ja, daarmee laat je duidelijk zien dat er echt totaal niks van begrijpt. zulke medicijnen zijn nog geen eens voor jou weg gelegd.Wil de hond schreef: Je lijkt wel verdacht veel op een kwakzalver, eerlijk gezegd.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lol heben met je honden
Moderator: moderatorteam
-
hondenvriend
- Actief
- Mijn ras(sen): bullterrier
Re: lol heben met je honden
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Joh even rustig. Hou de eer aan jezelf. 
-
hondenvriend
- Actief
daar heb je gelijk in. maar mensen kunnen te ver gaan. ik heb totaal niks verkeerd gedaan. enige wat ik wil is zieke honden weer gezond maken.
maar dat is voor somige mensen moeilijk te geloven
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ja, maar daar doe je dan niks aan. Als hun dat niet willen is hun gemis moet je maar denken.hondenvriend schreef:daar heb je gelijk in. maar mensen kunnen te ver gaan. ik heb totaal niks verkeerd gedaan. enige wat ik wil is zieke honden weer gezond maken.
- Liesbeth
- Zeer actief
Och, je hebt al een paar mensen 'lieve schat' genoemdhondenvriend schreef:en wil je me geen hans noemen. dat vind ik heel vervelend.Wil de hond schreef:Nou Hans de hondenvriend,
ik noem jou toch ook niet van pikke stein ?
Geloof je nou echt zelf dat je een (dubieuse) olie, hier of waar dan ook, kan gaan slijten?? En dat je het ook nog eens een medicijn durft te noemen :N: .
Volgens mij is het zelfs verboden om iets zomaar een medicijn te noemen.
Ik ben heel erg voor natuurlijke grondstoffen ed en ik wil graag meer kennis opdoen, maar ik heb sterk de indruk dat jij een paar afslagen gemist hebt wat dat aangaat. Dus spaar me jouw "stelligheden".
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Nounou,
Meneer de hondenvriend, u is wel heel snel op uw pikkie getrapt.
Hier waar ik woon bestaan er veel kwakzalvers, en die doen hetzelfde als jij als het op betaling aankomt, je mag geven wat je goed lijkt.
Een kwakzalver is overigens niet per definitie iemand die niet-werkende middelen gebruikt hoor.
Met vriendelijke groet,
Meneer van Pikke Stein.
Hier waar ik woon bestaan er veel kwakzalvers, en die doen hetzelfde als jij als het op betaling aankomt, je mag geven wat je goed lijkt.
Een kwakzalver is overigens niet per definitie iemand die niet-werkende middelen gebruikt hoor.
Met vriendelijke groet,
Meneer van Pikke Stein.
-
hondenvriend
- Actief
dat is ook zo. maar dan hoef je me nog geen kwakzalver te noemen of 1 of andere hans.
je kan ook zeggen ik geloof er niet in. of ik heb er mijn tewijfels bij. eest zien dan geloven.
nou ze mogen het gratis proberen.
en wil, ik heb nog nooit ook maar 1 cent verdiend aan mijn zogenaamde kwakzalverij
dat heeft me alleen maar veel geld gekost. maar dat vind ik geen enkel probleem. want ik heb er zoveel, veel mooiere dingen voor terug gehad.
ik vind het zelfs zo leuk om honden weer gezond te maken, dat ik ervoor naar deze bullshit luister en nog antwoord geef ook
daarmee bedoel ik natuurlijk niet jou Léonie
je kan ook zeggen ik geloof er niet in. of ik heb er mijn tewijfels bij. eest zien dan geloven.
nou ze mogen het gratis proberen.
en wil, ik heb nog nooit ook maar 1 cent verdiend aan mijn zogenaamde kwakzalverij
dat heeft me alleen maar veel geld gekost. maar dat vind ik geen enkel probleem. want ik heb er zoveel, veel mooiere dingen voor terug gehad.
ik vind het zelfs zo leuk om honden weer gezond te maken, dat ik ervoor naar deze bullshit luister en nog antwoord geef ook
daarmee bedoel ik natuurlijk niet jou Léonie
Laatst gewijzigd door hondenvriend op 29 aug 2010 02:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hondenvriend
- Actief
ik heb sterk de indruk dat jij alle afslagen gemist hebLiesbeth schreef: maar ik heb sterk de indruk dat jij een paar afslagen gemist hebt wat dat aangaat.
