Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

lol heben met je honden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

saskia en sjaak
Zeer actief
Mijn ras(sen): klikobakkie
Aantal honden: 1

Re: lol heben met je honden

Ongelezen bericht door saskia en sjaak »

hondenvriend schreef:
saskia en siem schreef:
hondenvriend schreef:koop een meloen en ga die op je schoot in stukjes snijden met de honden om je heen. en ga ze 1 voor 1 stukjes meloen geven. gegarendeerd veel plezier en gezond. en dat is precies wat honden nodig hebben.
kijk dat heb ik als ik zelf een vockingworst koop.
dan heb je ieder geval lol.
nou ik niet zo eet hem liever zelf op, vind geen hondenvoer.

net als die meloen van jou, is geen voer voor een hond, en nodig hebben ze het al helemaal niet.
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

renee-uk schreef:
ladybird schreef:
renee-uk schreef: :oohja: bakker De Wolf natuurlijk, de berg op en bij de derde boom rechtsaf!
Je bedoelt de 2e boom linksaf :pffff:
:neenee: :neenee: da's zn broer die heeft die snackbar
Hans zijn Frietje bij het Apeldoorns kanaal bedoel je zeker, één van de betere frietboeren in Apeldooorn :ok: .

PS ik vraag me serieus af of TS niet de broer van Hans (de hondenvriend) is.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
saskia en sjaak
Zeer actief

ladybird schreef:
renee-uk schreef:
ladybird schreef: Er was vast een wolf die snachts uit bed kroop om volkorenbrood te bakken. Voor de broodnodige vezels :19:
:oohja: bakker De Wolf natuurlijk, de berg op en bij de derde boom rechtsaf!
Je bedoelt de 2e boom linksaf :pffff:
helaas boom is omgevallen met de laatste storm.
maar de wolf had gelukkig zelf een broodbakmachien en heeft zelf zijn hoognodige volkoren boterhammen gebakken.
zijn vrouwtje had die dag bij de boer een meloen gejat en heeft hem in kleine stukje's gesneden.

samen met man wolf zaten ze op de boomstam en aten een volkoren boterham met aardbeien.
en als toetje een stukkie meloen.
Afbeelding
saskia en sjaak
Zeer actief

en daarna kwam het volgende probleem.
waar moesten ze die zak brokken gaan kopen??? die omgevallen boom lag in de weg.

rauw vlees was er genoeg, konijnen, hazen, in de sloot lekkere vissen. en bij die boer liep een kalf dat ook wel erg aantrekkelijk was

maar rauw vlees is niet gezond voor een wolf.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Liesbeth schreef:
renee-uk schreef: :neenee: :neenee: da's zn broer die heeft die snackbar
Hans zijn Frietje bij het Apeldoorns kanaal bedoel je zeker, één van de betere frietboeren in Apeldooorn :ok: .

nee die bedoel ik niet, want die heet niet De Wolf en die brengt geen volkorenbrood rond in het Enge Bosch waar de wolven wonen....
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

hondenvriend schreef:
Budkes schreef:
Ik begrijp dat jij weet wat ik mijn honden voer ? En dat mijn honden nog gezonder kunnen worden ? Dat is knap :ok:
waar zeg ik dat dan lieve schat :J:
:denken: Hier:
hondenvriend schreef:
Budkes schreef: Perry is gek op mandarijnen en op aardbeien.
Maar voor de rest ben ik het wel met mijn voorgangster eens. Het is geen mens, dus de grote gezondheid van groent fruit en volkorenbrood zie ik niet zo.
Ze krijgen het allemaal wel, want ze vinden sommige dingen erg lekker, maar of het nou zo hun gezondheid stimuleert, dat waag ik te betwijfelen.
nou probeer het maar uit. elke dag of om de dag wat vers fruit en groenten een paar sneejes
grof volkore. zal je zien hoe gezonde hond je krijgt. natuurlijk ook wel genoeg lichaamsbeweging en weinig stres. dat zijnook grote gezondheids factoren.

het is de voedselindustrie waar die praatjes/leugens vandaan komen, dat fruit groenten en grof volkoren niet gezond zou zijn voor honden. en dat is nou juist waarom er zoveel honden ziek zijn.
Gr. Aniek

Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

mijn honden lusten graag meloen en Happy lust helemaal alles Ruby iets minder
ze eten zelfs verze groentesoep,maar ook elke dag wel een stuk volkoren brood
en natuurlijk smuldier in alle varianten
en kruiden vers van balkon
Afbeelding
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

Liesbeth schreef:
ik ook!
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

hans kazan
Afbeelding
Hetty2501
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel

Ongelezen bericht door Hetty2501 »

Af en toe een boterham kan geen kwaad denk ik.
Maar het is echt de grootste onzin dat een hond volkoren nodig heeft! Dat eet een wolf in de natuur ook niet.

