Wil de hond schreef:
Dus eerst waren de proefmonsters niet eens echt gratis, gisteravond zijn die proefmonsters ineens wel gratis geworden.
Maar dat er daarna wel hele stevige prijzen aan vastzitten werd gewoon verzwegen, onderwijl wel met luide stem verkondigend dat "het" gratis is.
ik begin een beetje heel moe van jou te worden.
wel de waarheid blijven vertellen he.
het kost mij 30 euro per ml om dit medicijn te maken. plus de kosten voor de pipetflesjes en de verzendkosten.
iedereen mocht het gratis proberen. en als de hond dan genezen was mochten ze mij de kosten van het maken van het medicijn vergoeden. maar dat hoefd niet. er zijn namelijk ook mensen die heel weinig geld hebben maar toch graag hun zieke hond helpen. en dat doe ik ook graag.
dus geen spookverhalen gaan vertellen hier. de zoveelste leugen.
de honden die niet ernstig ziek zijn. zijn waarschijnlijk binnen 1 week weer genezen. maar dit kan iets langer duren . daarom geef ik voor 2 weken medicijn. het is namelijk niet te doen als na 5 a 6 dagen blijkt dat de hond nog een paar dagen tot een week langer nodig heeft om te genezen. en als er dan maar voor 1 week medicijn is. moet er halverwege de kuur gestopt worden om op nieuw medicijn te wachten. dat werkt niet.
en dan heb ik het er nog geen eens over dat ik dan weer een nieuw pipetflesje moet vullen en naar het postkantoor moet brengen.
en om voor 2 weken medicijn te maken kost mij dat 40 euro. maar 40 euro is spotgoedkoop als je dan helemaal genezen bent. en zeker bij allergien ook niet meer terug komt.
de mensen die ik op deze manier al geholpen heb, waren voor die tijd vele honderden tot duizenden euro,s kwijt aan de gewone doktersbezoeken en medicijnen. en het hielp allemaal niks.
dus geen onzin vertellen he.
dan komt er nog bij dat ik veel tijd besteed om te luisteren of te lezen wa\t de hond mankeerd wat ie al voor medicijnen gebruikt heeft enz. daar gaat veel tijd in zitten maar daar vraag ik geen enkele vergoeding voor. dat is bij de dierenarts wel even anders. daar betaal je geloof ik 25 euro per kwartier.
en ik geef het nu helemaal gratis weg, dus het kost mij alleen maar geld. alleen maar omdat jullie mij een kwakzalver noemen. dit is complete onzin en jullie weten nog geen eens waar je over praat. maar jullie staan wel in de rij om te vertellen hoe het in elkaar zit.
maar mensen die zo reageren staan meestal heel ver bij de natuur vandaan. die denken zelf meestal ook alleen maar aan geld verdienen
en kunnen zich zelf nog geen eens voorstellen hoe het zou zijn om eens een ander mens of dier te helpen.
wel even na blijven denken he