Tijd wachten in de wachtkamer. Ze gedroeg zich als een engeltje. Een opgewonden DH reu mocht zelfs haar snuit aflikken
Kranendonk wilde het proberen zonder roesje. Op de rug in de bak. Wel wat tegenspartelen, maar verder keurig gedrag. Alleen lag ze zo gedraaid als een wokkel om Kranendonks woorden te gebruiken. Dus er weer uit en toch een roesje.
Ik laat de HD- en ED-foto's wel opsturen naar de Raad (als ik dan toch foto's maak), maar de beoordeling van Kranendonk was het belangrijkste voor mij. Het gaat mij puur om sportgeschiktheid.
Eerst HD, foto kijken. Iets te weinig aansluiting voor HD A bij 1 heup denkt hij, dus HD B. Maar geen enkele beperking om fors te belasten, die gaat oud worden met goede heupen.
Dan ED. Ene net wat beter dan de andere, maar alletwee ED vrij. Ziet er keurig netjes uit.
Als laatste de rug. Daar gaat wat meer tijd overheen om alles te beoordelen. Na bestudering: rug 100 % perfect
Ze werd weer bijgebracht. Arm ding helemaal in de war met enorme ogen. Maar wat heeft ze zich keurig gedragen en wat zit ze goed in elkaar!