Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vuile vreetzak..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

vuile vreetzak..

Ongelezen bericht door blondie »

Gisterenavond had ik de pens uit de vries gehaald.. 1 klomp diepgevroren rauwe lap pens...
En vergeten natuurlijk... had het op de grond in de schuur gelegd.
Enkele uren later loop ik naar beneden.. en zie een plastic zakje op de grond bij de schuurdeur :denken: vreemd.. had even geen idee hoe dat daar nu kwam...
Weer wat later ... kijk naar Bluf.. bolle buik... :hmmm: :hmmm:
Shit neee he... de pens.... snel nog naar beneden om te checken.. madam heeft dus gewoon die bevroren pens naar binnen zitten werken :ugh: :oeps:
Valt me nog mee dat ze niet aan de schijterij is verdaagd.. en vanmorgen kreeg ze dus maar een gereduceerd porsie brok.. en ben ik er bij blijven staan zodat ze niet Finn weg zou duwen om zijn brokken op te gaan vreten :mann:

Wat een vreetzak is het toch ook.....
Syllvero

Re: vuile vreetzak..

Ongelezen bericht door Syllvero »

:mrgreen: :mrgreen:
En ook een slimmerik :D
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door laura b »

Lekker zo'n pens ijs :D
mim
Zeer actief
Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel

Ongelezen bericht door mim »

:engel: Ik ken het, hier ook een echte dievegge in huis, als ze de kans krijgt ( wan de week nog...) jat ze ook gewoon een stuk kaas van het aanrecht......
Afbeelding

Groetjes Mirjam, Smokey en Filou
Gerrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising rottweiler en kruising border collie

Ongelezen bericht door Gerrie »

Ik ken het probleem. Ik kan hier niets, maar dan ook niets van eten op het aanrecht laten liggen. Ook niet verpakt, want Luna heeft al bewezen dat ze alles open krijgt. :ugh: Zo heeft ze al een keer een ingepakte (nog af te bakken) ciabatta opgegeten, een heel pak lange vingers (waar vaker meerdere lagen plastic omheen zitten) een zak schepsnoep... het plastic scheurt ze vakkundig open en vind ik dan in haar bench en de inhoud is helemaal op. Last but not least: een potje GUACAMOLE-dipsaus :N: , dat over was van een tapas-avondje met vrienden... Serieus: het glazen potje lag opengedraaid in haar bench en de dipsaus was helemaal verdwenen...

Ik heb dus zeer snel geleerd alles wat opgegeten kan worden, op te bergen waar mevrouw er absoluut niet aankan!!
Afbeelding
blondie
Zeer actief

haha dat jatten doet ze niet meer :tongue: Kan rustig een bordje laten staan.. nou ja... kijk wel drie keer om een hoekje of ze niet stiekum toch...
En Finn heeft nog nooit wat gejat.. maar die lag tijdens de vakantie in Zeeland ineens ook stevig te kauwen op een groninger worstje... :19: (vermoed dat pa die op de grond heeft laten vallen...maar Finn kauwt tenminste nog, bij haar is alles altijd hap slik weg :klaar: )
blondie
Zeer actief

Gerrie schreef:Ik ken het probleem. Ik kan hier niets, maar dan ook niets van eten op het aanrecht laten liggen. Ook niet verpakt, want Luna heeft al bewezen dat ze alles open krijgt. :ugh: Zo heeft ze al een keer een ingepakte (nog af te bakken) ciabatta opgegeten, een heel pak lange vingers (waar vaker meerdere lagen plastic omheen zitten) een zak schepsnoep... het plastic scheurt ze vakkundig open en vind ik dan in haar bench en de inhoud is helemaal op. Last but not least: een potje GUACAMOLE-dipsaus :N: , dat over was van een tapas-avondje met vrienden... Serieus: het glazen potje lag opengedraaid in haar bench en de dipsaus was helemaal verdwenen...