-
hondenvriend
- Actief
hohoho, kan jij niet lezen ?Wil de hond schreef:
.
ik geef het gratis weg. ik wil er geen eens geen geld meer voor.
-
hondenvriend
- Actief
ik wou eigelijk naar bed gaan. maar het is best wel leuk om met mensen te discusieren die iets nog nooit gezien of geprobeerd hebben maar wel van alles gaan lopen roepen. dat het kwakzalverij is.
ik vind dat echt verschrikkelijk dom.
ik heb het wel al heel vaak met m,n eigen ogen gezien. en ik ben vrij om ergens mijn ervaringen te vertellen.
en zeker als ik daarmee andere honden en mensen kan helpen. maar dat blijken sommige om 1 of andere reden niet te willen/kunnen geloven.
ik heb het wel al heel vaak met m,n eigen ogen gezien. en ik ben vrij om ergens mijn ervaringen te vertellen.
en zeker als ik daarmee andere honden en mensen kan helpen. maar dat blijken sommige om 1 of andere reden niet te willen/kunnen geloven.
-
hondenvriend
- Actief
[quote="Wil de hond"]Nounou,
quote]
en dat ben ik juist helemaal niet. want jij bent geloof ik nr 10 die van alles loopt te roepen terwijl ze er helemaal niks van afweten.
quote]
en dat ben ik juist helemaal niet. want jij bent geloof ik nr 10 die van alles loopt te roepen terwijl ze er helemaal niks van afweten.
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
En hoe heb je die oren behandelt dan?hondenvriend schreef:dat is niet geheel correct. 1 week geleden had 1 van de honden ik dacht eerst oorontsteking maar was oormijt. maar die was ook zo weg. binnen 3 dagen. maar die hond heb ik ook pas 2 maanden.hondenvriend schreef:mijn honden zijn nooit, nooit, maar dan ook nooit ziek lieve schatLellibel schreef:Zeg wat voer je je hond allemaal zeg.
Maar dan nog een vraag jij maakt die olieën van dingen uit de natuur maar hoe stem je dat af op de hond en hoe kan je weten dat de hond niet allergies kan zijn voor bepaalde bestanden?

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Het is een hondenforum daar word nou eenmaal gediscuseerd omdat de meeste mensen verder kijken dan hun neus lang is en graag willen weten wat ze in hun hond stoppen.hondenvriend schreef:ik wou eigelijk naar bed gaan. maar het is best wel leuk om met mensen te discusieren die iets nog nooit gezien of geprobeerd hebben maar wel van alles gaan lopen roepen. dat het kwakzalverij is.
Ik heb voor mijn honden veel homepatische middelen gebruikt, maar ik zou dat niet 123 bij jouw halen
Er zijn ook DA's die homeopatische middelen gebruiken

Luna 25-11-2011 27-12-2017
-
tineke
Nou eerijk gezegd vind ik jouw gebakken luchtpraatjes over je wonderolie , waar je de ingrediënten niet van wilt vertellen ,maar wel dat het voor allerlei kwalen ernstig en minder ernstig geschikt is dommer.hondenvriend schreef:ik wou eigelijk naar bed gaan. maar het is best wel leuk om met mensen te discusieren die iets nog nooit gezien of geprobeerd hebben maar wel van alles gaan lopen roepen. dat het kwakzalverij is.
Laat me raden het wonderingrediënt is tarwesapgras
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Aha dus iedereen die in medisch post krijgt een pb van jou en helemaal als ze nog eens een keer vers vlees geven. Ik ben er niet op ingegaan omdat ik heel graag wil weten wat ik mijn honden geef. Jij hebt het over "ik heb een medicijn voor beau wat veel goedkoper is, veel beter werkt en veel gezonder is dan de medicijnen die je nu gebruikt" maar wat zit er nou werkelijk in, dat vermeld je niet. Ik ben altijd bereid om iets te proberen, maar wel graag een geregistreerd medicijn en vergezeld verhalen van mensen die er ervaring mee hebben.hondenvriend schreef:je moet helemaal niks.
en als jij je honden alleen maar vlees geeft. zien we je vanzelf een keer verschijnen in de medische afdeling
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Kijk maar uit hoor, want onze hondenvriend zal waarschijnlijk ook bij jullie de diagnose "dom en praat bullshit" stellen.
