat naar mijn ouders, Bowie blijft of bij mijn vriend of gaat ook naar mijn ouders.
Staat allemaal op papier en mijn ouders hebben het ook ondertekend, moet eerlijk zeggen dat het zonder dat papiertje ook wel was gebeurt hoor
Staat allemaal op papier en mijn ouders hebben het ook ondertekend, moet eerlijk zeggen dat het zonder dat papiertje ook wel was gebeurt hoor
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
@Suzanne123
Daar heb je gelijk in hoor, het moet allemaal wel mogelijk zijn.
Als ik eerst wegval laat ik het aan mijn man over om beslissingen te nemen over hoe het verder gaat.
Kunnen de honden niet blijven, dan ben ik er zeker van dat er een goed huis voor ze gevonden zal worden. Gaat hij als eerste
dan neem ik die beslissing.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook niet druk over maak, ik zou gek worden als ik me nu al bezig moet gaan houden over wat er in de toekomst allemaal kan gebeuren.
Als ik eerst wegval laat ik het aan mijn man over om beslissingen te nemen over hoe het verder gaat.
Kunnen de honden niet blijven, dan ben ik er zeker van dat er een goed huis voor ze gevonden zal worden. Gaat hij als eerste
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook niet druk over maak, ik zou gek worden als ik me nu al bezig moet gaan houden over wat er in de toekomst allemaal kan gebeuren.
- Daisy@
- Zeer actief
Als één van ons gaat en één blijft er over dan is het simpel. Mike zal blijven als Leon er nog is, anders zal hij weg gaan.
De andere 3 blijven bij de overblijver. Dat zal niet echt problemen geven.
De andere 3 blijven bij de overblijver. Dat zal niet echt problemen geven.
- larissa85
- Actief
- Mijn ras(sen): Bono-kruising Mastino en vermoedelijk een Amstaff.
En Laika- een Bordeaux dog - Locatie: zwolle
- Contacteer:
Och hier heb ik al zo vaak over nagedacht maar ben er nog steeds niet over uit.
Bono zou naar twee van mijn vrienden gaan, zij vinden hem heel leuk, maar Bono is toch wel een moeilijk geval en mijn vriendin is niet assertief en staat niet sterk genoeg in haar schoenen als hij een of andere hond wil aanvallen of een enge man in zijn been wil bijten. haar vriend wel, maar die werkt wel bijna elke dag. hij zou dan wel meekunnen, maar toch.
Hij zou ook naar de vader van een andere vriend kunnen, is heel goed met honden, maar die is al best oud.
Ik zou hem iig absoluut niet laten herplaatsen bij iemand die ik niet ken.
Laika komt uit het asiel, maar daar gaat ze absoluut niet naar terug!!!!!!Ze is een heel makkelijke hond, en als ik overlijdt gaat ze naar mijn tante als haar oude hond overleden is. Is dat dan niet het geval, dan zou ze naar mijn moeder gaan.
Mijn kat, ook echt een schat, gaat naar tante en oom, of een vriend van mij.
Ik wil het wel laten vastleggen in een testament of iets dergelijks, want als ik het aan mijn familie overlaat ben ik bang dat Bono in de verkeerde handen terecht komt.
Bono zou naar twee van mijn vrienden gaan, zij vinden hem heel leuk, maar Bono is toch wel een moeilijk geval en mijn vriendin is niet assertief en staat niet sterk genoeg in haar schoenen als hij een of andere hond wil aanvallen of een enge man in zijn been wil bijten. haar vriend wel, maar die werkt wel bijna elke dag. hij zou dan wel meekunnen, maar toch.
Hij zou ook naar de vader van een andere vriend kunnen, is heel goed met honden, maar die is al best oud.
Ik zou hem iig absoluut niet laten herplaatsen bij iemand die ik niet ken.
Laika komt uit het asiel, maar daar gaat ze absoluut niet naar terug!!!!!!Ze is een heel makkelijke hond, en als ik overlijdt gaat ze naar mijn tante als haar oude hond overleden is. Is dat dan niet het geval, dan zou ze naar mijn moeder gaan.
Mijn kat, ook echt een schat, gaat naar tante en oom, of een vriend van mij.
Ik wil het wel laten vastleggen in een testament of iets dergelijks, want als ik het aan mijn familie overlaat ben ik bang dat Bono in de verkeerde handen terecht komt.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Als mij iets overkomt blijft Yla natuurlijk bij Ria en vice versa.
Mocht ons beiden iets overkomen, dan gaat Yla naar haar trainer..
Mocht ons beiden iets overkomen, dan gaat Yla naar haar trainer..