Ik heb dus zeer snel geleerd alles wat opgegeten kan worden, op te bergen waar mevrouw er absoluut niet aankan!!
Oh dan mag ik nog helemaal niet klagen hahaha... van het aanrecht wordt niets gepakt.. behalve als ze samenwerken met de katten.. heb ik gemerkt... Joe tikt van alles van het aanrecht in onbewaakte ogenblikken (katten mogen niet op aanrecht..) en dan eet hij wat van de boter of de kaas.. en als hij genoeg heeft maken Bluf en Finn het restje op.. zucht..
laura b
Zeer actief

Bij ons hebben ze ook eens een pak stroopwafels opgegeten. Niet eens diaree of zo gehad :lol1: . Maar goed bassets staan erom bekend. We ruimen nu alles goed op. Af en toe wordt er nog een boterham van het aanrecht getrokken maar verder wordt er maar weinig meer gestolen
Gerrie
Zeer actief

blondie schreef:
Gerrie schreef:Ik ken het probleem. Ik kan hier niets, maar dan ook niets van eten op het aanrecht laten liggen. Ook niet verpakt, want Luna heeft al bewezen dat ze alles open krijgt. :ugh: Zo heeft ze al een keer een ingepakte (nog af te bakken) ciabatta opgegeten, een heel pak lange vingers (waar vaker meerdere lagen plastic omheen zitten) een zak schepsnoep... het plastic scheurt ze vakkundig open en vind ik dan in haar bench en de inhoud is helemaal op. Last but not least: een potje GUACAMOLE-dipsaus :N: , dat over was van een tapas-avondje met vrienden... Serieus: het glazen potje lag opengedraaid in haar bench en de dipsaus was helemaal verdwenen...

Oh dan mag ik nog helemaal niet klagen hahaha... van het aanrecht wordt niets gepakt.. behalve als ze samenwerken met de katten.. heb ik gemerkt... Joe tikt van alles van het aanrecht in onbewaakte ogenblikken (katten mogen niet op aanrecht..) en dan eet hij wat van de boter of de kaas.. en als hij genoeg heeft maken Bluf en Finn het restje op.. zucht..

Het gebeurt ook alleen als ik zo stom ben weg te gaan en iets op het aanrecht achter te laten. Als ik thuis ben, doet ze dit echt niet. Ow, op die ene keer na... ben laatst een weekendje weg geweest en toen hebben mijn nichtje en een vriendinnetje (beiden 17) op mijn huis, hond en kat gepast. Toen ik thuis kwam zondagavond, besloten we nog met z'n drieen een pizza te bestellen. Toen die bijna op was, was ik iets aan mijn nichtje aan het vertellen waar ik mijn handen voor nodig had (ja, het was een heel interessant verhaal :lol1: ) en legde de helft van het laatste stukje pizza terug in de pizzadoos die open op de salontafel stond. Ineens roept mijn nichtje keihard: LUNA!! Ik schrok me kapot, maar ze had dus de pizza gejat... Bleek wel dat ze heel goed wist dat dit niet mag: ze liet hem van schrik namelijk meteen los en is in haar bench gaan liggen...
Afbeelding
Gerrie
Zeer actief

laura b schreef:Bij ons hebben ze ook eens een pak stroopwafels opgegeten. Niet eens diaree of zo gehad :lol1: . Maar goed bassets staan erom bekend. We ruimen nu alles goed op. Af en toe wordt er nog een boterham van het aanrecht getrokken maar verder wordt er maar weinig meer gestolen
Van de dipsaus heeft Luna trouwens wel goed diarree gehad... en ook echt groen-geel... Zoals het er in het potje ook al uitzag... :smile:
Afbeelding
laura b
Zeer actief