Maar met een beetje mazzel werkt zijn kwakzalf ook daar heel goed tegen.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Ik wil ook graag weten wat ik in mijn hond stop. Wil de hond heeft gelijk: het is strafbaar om zgn "medicijnen" te verkopen zonder dat er ook maar op staat wat er in zit. Nu verkoop jij deze olien niet, maar ik weet niet of dit zomaar mag. Een kennisje van mij is flink op haar vingers getikt toen ze op de markt stond met wat potjes van haar zelfgemaakte zalfjes (ook van kruiden en zgn. helend). Zij verkocht deze zalfjes niet, maar had ze bij andere spulletjes gezet die ze verkocht. Volgens de warenwet moest ze op de potjes vermelden wat er in zat en mocht ze ze zo niet aanbieden. Dus ze kon ze zo weer inpakken.
(Dit heb ik in het voorsteltopic van TS al vermeld)
Reguliere medicijnen kan je het mee eens zijn of ze slecht zijn of niet, er moet op de verpakking staan wat er in zit.Dat is bij wet geregeld.
En kruiden kunnen ook heel gevaarlijk zijn hoor. Als je niet heel goed weet waar je mee bezig bent kan je meer kwaad doen dan goed. Ze kunnen heel giftig zijn en zelfs dodelijk voor een hond. Zelfs als het middel tig keer verdund is.
Dus, nee dank je. Ik laat niet experimenteren met mijn honden.
(Dit heb ik in het voorsteltopic van TS al vermeld)
Reguliere medicijnen kan je het mee eens zijn of ze slecht zijn of niet, er moet op de verpakking staan wat er in zit.Dat is bij wet geregeld.
En kruiden kunnen ook heel gevaarlijk zijn hoor. Als je niet heel goed weet waar je mee bezig bent kan je meer kwaad doen dan goed. Ze kunnen heel giftig zijn en zelfs dodelijk voor een hond. Zelfs als het middel tig keer verdund is.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
hondenvriend
- Actief
hehe eindelijk iemand die gewoon eens gaat vragen. en ook nog eens hele goeie vragen.Jacan schreef:
En hoe heb je die oren behandelt dan?
Maar dan nog een vraag jij maakt die olieën van dingen uit de natuur maar hoe stem je dat af op de hond en hoe kan je weten dat de hond niet allergies kan zijn voor bepaalde bestanden?
het was 1 oor. en daar heb ik toen 2 dagen 1 keer per dag 4 druppels in gedruppeld en even goed maar voorzichtig in het oor gemaseerd. zodat het zich goed kan verspreiden.
de derde dag was het voor 90 % genezen.
ik stem het medicijn op elke hond apart af. elke hond heeft en eigen tollerantiegrens.
en het wordt afgestemd op hoe de eigenaar het wil.
ga je wat hoger doseren
is de kans groot dat de hond lui of slaperig wordt. dit hoord bij het genezingsproces.
maar het kan natuurlijk zo zijn dat de hond dat niet fijn vind. wat ik overigens nog maar heel zelden heb mee gemaakt.
of dat de eigenaar dat niet fijn vind. nou dan wordt er een lagere dosis gegeven die net onder die grens van lui of slaperig zit.
maar dat gaat alleen bij minder ernstige ziektens. dan hoeft er geen hoge dossis gegeven te worden om te genezen. wat met hoge dosis wel veel sneller gebeurd.
bij ernstige ziektes moet de dosis in ongeveer 2 weken opgevoerd worden tot een veel hogere dossis voor een langere tijd.
daardoor slapen die honden eigelijk alleen maar heel veel voor de eerste maand. slaap geneest enorm goed. en ze eten en drinken wel goed heel de tijd.