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Nee, maar er staan hier wel dingen op een blaadje.Anja schreef:@Suzanne123
Mij geeft dat juist rust
Mochten we tegelijk gaan of mochten we tijdelijk niet in staat zijn (bijv. een ongeval) voor de honden te zorgen, dan heeft een vriendin de sleutel en de vrijheid om op dat moment te handelen en tijdelijk onderdak te regelen.
Mochten we idd tegelijk gaan, zal die vriendin ook herplaatsing regelen of bepalen. Ze neemt de honden waarschijnlijk niet zelf, en dat snap ik volkomen. Ze kent alle honden en kan bepalen waar die het beste tot zijn/haar recht komt.
Ik moet die dingen nog wel uitwerken. Zij heeft een sleutel van ons huis en kan dus, stel dat wij beiden bij een ongeval betrokken raken en in het ziekenhuis belanden, de honden op (laten) halen. In zo'n geval is een opvang tijdelijk en moeten ze daarna gewoon weer terugkomen.
Een beknopte handleiding, ook met wat ze eten, hangt op een keukenkastje.
"handleiding" voornamelijk voor Merlijn; die heeft zo'n gebruiksaanwijzing nodig ;-(
Juist het idee dat er iets geregeld is, dat ik WEET dat als er paniek in de tent is, er wat gedaan kan worden, geeft mij rust.
Suzanne
- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Heb niets op papier staan, Cato kan zowiezo altijd terug na de fokker, maar heb 1 ''plekje'' voor hem in gedachten maar nooit met diegene besproken.
Mijn zusje zou het ook denk ik wel in de gate houden waar hij geplaats word; helaas kan zij hem zelf niet in huis nemen werkt daar veelste veel uren voor, wel zou ze graag hem blijven bezoeken. Toevallig dat ze dat laats zelf een keer zei, de fokker en mijn zusje, weten zeker wie mijn ''plekje''zal zijn en daar beide ook achterstaan. Zeker omdat ik weet dat de bezoek wens van mijn zusje dan ook gaat gebeuren.
Mijn zusje zou het ook denk ik wel in de gate houden waar hij geplaats word; helaas kan zij hem zelf niet in huis nemen werkt daar veelste veel uren voor, wel zou ze graag hem blijven bezoeken. Toevallig dat ze dat laats zelf een keer zei, de fokker en mijn zusje, weten zeker wie mijn ''plekje''zal zijn en daar beide ook achterstaan. Zeker omdat ik weet dat de bezoek wens van mijn zusje dan ook gaat gebeuren.
Groetjes saskia en een poot van cato

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Dat is mij dus overkomen, alleen achterblijven. Ik moest weer fulltime gaan werken en de honden waren mijn grootste zorg. Godzijdank, is het goed uitgepakt. Ik kon in het huis blijven wonen en de honden hebben zich prima aangepast aan mijn fulltime schema. Al moet ik zeggen dat ik woensdagmiddags thuis werk en op vrijdagmiddag een vriendin de honden uitlaat. Zoonlief en ik zijn er ontzettend dankbaar voor, want als ik de honden had moeten herplaatsen, naast het grote verdriet dat we al hadden, weet ik niet of wij het hadden kunnen redden. Vooral aan Kyra heeft mijn zoon zo ontzetternd veel troost gehad.
De honden mogen niet bovenkomen, maar het eerste half jaar ging Kyra heel wat avondjes stiekem naar boven en dan vond ik die twee, armen en poten om elkaar heen geslagen en met beide koppies op zijn hoofdkussen op de grond. Mijn zoon heeft een half-hoogslaper waar Kyra natuurlijk niet op kan en ging hij met zijn hoofdkussen naast haar op de grond liggen. Ik weet dat hij heel wat tranen in haar kraag heeft vergoten
.
Als het trouwens omgekeerd zou zijn, weet ik zeker dat toen alle honden (behalve misschien Kyra) én de katten door mijn man zou zijn herplaatst. Hij had nooit zoveel met de honden. Hij vond het alleen prima als ik ze in huis haalde, als ik er maar voor zorgde.
De honden mogen niet bovenkomen, maar het eerste half jaar ging Kyra heel wat avondjes stiekem naar boven en dan vond ik die twee, armen en poten om elkaar heen geslagen en met beide koppies op zijn hoofdkussen op de grond. Mijn zoon heeft een half-hoogslaper waar Kyra natuurlijk niet op kan en ging hij met zijn hoofdkussen naast haar op de grond liggen. Ik weet dat hij heel wat tranen in haar kraag heeft vergoten
Als het trouwens omgekeerd zou zijn, weet ik zeker dat toen alle honden (behalve misschien Kyra) én de katten door mijn man zou zijn herplaatst. Hij had nooit zoveel met de honden. Hij vond het alleen prima als ik ze in huis haalde, als ik er maar voor zorgde.

- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
roxy zou naar mijn ouders kunnen
zolang de andere honden van mijn ouders leven zou storm nog herplaatst moeten worden...
als die niet meer zijn zou hij ook bij mijn ouders terrrecht kunnen...
zolang de andere honden van mijn ouders leven zou storm nog herplaatst moeten worden...
als die niet meer zijn zou hij ook bij mijn ouders terrrecht kunnen...
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Guus is door de fokker bij ons geplaatst,maar is en blijft eigendom van de fokker dus die gaat dan terug naar de fokker.
En Lotte blijft gewoon dan bij mijn patner en omdat hij nog werkt zal de verzorging samen met mijn dochter dan doen,geen probleem want die woont bij ons in de wijk
En Lotte blijft gewoon dan bij mijn patner en omdat hij nog werkt zal de verzorging samen met mijn dochter dan doen,geen probleem want die woont bij ons in de wijk

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
-
bianca83
- Zeer actief
Als er alleen bij mij iets zou gebeuren blijven ze natuurlijk gewoon hier bij Arie. Mocht er met ons allebei iets gebeuren gaat Quincy zowieso naar m'n moeder. Jara gaat niet naar m'n moeder, dat gaat hem niet worden. Zij zal naar m'n vader gaan waarschijnlijk en als mijn vader niet voor haar zou kunnen zorgen zal hij Inge bellen. Maar goed laat er maar gewoon niks gebeuren en als het dan toch met ons allebei tegelijk moet dan pas over een paar jaar want Jara nu naar m'n vader gaat ook niks worden omdat ze dan de hele dag alleen zou zijn. Of nouja hij zal haar wel nemen denk ik omdat dat een levends iets is wat van ons was maar dan overdag naar de dagopvang doen zodat ze niet alleen is.

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
kitty2 schreef:Danne, Hayley en Zen zullen denk ik naar Marianne gaan, Lilo zal door familie ofzo opgevangen worden ( mijn broer of mijn ouders)
dan krijg jij AL de mijnen als ik mocht komen te overlijden
nee hoor ze mogen bij ons, dat weet je
Ik denk dat als ik vroegtijdig kom te overlijden dat Tiemen zeker 3 of 4 honden zal proberen te houden, maar ik denk dat hij het beter met 2 af kan, er zouden er ook wel 1 of 2 naar mijn ouders kunnen en ik denk dat er ook wel 1 bij Kitty welkom zal zijn , verder zijn er genoeg mensen in de vriendenkring die er waarschijnlijk ook wel een willen en wie wat dan opvangt, sja dat zoeken ze onderling wel uit
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Mijn familie is totaal niet hondminded, dus daar kunnen ze niet naartoe.
Ws gaan ze dan terug naar de fokker en vanuit daar herplaatst.
, of ik herplaats ze zelf als daar de kans toe is.
Toevoeging: als ik de pijp uit ga, blijven ze natuurlijk bij Mark, hij houd nl net zo veel van de honden als ik en hij laat ze ook uit.
Ws gaan ze dan terug naar de fokker en vanuit daar herplaatst.
Toevoeging: als ik de pijp uit ga, blijven ze natuurlijk bij Mark, hij houd nl net zo veel van de honden als ik en hij laat ze ook uit.
Laatst gewijzigd door wendy71 op 03 sep 2010 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik hoop dat Van Gils dan terug gaat naar de fokker, gewoon omdat hij iemand verdient die een warm hart heeft voor hem.
en ze houden wel van hem hier, maar ze snappen hem niet echt soms
en ze houden wel van hem hier, maar ze snappen hem niet echt soms
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
lola zal naar mijn moeder gaan. daar is denk ik niet eens een gesprek over nodig. die gaat daar gewoon heen..
sam... pffff... geen idee. niet naar ons mam... misschien dat broertje hem even neemt tot er een plek ergens is, maar ik ken zo niemand waar hij zijn koningsleven verder af mag maken
sam... pffff... geen idee. niet naar ons mam... misschien dat broertje hem even neemt tot er een plek ergens is, maar ik ken zo niemand waar hij zijn koningsleven verder af mag maken

- Annemiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
- Contacteer:
Devi naar mijn ouders.
Taiko mogen mijn 2 zussen uitvechten.
Neela naar de fokker zij zijn ook eigenaar van haar, misschien in overleg bij mijn zus.
Taiko mogen mijn 2 zussen uitvechten.
Neela naar de fokker zij zijn ook eigenaar van haar, misschien in overleg bij mijn zus.

Groetjes Annemieke
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Jeetje wat erg! Gelukkig dat de honden uiteindelijk konden blijven. Alleen je man verliezen is al vreselijk, laat staan dat je dan ook nog je honden (waar je juist zoveel troost uit kan halen!) moet herplaatsen.lieke schreef:Dat is mij dus overkomen, alleen achterblijven. Ik moest weer fulltime gaan werken en de honden waren mijn grootste zorg. Godzijdank, is het goed uitgepakt. Ik kon in het huis blijven wonen en de honden hebben zich prima aangepast aan mijn fulltime schema. Al moet ik zeggen dat ik woensdagmiddags thuis werk en op vrijdagmiddag een vriendin de honden uitlaat. Zoonlief en ik zijn er ontzettend dankbaar voor, want als ik de honden had moeten herplaatsen, naast het grote verdriet dat we al hadden, weet ik niet of wij het hadden kunnen redden. Vooral aan Kyra heeft mijn zoon zo ontzetternd veel troost gehad.
De honden mogen niet bovenkomen, maar het eerste half jaar ging Kyra heel wat avondjes stiekem naar boven en dan vond ik die twee, armen en poten om elkaar heen geslagen en met beide koppies op zijn hoofdkussen op de grond. Mijn zoon heeft een half-hoogslaper waar Kyra natuurlijk niet op kan en ging hij met zijn hoofdkussen naast haar op de grond liggen. Ik weet dat hij heel wat tranen in haar kraag heeft vergoten.
Als mij iets zou overkomen zou Boris naar mijn ouders gaan. Ze zijn zelfs van plan, mocht het zo zijn, om naar alle cursussen te gaan die ik nu met Boris doe. Daar hadden we het laatst nog over. Echt heel lief
Mocht Boris om wat voor reden dan ook niet naar mijn ouders kunnen, gaat hij naar een vriendin. Boris en die vriendin vinden elkaar geweldig, dus ik denk dat dat ook helemaal goed gaat komen.

- Daisy@
- Zeer actief
@Lieke... hoe ontroerend. Wat kun je dan ontzettend veel aan honden hebben hé. Ik geloof graag dat jullie hond je zoon heel veel steun heeft kunnen geven. 
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Daar maak ik me eigelijk helemaal niet druk over. Iedereen in de (schoon) familie is gek op Semmy, ik denk dat hij naar mijn zus of moeder gaat. Wanneer dit om een of andere reden toch niet zou kunnen zou mijn vader ook zeker een optie zijn. Vader, moeder, zus hebben zelf ook allemaal een hond waar Semmy goed mee overweg kan, dus dat is ook een voordeel. Mocht het bij mijn familie helemaal niet lukken gaat hij naar mijn schoonouders, vooral mn schoonvader is helemaal gek op hem en ze zouden hem nooit naar het asiel laten gaan.