Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
In Venlo is een plezierbootje gekapseisd na een aanvaring met een vrachtboot. Het echtpaar kon zich in veiligheid brengen maar voor het leven van hond Beppie werd gevreesd toen ze na een half uur nog niet boven water kwam.Toen men echter gekrabbel hoorde waren de hulpdiensten er snel bij en kon Beppie uit het schip gehaald worden
Ontroerende foto's vind ik dit; http://www.limburger.nl/apps/pbcs.dll/m ... Id=1869241
Die foto waar die geredde man zijn verhaal doet of de hond die gered wordt, beide schitterende foto's en ja, gaat je inderdaad niet in je koude kleren zitten.
Fijn dat ze gered zijn, die boot is maar materialistische bijzaak.
Ik hoorde het gisteren op de radio, maar wist niet dat de hond vastgezeten had. Er werd alleen gezegd dat hij met de dierenambulance mee was.
Gelukkig een goed eind.
Ik zag het gister in hvn, ze denken dat de hond in een luchtbel heeft gezeten, anders zou ze er niet meer levend uit gekomen zijn, een mens en dier kunnen echt niet een half uur onder water blijven.
Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.