pas na die maand beginnen ze langzaam steeds wat meer aktief te worden.
het is wel verstandig om tijdens de behandeling het dieet in heel gezond en vers te veranderen. dit bevorderd het genezings proces enorm.
hoe ik kan weten dat een hond niet allergies is voor dit medicijn is simpel. omdat ik al veel honden binnen 1 of 2 weken weer van hun allergie afgeholpen heb. en voor altijd.
plus dat dit medicijn er juist is om mens en dier weer geheel gezond te maken. dat is juist waar het om gaat.
ik heb nog nooit mee gemaakt dat het niet goed werkte.
Laatst gewijzigd door hondenvriend op 29 aug 2010 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tiny
- Zeer actief
Als jij dan ook met een goed antwoord komt. Welke bestanddelen zitter er in?hondenvriend schreef:hehe eindelijk iemand die gewoon eens gaat vragen. en ook nog eens hele goeie vragen.Jacan schreef:
En hoe heb je die oren behandelt dan?
het was 1 oor. en daar heb ik toen 2 dagen 1 keer per dag 4 druppels in gedruppeld en even goed maar voorzichtig in het oor gemaseerd. zodat het zich goed kan verspreiden.
de derde dag was het voor 90 % genezen.
ik stem het medicijn op elke hond apart af. elke hond heeft en eigen tollerantiegrens.
en het wordt afgestemd op hoe de eigenaar het wil.
ga je wat hoger doseren
is de kans groot dat de hond lui of slaperig wordt. dit hoord bij het genezingsproces.
maar het kan natuurlijk zo zijn dat de hond dat niet fijn vind. wat ik overigens nog maar heel zelden heb mee gemaakt.
of dat de eigenaar dat niet fijn vind. nou dan wordt er een lagere dosis gegeven die net onder die grens van lui of slaperig zit.
maar dat gaat alleen bij minder ernstige ziektens. dan hoeft er geen hoge dossis gegeven te worden om te genezen. wat met hoge dosis wel veel sneller gebeurd.
bij ernstige ziektes moet de dosis in ongeveer 2 weken opgevoerd worden tot een veel hogere dossis voor een langere tijd.
daardoor slapen die honden eigelijk alleen maar heel veel voor de eerste maand. slaap geneest enorm goed. en ze eten en drinken wel goed heel de tijd.
pas na die maand beginnen ze langzaam steeds wat meer aktief te worden.
het is wel verstandig om tijdens de behandeling het dieet in heel gezond en vers te veranderen. dit bevorderd het genezings proces enorm.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Volgens jou zou jouw medicijn zelfs LED genezen, erg knap... Kun je me ook vertellen wat LED eigenlijk is? En waardoor of wat er bij mijn hond veroorzaakt wordt? En dan bedoel ik niet de ontstekingen die mijn hond er van krijgt, maar de veroorzaker van die ontstekingen?
En mocht het inderdaad LED genezen, dan zullen er ook heel veel mensen erg gelukkig van worden. Wat zeg ik... de hele medische wetenschap denk ik....
Ja, ik heb ook een pb gehad.
En nee, ik ben er niet gelukkig mee dat mijn hond nu op predinison staat. Maar zo maar iets anders gaan geven omdat iemand dat roept, daar begin ik zeker niet aan.
En mocht het inderdaad LED genezen, dan zullen er ook heel veel mensen erg gelukkig van worden. Wat zeg ik... de hele medische wetenschap denk ik....
Ja, ik heb ook een pb gehad.
En nee, ik ben er niet gelukkig mee dat mijn hond nu op predinison staat. Maar zo maar iets anders gaan geven omdat iemand dat roept, daar begin ik zeker niet aan.

Groetjes Marja
- freskin
- Zeer actief
@ hondenvriend: je wil graag vragen hebben, dus ik vroeg me af waar jij je kennis van al die genezende planten vandaan hebt? Waar en hoe lang heb je gestudeert daarvoor? En heb je ook concrete voorbeelden van honden die je hebt genezen, wat ze mankeerden en hoe lang de genezing duurde?
