Was lekker optijd vertrokken aangezien ik naar brabant moest, en dus een kleine 1,5 uur voor de boeg had met de auto.
Daar aangekomen moest ik kiezen welke pup ik wou, dus ik in het puppyren gaan zitten en er kwam er meteen al 1 naar me toe, en ging ook niet meer bij me weg. hij was al heelijk speels in mijn vingers aan het bijten enz..... Toen hij omhoog keek wist ik het zeker dit zou mijn pup worden. Dus mocht hem meteen meenemen, waar hij na niet al te lange tijd heerlijk bij me opschoot in slaap viel. Heb nog even heerlijk zitten kletsen met de fokker.
Daarna was het tijd om weer richting huis te gaan saampjes met puppymans.
Puppymans heeft in de auto heerlijk geslapen, en gaf af en toe een kik, maar was voornamelijk stil.
Thuis aangekomen hem kennis laten maken met Magnum, die had echt zo iets van wat is dit, en gromde regelmatig. Waarop puppymans netjes reageerde door onderdanig te worden.
Bij beide is nu de spanning eraf, en probeerd puppymans Magnum uit te dagen voor een spel, helaas moet Magnum daar nog niks van hebben. Magnum moet gewoon heel erg wennen, maar dat gaat helemaal goed komen.
Het is wel een pittig mannetje, hangt nu al steeds in mijn broek en wil dan niet meer los laten, dus ben constand bezig met ruilen tegen een speeltje. Ook is hij tot nu toe nergens bang voor en loopt overal al heerlijk op af en in, dus ben helemaal blij met mijn puppymans.
Bij deze stel ik jullie voor 'Colt Python' roepnaam Colt.

TARAK