Gerrie schreef:
laura b schreef:Bij ons hebben ze ook eens een pak stroopwafels opgegeten. Niet eens diaree of zo gehad :lol1: . Maar goed bassets staan erom bekend. We ruimen nu alles goed op. Af en toe wordt er nog een boterham van het aanrecht getrokken maar verder wordt er maar weinig meer gestolen
Van de dipsaus heeft Luna trouwens wel goed diarree gehad... en ook echt groen-geel... Zoals het er in het potje ook al uitzag... :smile:
Hij heeft dus geen 7 kleuren stront gescheten maar 2 :smile:
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

die van ons steelt nooit wat...tot vorig jaar kerst en ze een hele rol kruidenboter had opgevreten :hmmm: geen idee waar dat opeens vandaan kwam, maar we hebben fijn de hele nacht opgezeten :ugh:
:pop:
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers

Ongelezen bericht door astrid »

Kali kan mijn voorradkast openmaken en vreet dan alles op wat ze te pakken kan krijgen. Droge macaroni, zakjes saus, pakken cakemeel. De prullenbak was ook regelmatig omgegooid en doorgespit. Nu kan ze dat niet meer want als er niemand thuis is zit ze in de gang met de 2 deuren naar de huiskamer en garage op slot. Ze klom ook altijd op het aanrecht toen ze nog niet in de gang zat. Ik ben weleen vergeten de garagedeur op slot te doen als ze in de gang zit en die krijgt ze dus open als hij niet in het slot zit. Dan is dus mijn vriezer leeg die daar staat, ik heb me dus aangewend om goed te controleren of die deur wel op slot zit voor ik wegga. :mrgreen:
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Hier vandaag ook Pens
Alleen bij bikkel kwam het er weer uit... :ugh:
Gelukkig met een beetje brokken gemengd en toen at die het beter
die van mij doen er ook een moord voor hoor!
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Ik denk dat bluf in jouw afwezigheid een hele moeilijke truuk heeft gedaan en dat zelf de jackpot waardig vond :pffff:
Je moet niet meteen zo van het negatieve uitgaan :mrgreen: :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
saskia en sjaak
Zeer actief
Mijn ras(sen): klikobakkie

Ongelezen bericht door saskia en sjaak »

:smile: :smile: :smile: geweldig die verhalen.

siem heeft nooit wat gepikt, maar de kat, die pikt als ze de kans krijgt het vlees van je bord.
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Onze boefjes jatten eigenlijk nooit iets.

Ik weet nog wel dat Romeo een keer rauwe kipfilet van het aanrecht heeft gepikt toen hij nog jong was, ooooh wat was ik bang dat hij ernstig ziek zou worden van het rauwe vlees! :smile: En nu krijgt hij meerdere malen per week rauwe kip als hoofdvoeding, ik lach me echt kapot als ik daaraan terugdenk hoe bang ik toen was :F:

Julia heeft wel een keer een peer uit de fruitschaal gepakt, zomaar deed ze dat.
Ik heb haar de peer op laten eten, ze zal wel behoefte hebben gehad aan vitamientjes, daarna heeft ze het nooit meer gedaan.

Ik vergeet nogal eens om het restje brood op te ruimen dat ik 's morgens niet op heb gegeten.
En dan ga ik naar mijn werk en staat het dus nog op de salontafel.
Als ik dan thuiskom, dan ligt het er nog steeds, ze pakken het dus zelfs niet als ik er heel de dag niet ben.
Dat vind ik toch wel erg bijzonder, ze hebben gewoon diep respect voor me :pffff:
:zweep:
-laura-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer
Jack-Hussell
Labijna
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door -laura- »

Stoute Bluf :mrgreen:

Amber pakt ook wel eens haar flostouw stiekem van Dino's bench af.. :smile:
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Ik vermoed dat dit mijn schuld is :roos: Ik heb gezegd dat ze moest afvallen..... :engel:
Perry en Noah

Afbeelding
blondie
Zeer actief

@ jaap... ze doet erg vaak moeilijke trucjes... vind ze zelf :pffff: werkt zelfbelonend gedrag in de hand ja :lol1:

@ duitse herder..wen, ja :jank: jouw schuld ze zit idd op rantsoen en daar is ze het dus blijkbaar niet mee eens :smile:

bedenk me nu dat ik de bak met kattenbrokjes ook maar weer eens wat hoger ga zetten nu :hmmm:
blondie
Zeer actief

astrid schreef:Kali kan mijn voorradkast openmaken en vreet dan alles op wat ze te pakken kan krijgen. Droge macaroni, zakjes saus, pakken cakemeel. De prullenbak was ook regelmatig omgegooid en doorgespit. Nu kan ze dat niet meer want als er niemand thuis is zit ze in de gang met de 2 deuren naar de huiskamer en garage op slot. Ze klom ook altijd op het aanrecht toen ze nog niet in de gang zat. Ik ben weleen vergeten de garagedeur op slot te doen als ze in de gang zit en die krijgt ze dus open als hij niet in het slot zit. Dan is dus mijn vriezer leeg die daar staat, ik heb me dus aangewend om goed te controleren of die deur wel op slot zit voor ik wegga. :mrgreen:
ik ben blij dat ik mijn kleine koelkastje niet meer heb trouwens... voor ik de honden had had ik de katten al en op een of andere manier wist kat Joe altijd die koelkast open te krijgen... lag er weer een homp kaas half aangevreten op de keukenvloer... en natuurlijk alle ham uit de verpakking...
Moest dat koelkastje altijd dichtplakken met tape... :ugh:
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

blondie schreef:@ jaap... ze doet erg vaak moeilijke trucjes... vind ze zelf :pffff: werkt zelfbelonend gedrag in de hand ja :lol1:

@ duitse herder..wen, ja :jank: jouw schuld ze zit idd op rantsoen en daar is ze het dus blijkbaar niet mee eens :smile:

bedenk me nu dat ik de bak met kattenbrokjes ook maar weer eens wat hoger ga zetten nu :hmmm:
Kattenbrokjes eet alleen Noah op :engel:
Perry en Noah

Afbeelding
Lisette1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

:lol1: hier een kat die het keukenkastje open kan wippen...
Als ik het even niet in de gaten heb liggen alle brokjes en hondensnacks dus op de grond.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

:smile: Dat was hier zooooooooo bekend en elke keer weer vroeg ik mij af hoe ze het elkaar had gekregen (zodat ik de volgende keer het niet meer daar neerlegde. Dyna kon het vlees wat in de over lag te ontdooien gewoon eruit krijgen terwijl ik dacht dat het daar veilig lag :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

Fritz heeft een tijdje gehad dat hij zijn eigen eten uit de gootsteen haalde. Hier is ie ook vanzelf weer mee op gehouden :denken:
Fritz jat trouwens niet, Fritz heeft gewoon recht op sommige dingen. Zaterdag zat ik op de bank pizza te eten met Fritz op schoot, dan neemt ie voorzichtig (want heet) een hapje van het stuk pizza wat ik in mijn hand heb:80:
Niet bedelen, niet stiekem, geen schuldig gezichtje, gewoon een hapje pizza. Als ik dan aan Fritz vraagt of ie lekker gaat, zit ie me aan te kijken van "gezellig hè, samen pizza eten" :piew:

Voor de rest raakt ie niks aan, kaas, worst of wat er dan ook zonder toezicht op de tafel slingert, hij raakt het niet aan!!

Een notoire rover zou bij ons trouwens een gouden leven hebben :idea:
Afbeelding
Danoontje powerrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español

Ongelezen bericht door Danoontje powerrr »

blondie schreef:van het aanrecht wordt niets gepakt.. behalve als ze samenwerken met de katten.
:F: Honden en katten samen houden is vragen om problemen.
Men moet slapende honden wakker maken...

Afbeelding
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Alles wat op oog/neus hoogte van Elmo komt, neemt hij graag aan. Hij heeft een aantal keren wat dingetjes gejat :engel: frikandellen (half ontdooid), hapjes wat op tafel staat voor de visite enzo, en dan het precies doen wanneer zijn fokker er is :ugh:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”