Kan je ook vertellen welke planten er heel giftig zijn. Kan je deze ook gebruiken, en zo ja, hoeveel moet je deze dan verdunnen? Tegen welke ziektes kan je deze planten gebruiken?
En je zegt dat je de olie op de hond afstemt. Maar hoe kan je dan olie opsturen als je de hond nog nooit hebt gezien?
Ik heb er trouwens niets tegen dat iemand wat met kruiden en dergelijke probeert, hoor. Maar jij doet wel erg fanatiek. Je gelooft zelf dat je een genezer bent en alles kan genezen. Dat baart mij wel wat zorgen. Dat je zelf gelooft in je olien is prima, maar anderen kunnen wel een andere mening hebben en sceptisch zijn. Dat is alleen maar gezond. We leven niet meer in de middeleeuwen toen iedereen maar klakkeloos aannam dat elk smeerseltje of olietje echt werkte.
*edit: toevoeging
Kan je ook vertellen welke planten er heel giftig zijn. Kan je deze ook gebruiken, en zo ja, hoeveel moet je deze dan verdunnen? Tegen welke ziektes kan je deze planten gebruiken?
En je zegt dat je de olie op de hond afstemt. Maar hoe kan je dan olie opsturen als je de hond nog nooit hebt gezien?
Ik heb er trouwens niets tegen dat iemand wat met kruiden en dergelijke probeert, hoor. Maar jij doet wel erg fanatiek. Je gelooft zelf dat je een genezer bent en alles kan genezen. Dat baart mij wel wat zorgen. Dat je zelf gelooft in je olien is prima, maar anderen kunnen wel een andere mening hebben en sceptisch zijn. Dat is alleen maar gezond. We leven niet meer in de middeleeuwen toen iedereen maar klakkeloos aannam dat elk smeerseltje of olietje echt werkte.
*edit: toevoeging
Laatst gewijzigd door freskin op 29 aug 2010 10:24, 2 keer totaal gewijzigd.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
hondenvriend
- Actief
dat snap ik dat er op een forum veel gediscusieerd wordt. daarom ben ik juist hier. dit is de manier om veel mensen en natuurlijk honden. want daar gaat het om, te bereiken.Jacan schreef: Het is een hondenforum daar word nou eenmaal gediscuseerd omdat de meeste mensen verder kijken dan hun neus lang is en graag willen weten wat ze in hun hond stoppen.
Ik heb voor mijn honden veel homepatische middelen gebruikt, maar ik zou dat niet 123 bij jouw halen
Er zijn ook DA's die homeopatische middelen gebruiken
en ik snapook heel goed dat er mensen zijn die verder kijken dan hun neus lang is en niet zomaar van alles in hun hond gooien.. dat is ook heel verstandig.
maar het gekke is dat veruit het grootste gedeelte wel hun hond vol stoppen met zwaar chemische medicijnen. waarvan je als helder denkend mens kan weten dat dat zwaar gif is.
ik heb er ook geen propbleem mee dat er mensen zijn die het om jou genoemde reden niet willen pronberen. dat is jammer.
er zijn mensen zat die het helemaal zat zijn om hun hond steeds maar weer van die zwaar chemische medicijnen te moeten geven. terwijl hun honden eigelijk helemaal niet goed genezen. en er eigelijk alleen maar hele vervelende bijverschijnselen optreden.
plus dat ze het zat zijn om voor die medicijnen heel veel geld te betalen.
en dan heb ik het nog geen ens overe dat ze het zat zijn om steeds maar weer naar de dokter te moeten. en steeds maar weer die malle molen door moeten.
die mensen kan ik helpen. dat is het enige wat ik wil
-
Tiny
- Zeer actief
Dus je beweert dat Sasha's blend en duivelsklauw zwaar vergif is?hondenvriend schreef: maar het gekke is dat veruit het grootste gedeelte wel hun hond vol stoppen met zwaar chemische medicijnen. waarvan je als helder denkend mens kan weten dat dat zwaar gif is.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
Nu mankeert Kaiou gelukkig niets dus heeft hij het niet nodig, maar wat ik me afvraag is of je met reguliere medicijnen moet stoppen wanneer je die olie voor je hond wil gaan gebruiken.
