Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voostellen Pup.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

magnum
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders

Re: Voostellen Pup.

Ongelezen bericht door magnum »

Zoek stok! schreef:Jij doet toch zoekwerk met Magnum? Of haal ik je door de war met iemand anders? Ben je dat ook van plan met de pup?
ja dat klopt ik train met Magnum zowel het:
KNPV zoekhonden als Bond voor de Dienst hond.

En ook met Colt gaat zowel het KNPV zoekhonden als bond voor de Dienst hond getraind worden.
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Inge schreef:
Gos schreef:Wat een dondersteentje, mooi ventje hoor! Maar ja, je hebt al zo'n knapperd, daar mag best een mooie pup naast
Hé hoe is het???? Zag dat je naar de keuring gaat met Noeska :wink:
O jee, betrapt :mrgreen: Kom net terug van Heeswijk, wilden daar een keer wat stelwerk doen, is er daar kindervakantieweek.... hutten tot op de schutting :smile: Alleen waterwerk genmaakt dus.

On topic: ik heb Brico een keer op een wedstrijd gezien, imponerend. De vader van Hanzie is de oude hond van een clubgenoot van Peter :mrgreen: Wat ik daaruit gezien heb, zijn het honden met behoorlijk wat drift (rust rust rust), maar wel sociaal. Maar ja, dat hangt toch van de combi af.

(Zeg Cindy, hij komt toch niet bij Jopie de Vaan vandaan he?)
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Je was door mij ook al betrapt :wink: staat op de site hè :wink:
Gos schreef:
Inge schreef:
Gos schreef:Wat een dondersteentje, mooi ventje hoor! Maar ja, je hebt al zo'n knapperd, daar mag best een mooie pup naast
Hé hoe is het???? Zag dat je naar de keuring gaat met Noeska :wink:
O jee, betrapt :mrgreen: Kom net terug van Heeswijk, wilden daar een keer wat stelwerk doen, is er daar kindervakantieweek.... hutten tot op de schutting :smile: Alleen waterwerk genmaakt dus.

On topic: ik heb Brico een keer op een wedstrijd gezien, imponerend. De vader van Hanzie is de oude hond van een clubgenoot van Peter :mrgreen: Wat ik daaruit gezien heb, zijn het honden met behoorlijk wat drift (rust rust rust), maar wel sociaal. Maar ja, dat hangt toch van de combi af.

(Zeg Cindy, hij komt toch niet bij Jopie de Vaan vandaan he?)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”