Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Knoeppie schreef:Leuk! Mooie tekening op de koppies
Dat zijn huskies. Die tekening is geen tekening die blijft omdat ze net als een echte huskie verbleken. Dus wat nu zwart is wordt hoe langer hoe witter als ze ouder worden. Vaak eindigt dit met een bijna witte rat met zwarte ogen.
Knoeppie schreef:Leuk! Mooie tekening op de koppies
Dat zijn huskies. Die tekening is geen tekening die blijft omdat ze net als een echte huskie verbleken. Dus wat nu zwart is wordt hoe langer hoe witter als ze ouder worden. Vaak eindigt dit met een bijna witte rat met zwarte ogen.
Dat klopt idd.....pa en ma zijn ook bijna wit.
Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*
4 weekjes is naar mijn mening te vroeg om uit te plaatsen. http://www.ratten-ri.nl/Informatie/info ... ttens.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb nestjes thuis gehad en met 4 weken dronken ze nog wel bij moeders.
Bij rattenfokkers werden ze voorheen vanaf 5 weken en met een gewicht van 75 gram uitgeplaatst.
En volgens mij zijn er zelfs die rittens pas vanaf 6 weken uitplaatsen.
Ze zijn wel erg leuk.
Houd wel even in de gaten of er geen te dikke buikjes ontstaan.
Karni-Mata schreef:4 weekjes is naar mijn mening te vroeg om uit te plaatsen. http://www.ratten-ri.nl/Informatie/info ... ttens.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb nestjes thuis gehad en met 4 weken dronken ze nog wel bij moeders.
Bij rattenfokkers werden ze voorheen vanaf 5 weken en met een gewicht van 75 gram uitgeplaatst.
En volgens mij zijn er zelfs die rittens pas vanaf 6 weken uitplaatsen.
Ze zijn wel erg leuk.
Houd wel even in de gaten of er geen te dikke buikjes ontstaan.
Je hebt idd wel een beetje gelijk 4 weekjes is idd aan de vroege kant, maar ze wegen al wel 80 en de ander 90 gram. Maar goed het is een lang verhaal en niet echt netjes om hier neer te zetten Laat ik het zo zeggen dan het een week later anders was afgelopen
Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*