Geef je én medicijnen én olie of alleen olie?
Geef je én medicijnen én olie of alleen olie?

-
tineke
Nou volgens mij was diagnoses stellen nou juist niet zijn sterkste kantWil de hond schreef:Kijk maar uit hoor, want onze hondenvriend zal waarschijnlijk ook bij jullie de diagnose "dom en praat bullshit" stellen.
-
hondenvriend
- Actief
[quote="freskin"/] En kruiden kunnen ook heel gevaarlijk zijn hoor. Als je niet heel goed weet waar je mee bezig bent kan je meer kwaad doen dan goed. Ze kunnen heel giftig zijn en zelfs dodelijk voor een hond. Zelfs als het middel tig keer verdund is.
Dus, nee dank je. Ik laat niet experimenteren met mijn honden.[/quote]
daar heb je helemaal gelijk in. maar dat is hier niet het geval.
en ik ben niet aan het expirimenteren met honden. ik heb er al genoeg genezen om precies te weten waar ik mee bezig ben.
anders kom ik natuurlijk niet hier op een forum .
Dus, nee dank je. Ik laat niet experimenteren met mijn honden.[/quote]
daar heb je helemaal gelijk in. maar dat is hier niet het geval.
en ik ben niet aan het expirimenteren met honden. ik heb er al genoeg genezen om precies te weten waar ik mee bezig ben.
anders kom ik natuurlijk niet hier op een forum .
- freskin
- Zeer actief
Natuurlijk is dat gif. Maar dit gif is wel jaren getest op werkzaamheid en veiligheid voordat het op de markt kwam. En geloof me, 99,9% van de honden eigenaren geven zulke middelen echt niet zomaar. Soms moet je wel. Dan kan je niet anders. Ik geloof niet dat je alle ziektes met nauurlijke middelen onder controle kan houden. Het zou echt mooi zijn als dat kan, maar helaas.hondenvriend schreef:....maar het gekke is dat veruit het grootste gedeelte wel hun hond vol stoppen met zwaar chemische medicijnen. waarvan je als helder denkend mens kan weten dat dat zwaar gif is.
Dus jij gaat zelf ook nooit naar de dokter?
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
hondenvriend
- Actief
dat kan ik op dit moment helaas nog niet vertellen. aangezien ik dan weg zou geven om welke plant het gaat. maar in onderstaande topc heb ik daar alles al over verteld.Tiny schreef:
Als jij dan ook met een goed antwoord komt. Welke bestanddelen zitter er in?
http://www.hondenforum.nl/plaza/profiel ... 00-30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- freskin
- Zeer actief
daar heb je helemaal gelijk in. maar dat is hier niet het geval.hondenvriend schreef:En kruiden kunnen ook heel gevaarlijk zijn hoor. Als je niet heel goed weet waar je mee bezig bent kan je meer kwaad doen dan goed. Ze kunnen heel giftig zijn en zelfs dodelijk voor een hond. Zelfs als het middel tig keer verdund is.freskin schreef:[quote="freskin"/]
anders kom ik natuurlijk niet hier op een forum .[/quote][/quote]
Waarom is het hier niet het geval? Hoe kan ik dat 100% weten? Leg me dat eens uit
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
hondenvriend
- Actief
ja dat denk ik inderdaat. maar het zal waarschijnlijk welwat lamnger dan 1 of 2 weken duren. maar dit hangt grotendeels af van de hoogte van de dosis die je je hond geeft.tycha schreef:Volgens jou zou jouw medicijn zelfs LED genezen, erg knap... Kun je me ook vertellen wat LED eigenlijk is? En waardoor of wat er bij mijn hond veroorzaakt wordt? En dan bedoel ik niet de ontstekingen die mijn hond er van krijgt, maar de veroorzaker van die ontstekingen?
led is een Auto-immuunziekte waarbij lichaams eigen stoffen voor vreemd aangezien worden. en daar gaat het lichaam op reageren met allerlij vervelende klachten. die gaat z,n eigen aanvallen.