Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geen tweede hond erbij, geen tweede hond er bij.. maar misschien toch????
Naam: Spike
Rasgroep: Grote jachthonden en retrievers
Ras: Dalmatiër
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: wit m. zwarte stippen
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Ja
Kan bij kleine kinderen: Ja
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Ja
Kan mee in de auto: Ja
Omschrijving:
Spike de Dalmatiër is een beetje bijzonder, zijn ogen zijn verschillend van kleur. De ene is blauw, de andere bruin. Zijn bazin heeft een ongeluk gehad kan daardoor niet meer voldoende voor hem zorgen. Spike is een energieke hond die graag mee gaat aan de fiets.
Hij is speels en in het bos kan de lijn los en rent hij vrolijk in je buurt. Als je tegen hem praat, kletst hij terug met verschillende keelgeluidjes. Spike is vriendelijk voor kinderen maar voor kleine kindjes misschien wat te enthousiast. Bij vreemde honden moet hij even wennen, daarna is het goed. Deze mooi getekende en gecastreerde jongen is vier jaar.
Ja hij is helemaal goed en het is ook zo gezellig voor Roos als er een tweede bijkomt en hij is zo leuk Mijn vader wou een hond maar hij zei dat hij nog moest wachten op wat voor werk hij kreeg of zo. Ik ga het bespreken en hoop zo dat hij hier komt
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
klinkt leuk! ik zou wel even goed navragen / tijdens een proefwandeling uitproberen wat "even wennen" met andere hondenprecies inhoudt... mijn honden zijn na "even wennen" ook prima met andere honden, maar hoe ze soms reageren op een onbekende hond bij de 1e ontmoeting word je niet vrolijk van :N: hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk bij hem maar ik zou het wel willen weten
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
Och wat jammer!
dat heb ik ook is gehad met een hondje, eentje uit spanje, curly
die wilde ik zo graag hebben en toen ik eindelijk mocht reageren van mn vriend was die al weg...
Lellibel schreef:Dat hoop ik Inderdaad jammer, maar we gaan verder zoeken. Ik heb hem ook via dierenasiels.com gevonden maar toch bedankt
Heb je wel eens op http://www.din-fonds.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gekeken?
edit ; website
jazeker, maar de honden die er zitten zijn niet echt geschikt.. die eerste is te oud, dan heeft hij maar een paar jaar en dan moeten we zien hoe hij zo snel dood gaat, vreselijk. De hond moet toch echt jonger dan 5 max 6 zijn. En de tweede heb ik heel erg mijn twijfels over, zo'n angstige hond, hoe gaat dat samen met ons, onze omgeving en Roos, dat zouden we liever niet hebben.
Lellibel schreef:
jazeker, maar de honden die er zitten zijn niet echt geschikt.. die eerste is te oud, dan heeft hij maar een paar jaar en dan moeten we zien hoe hij zo snel dood gaat, vreselijk. De hond moet toch echt jonger dan 5 max 6 zijn. En de tweede heb ik heel erg mijn twijfels over, zo'n angstige hond, hoe gaat dat samen met ons, onze omgeving en Roos, dat zouden we liever niet hebben.
Niet alle honden staan erop. Als je naar die mevrouw belt, en aangeeft wat je graag wil. beetje een jongere reu, niet angstig etc. Gaat zij kijken of ze die hebben, mocht dat niet het geval zijn. Bellen ze jou zodra er een nieuwe hond komt.