Nou maar even een update, want de eerste twee dagen hebben we fotoverslagen geplaatst (zie hier: http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 94983.html" onclick="window.open(this.href);return false; )
Het doet het echt onwijs goed! De afgelopen twee nachten heeft hij weer doorgeslapen, en hij doet niks in zijn bench! Gisteren werd hij om 6:50 wakker. Vandaag om 6:00, dus gelijk even met hem naar buiten. Aangezien dennis en ik allebei heel erg moe zijn heb ik hem daarna terug in zijn bench gedaan. Dat was wel even piepen geblazen, maar uiteindelijk is hij toch ook weer in slaap gevallen en wekte hij ons weer om 8:30. Dus heel goed van hem
Hij is zo lief. Hij speelt heel graag met zijn huisje, daar zal ik een filmpje van gaan maken. Tot nu toe lukt dat steeds niet, want eer ik mijn camera te pakken heb vind hij die natuurlijk veel interessanter dan zijn huisje
Vandaag gaan we voor het eerst naar de dierenarts. Ik moet toegeven dat ik het ineens toch wel spannend vind. Hij doet alles goed hoor, maar toch