Nou je zou toch raar staan te kijken als het die eigenaar was geweest die zo deedInge O schreef:
kwam ik het reubaasje (met reu) een jaar later tegen op een clubmatch en die reu werd meteen wildenthousiast toen hij me zag en greep me waar hij me maar krijgen kon.
maak je dat eens mee, is het met een hond![]()
.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ruk- en trekwerk
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Ruk- en trekwerk
nee, ik zou het niet doen. met als hoofdreden eigenlijk dat ik voor mijn gevoel dan echt een grens overga. een grens die van mij mooi gesloten mag blijven dus.
-
- Zeer actief
Nee, dat gaat mij echt te ver. Heb veel voor ze over, maar dat gaat toch echt niet gebeuren. 

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Echt niet.
Jaren terug had ik een schouwhengstje, die mocht uiteindelijk niet de merries dekken, maar daar hadden we een neppaard voor. Dus een nephond zou ik dan een betere optie vinden, dan dat ik zelf dit onsmakelijke werkje bij een hond moet gaan verrichten.

Jaren terug had ik een schouwhengstje, die mocht uiteindelijk niet de merries dekken, maar daar hadden we een neppaard voor. Dus een nephond zou ik dan een betere optie vinden, dan dat ik zelf dit onsmakelijke werkje bij een hond moet gaan verrichten.
Laatst gewijzigd door mwillow op 08 sep 2010 14:16, 2 keer totaal gewijzigd.
een opblaaspaard?SandraH schreef:Echt niet dat ik mijn hond af ga rukken.![]()
Jaren terug had ik een schouwhengstje, die mocht uiteindelijk niet de merries dekken, maar daar hadden we een opblaaspaard voor. Dus een opblaashond zou ik dan een betere optie vinden, dan dat ik zelf dit onsmakelijke werkje bij een hond moet gaan verrichten.
om dingen als opblaashonden of wat dan ook te moeten vermijden zou ik eventueel nog wel kiezen voor ouderwets handwerk denk ik. wat een gedoe anders.
Ik heb het aangepast in neppaard en nephond...een houten stellage met een billenpatroon waarop de schouwhengst zich dan kan botvieren. Nou, het is zeker gedoe....gelukkig zijn veeartsen daar goed in...miekmiek schreef:een opblaaspaard?SandraH schreef:Echt niet dat ik mijn hond af ga rukken.![]()
Jaren terug had ik een schouwhengstje, die mocht uiteindelijk niet de merries dekken, maar daar hadden we een opblaaspaard voor. Dus een opblaashond zou ik dan een betere optie vinden, dan dat ik zelf dit onsmakelijke werkje bij een hond moet gaan verrichten.![]()
om dingen als opblaashonden of wat dan ook te moeten vermijden zou ik eventueel nog wel kiezen voor ouderwets handwerk denk ik. wat een gedoe anders.

- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- Aantal honden: 1
Nope dat gaat hier echt nooit gebeuren, gadver.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
En op grote voetenNanna schreef:Nooit geweten dat hengsten op billen vielen...SandraH schreef:een houten stellage met een billenpatroon waarop de schouwhengst zich dan kan botvieren.

Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ik heb geen idee of hengsten op billen vallen...dat heeft 'ie me nooit verteld. Hij was wel voor een gat te vangen...Nanna schreef:Nooit geweten dat hengsten op billen vielen...SandraH schreef:een houten stellage met een billenpatroon waarop de schouwhengst zich dan kan botvieren.

- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
- Aantal honden: 2
Nee, ik heb een sterke aversie tegen zulke seksuele handelingen bij dieren (ongeacht de intenties).
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ik heb maar één reu, dus hoef alleszinds nog niet tussenbeide te komen, de enige waar hij mee kan vechten, is zichzelf
Ik denk dat er misschien ergens wel iets van kan kloppen, onze zoekbeer wordt daadwerkelijk wel rustiger en handelbaarder als hij eens heeft mogen dekken. Doet ie wel zelf het werk, een natuurlijke dekking dus, handwerk is niet nodig :N:

Ik denk dat er misschien ergens wel iets van kan kloppen, onze zoekbeer wordt daadwerkelijk wel rustiger en handelbaarder als hij eens heeft mogen dekken. Doet ie wel zelf het werk, een natuurlijke dekking dus, handwerk is niet nodig :N:
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Jaja, je besteed het 'vuile werk' gewoon uitZoek stok! schreef:Ja daag. Nee dat zou ik niet doen. Mijn reu gaat uit logeren tijdens de spannende dagen

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Hé bah, nee
, ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd.
Wel een vermakelijk topic trouwens, ik dacht in eerste instantie dat het over de slipketting ging waaraan gerukt/getrokken word, maar dat is overduidelijk niet zo.

Wel een vermakelijk topic trouwens, ik dacht in eerste instantie dat het over de slipketting ging waaraan gerukt/getrokken word, maar dat is overduidelijk niet zo.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Sex met dieren is verboden. Waar ligt de grens? Aftrekken is sex. Ik vind dit dus echt te ver gaan.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Nou, dat blijkt haha.Inge O schreef:nee, je kan dus duidelijk ook positief rukken en trekkenwendy71 schreef:Hé bah, nee, ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd.
Wel een vermakelijk topic trouwens, ik dacht in eerste instantie dat het over de slipketting ging waaraan gerukt/getrokken word, maar dat is overduidelijk niet zo..

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
No way, haha. Dat gaat me dus echt veel te ver.
Overigens is het inderdaad een heel vermakelijk topic. Ik heb me werkelijk een breuk gelachen.
Mijn broodje ei ook maar laten staan.
Overigens is het inderdaad een heel vermakelijk topic. Ik heb me werkelijk een breuk gelachen.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Inge O schreef:nee, daar geloof ik ook geen barst van - net zo min vinden ze een gedekte teef extra lief eens ze loops-af is.Mekkie schreef: Nu ik erover na zit te denken zal het voor een deel wel geconditioneerd zijn...
Maar kan me niet voorstellen dat ze de man met de koker extra lief vinden...
maar hoe sterk die conditionering kan zijn heb ik zelf ongewild kunnen ondervinden : toen jaren geleden vlammetje werd 'gemaakt' had de dekking nogal wat voeten in de aarde : onervaren reu én teef dus ik zat af en toe gehurkt naast de teef om haar op le moment suprême niet naar voren te laten springen - eind goed al goed, spook werd twee keer netjes gedekt.
kwam ik het reubaasje (met reu) een jaar later tegen op een clubmatch en die reu werd meteen wildenthousiast toen hij me zag en greep me waar hij me maar krijgen kon.
.

Had je toevallig op dat moment een loopse teef thuis zitten?

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Me_and_Sandy
- Zeer actief
whahhaha doen jullie dat niet ff voor je reu... sjonge jonge
dat valt me nou weer tegen
dat valt me nou weer tegen

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Nou zeg, geweldigInge O schreef:nee hoor, het waren puur mijn eigen charmes, nettieranetje schreef:Inge O schreef: maar hoe sterk die conditionering kan zijn heb ik zelf ongewild kunnen ondervinden : toen jaren geleden vlammetje werd 'gemaakt' had de dekking nogal wat voeten in de aarde : onervaren reu én teef dus ik zat af en toe gehurkt naast de teef om haar op le moment suprême niet naar voren te laten springen - eind goed al goed, spook werd twee keer netjes gedekt.
.
![]()
Had je toevallig op dat moment een loopse teef thuis zitten?![]()
.

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Een kennis van ons deed dat ook :N: ....bij de hond bedoel ik hoor,misschien bij zichzelf ook maar daar sprak hij dan niet over :lol:

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Heb vroeger wel eens van een katten fokster gehoord dat ze haar krolse poesen even bewerkte met een wattenstaafje zodat de krolsheid wat sneller verliep.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Wat een topic
Ik trek het niet meer.

Ik trek het niet meer.

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009