Gelukkig. Fijn ook dat meerdere mensen het zagen en dat de trein direct uitgezet kon worden!Maeve schreef:Gelukkig stonden er ook veel mensen bij die enorm schrokken dus die seinden de conducteur in (trein uitgezet) en samen met wat anderen hebben we hem omhoog gehesen want met een beetje pech kon hij ook uit zn halsband glippen. Maar ging goed dus
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heel erg geschrokken!
Moderator: moderatorteam
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
Re: Heel erg geschrokken!

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Bij dursydog... http://www.dursydog.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is wel een wat duurder tuig..maar ik vind hem perfect. Heb hem ook gekocht nadat iemand hier op het forum zei dat die zo fijn wasYai schreef:Dit tuigje zit er inderdaad erg fijn en stevig uit! Waar heb je die gekocht? Gewoon bij een dierenwinkel of op internet? Ik was vanmiddag langs verschillende dierenwinkels gegaan en kon deze niet vinden! Ook even op internet gekeken, maar zag hem nergens. Misschien heb ik niet goed gezocht?_Inge_ schreef:Ik vind dit tuigje dus erg fijn.. heb James wel vaker meegenomen in de trein en hij wil niet opgetild worden..is dus ook al bijna een keer tussen de trein en het perron gevallen.
Met dit tuigje kan je hem helpen de trein inspringen door aan het handvat vast te houden..of je kan hem er helemaal intillen.
Misschien niet het mooiste tuigje, maar wel veilig.
Heb nu een ander stevig tuigje gekocht die Boris vanavond direct al mag uitproberen!

- Yai
- Zeer actief
Super! Denk dat ik over een tijdje gewoon dit tuigje er ook bij ga kopen. Ziet er echt heel stevig uit._Inge_ schreef:Bij dursydog... http://www.dursydog.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is wel een wat duurder tuig..maar ik vind hem perfect. Heb hem ook gekocht nadat iemand hier op het forum zei dat die zo fijn was

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik vind hem ook handig met trainen..ff vasthouden aan het handvat
Ga ze voor die andere 2 ook nog kopen.

- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Nee, Yaira, dat meen je niet
Bah, wat eng!
We hadden het er nog over, jij zei nog dat je daar nog nooit over nagedacht had!
Gelukkig is het goed afgelopen...
Geef Boris maar een flinke knuffel en zeg maar dat ik het heel fijn vond dat hij zo lekker warm op m'n voeten heeft gelegen
En even off-topic: Danielle heeft zich hier nog niet laten zien he

We hadden het er nog over, jij zei nog dat je daar nog nooit over nagedacht had!
Geef Boris maar een flinke knuffel en zeg maar dat ik het heel fijn vond dat hij zo lekker warm op m'n voeten heeft gelegen
En even off-topic: Danielle heeft zich hier nog niet laten zien he
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Oh bah ik werd gewoon misselijk toen ik het las, hier ben ik ook zo bang voor :N:
Ik hou Gol altijd erg kort op het station en ben een keer ontzettend boos op mijn vriend geworden toen hij dicht langs het spoor liep met Gol aan de spoorkant. En toen gebeurde er niet eens wat :N:
Ik hou Gol altijd erg kort op het station en ben een keer ontzettend boos op mijn vriend geworden toen hij dicht langs het spoor liep met Gol aan de spoorkant. En toen gebeurde er niet eens wat :N:
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
Stevig is die zeker al kan hij een kangal x hovawart niet altijd aan_Inge_ schreef:Ik vind hem ook handig met trainen..ff vasthouden aan het handvatGa ze voor die andere 2 ook nog kopen.
Nee in die van mij zat een productiefoutje, krijg een nieuwe als het goed is!
- bekooij
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij
Oh jeetje dat is schrikken, Ik ga nooit met het OV met mijn hond. Maar wat een nachtmerrie.
Hoop dat je inmiddels wat van de schrik bekomen bent!
Moet je binnenkort weer met de trein zal wel weer even spannend zijn dan.
Blij dat de hond zo rustig is gebleven.

- Yai
- Zeer actief
Ja precies! We hadden het er dit weekend net nog over. En ik had er idd nog nooit over nagedacht! Nou, dat is nu wel anders..*Charlotte schreef:Nee, Yaira, dat meen je nietBah, wat eng!
Geef Boris maar een flinke knuffel en zeg maar dat ik het heel fijn vond dat hij zo lekker warm op m'n voeten heeft gelegen![]()
En even off-topic: Danielle heeft zich hier nog niet laten zien he![]()
Ik heb Boris een flinke knuffel gegeven! En ik weet zeker dat hij het ook fijn vond lekker warm op jou voeten te liggen. Hij houdt van op voeten liggen
En laten we Danielle anders gaan stalken! (we hebben tenslotte nu haar mailadres

- Yai
- Zeer actief
Ja, ik ben heel blij dat Boris zo rustig is gebleven!bekooij schreef:Oh jeetje dat is schrikken, Ik ga nooit met het OV met mijn hond. Maar wat een nachtmerrie.
Gisteren zijn we weer met de trein geweest en het ging goed. Boris had zijn nieuwe tuigje om, dat scheelde voor mij al een hoop stress. En Boris leek het alweer vergeten en liep rond alsof er nooit iets gebeurd was. Gelukkig maar

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Kleine tip:Yai schreef:Gelukkig. Fijn ook dat meerdere mensen het zagen en dat de trein direct uitgezet kon worden!Maeve schreef:Gelukkig stonden er ook veel mensen bij die enorm schrokken dus die seinden de conducteur in (trein uitgezet) en samen met wat anderen hebben we hem omhoog gehesen want met een beetje pech kon hij ook uit zn halsband glippen. Maar ging goed dus
trek aan de noodrem als er iets gebeurt. Er gaat dan niets kapot ofzo, alleen de lucht loopt weg waardoor een trein remt of op de rem gaat staan (als hij stilstaat).
Een conducteur gaat nml via de portofoon een noodoproep doen en dat duurt even. (vaak zal hij ook zelf aan de noodrem trekken).
En de groeten van de mannen 

- Yai
- Zeer actief
Dat vind ik wel een fijne tip! Ik zag het namelijk al helemaal voor me dat Boris tussen de trein zat, het heel rustig op het perron was en niemand het gezien had. Dat ik dan zou moeten kiezen tussen proberen Boris er tussen uit te krijgen of van hem weglopen en opzoek gaan naar een conducteur.Reny schreef:Kleine tip:
trek aan de noodrem als er iets gebeurt. Er gaat dan niets kapot ofzo, alleen de lucht loopt weg waardoor een trein remt of op de rem gaat staan (als hij stilstaat).
Een conducteur gaat nml via de portofoon een noodoproep doen en dat duurt even. (vaak zal hij ook zelf aan de noodrem trekken).
Maar dat hoeft gelukkig niet
(ook al is het fijnste natuurlijk als het gewoon helemaal niet gebeurt)