Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Buitenritfilpmje Rosa op de Posbank
Moderator: moderatorteam
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Re: Buitenritfilpmje Rosa op de Posbank
Heerlijk zeg wat een ruimte, ideaal dat je daar vanuit huis naartoe kan rijden.
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Aaaaaaw..... wat fijn dat ik even mee mocht rijden.
Ik heb al zo lang niet meer op een paard gezeten en de Posbank is dan ook nog eens een speciale plek voor mij.
Helemaal
dit filmpje.
Rosa is een lekker beest. Ze wilde echt even gas geven. Dat losse zand en de openheid was natuurlijk ook erg uitnodigend.
De schaapskooi ....
Genieten!!!!!
Ik heb al zo lang niet meer op een paard gezeten en de Posbank is dan ook nog eens een speciale plek voor mij.
Helemaal
Rosa is een lekker beest. Ze wilde echt even gas geven. Dat losse zand en de openheid was natuurlijk ook erg uitnodigend.
De schaapskooi ....
Genieten!!!!!
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik geloof niet dat ik op mijn paard(en) zo`n relaxed buitenritje kan maken en dan ook nog filmen ! Ben dan ook al 2 jaar niet meer met ze wezen rijden en ze hebben dus echt vakantie.
Super dat we mee mochten en het gaf mij jeugdsentiment want het is zeker al 30 jaar geleden dat ik daar voor het laatste gewandeld en gereden heb.
Super dat we mee mochten en het gaf mij jeugdsentiment want het is zeker al 30 jaar geleden dat ik daar voor het laatste gewandeld en gereden heb.
Sandra

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Heerlijk!Ik vind het zo jammer dat je met los lopende honden niet op het Heerikhuizerveld mag komen.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Wat een prachtige omgeving om te rijden!
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
leuk om te horen dat sommigen van jullie goede herinneringen hebben aan deze omgeving!
ik vind het niet zo erg dat er daar geen loslopende honden mogen, als ruiter zijnde maar ook als hondeneigenaar, ik kan daar met mijn eigen honden lekker rustig lopen zonder gedoe (aan de lijn dus).
maar ikl moet zeggen dat bijna alle hondenmensen hier heel goed rekening houden met paarden hoor, heb pas een paar keer gehad dat er blaffende honden op Rosa afkwamen.
Rosa is echt een sjeespaard, als ze stapt blijft ze meestal wel stappen (soms dribbelen/tolten op terugweg) maar als we eenmaal gaan draven dan wil ze liefst alleen nog galopperen :N: pas de laatste maand zit er af en toe een rustig drafje in (we blijven oefenen..) filmen dus alleen gedaan op stukjes waar ze lekker ontspannen was en ik haar met 1 hand kon rijden.
ik vind het niet zo erg dat er daar geen loslopende honden mogen, als ruiter zijnde maar ook als hondeneigenaar, ik kan daar met mijn eigen honden lekker rustig lopen zonder gedoe (aan de lijn dus).
maar ikl moet zeggen dat bijna alle hondenmensen hier heel goed rekening houden met paarden hoor, heb pas een paar keer gehad dat er blaffende honden op Rosa afkwamen.
Rosa is echt een sjeespaard, als ze stapt blijft ze meestal wel stappen (soms dribbelen/tolten op terugweg) maar als we eenmaal gaan draven dan wil ze liefst alleen nog galopperen :N: pas de laatste maand zit er af en toe een rustig drafje in (we blijven oefenen..) filmen dus alleen gedaan op stukjes waar ze lekker ontspannen was en ik haar met 1 hand kon rijden.