Kijk eens naar de dieren die een wolf eet.
Ooit een konijn in de natuur een boterham zien eten. En herten? En koeien?

Volkoren/graag wordt gebruikt om hondenvoer goedkoop te maken. Daarom hebben honden ook van veel goedkoop hondenvoer gigantisch veel ontlasting. Allemaal overbodige troep die ze uit poepen.
Afbeelding
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Ik geef ook wel eens een stukkie boterham, maar dan gewoon omdat ze het zo lekker vinden ;)
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

MissDorien schreef:Ik geef ook wel eens een stukkie boterham, maar dan gewoon omdat ze het zo lekker vinden ;)
mijn honden doen een moord voor een stukje droog brood, ik gebruik brood dan ook als beloning voor ze
maar dat ze het nodig hebben, nou nee niet echt hoor ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

kloesje schreef:
hondenvriend schreef: nou wil ik niet lullig doen. maar jou hond kampt toch ook regelmatig met gezonheids problemen ?
Mijn hondje straalt wel :)
Hij kan alleen niet tegen melkproducten en dat konden we met jouw olie verhelpen, tenminste stuurde je in een pb :)
Daar ben ik nog steeds benieuwd naar, ik ben niet sceptisch over natuurgeneeswijze ed. Ben heel benieuwd er naar eigenlijk.

En hij is een niet al te grote eter, dat is alles :D
Ah de hondenvriend loopt dus gewoon zijn product hier te promoten , met zijn olie komt zeker alles weer goed en zijn alle gezondheidsproblemen als sneeuw voor de zon verdwenen :engel:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

tineke schreef:Ah de hondenvriend loopt dus gewoon zijn product hier te promoten , met zijn olie komt zeker alles weer goed en zijn alle gezondheidsproblemen als sneeuw voor de zon verdwenen :engel:
Gelukkig hier 0,0 gezondheidsproblemen en dat terwijl ze nauwelijks brood krijgen (ze trekken hier hun neus op voor een kaal stukje brood, stukjes fruit blieven de dames ook al niet). Nah, gelukkig zijn ze inmiddels 10 en 8 en ze hebben in hun hele leven nog geen kennelhoestje zelfs opgelopen.

Maar ik moet zeggen dat ik ook gelijk aan de Hans van het elke dag zwemmen met je hond en de antivoetbal moest denken. Volgens mij is dit geen broer, maar gewoon dezelfde hondenvriend.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Marion. schreef:
tineke schreef:Ah de hondenvriend loopt dus gewoon zijn product hier te promoten , met zijn olie komt zeker alles weer goed en zijn alle gezondheidsproblemen als sneeuw voor de zon verdwenen :engel:
Gelukkig hier 0,0 gezondheidsproblemen en dat terwijl ze nauwelijks brood krijgen (ze trekken hier hun neus op voor een kaal stukje brood, stukjes fruit blieven de dames ook al niet). Nah, gelukkig zijn ze inmiddels 10 en 8 en ze hebben in hun hele leven nog geen kennelhoestje zelfs opgelopen.

Maar ik moet zeggen dat ik ook gelijk aan de Hans van het elke dag zwemmen met je hond en de antivoetbal moest denken. Volgens mij is dit geen broer, maar gewoon dezelfde hondenvriend.
Nou vraag of je olie kunt kopen en je hebt je antwoord :mrgreen:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

tineke schreef:Nou vraag of je olie kunt kopen en je hebt je antwoord :mrgreen:
Ik hoef geen olie. Mijn honden glanzen, zijn van zichzelf al vet genoeg, en gezond. Wat wil een mens nog meer :pffff:
hondenvriend
Actief
Mijn ras(sen): bullterrier

Ongelezen bericht door hondenvriend »

Marlieke met Boris schreef:ik kan het denk ik niet goed uitleggen, maar doe een poging.

de maag van de prooien zitten vol met grassen, barsten van bomen en wat de prooi nog meer eet. In de maag wordt dat verwerkt wat een soort gistingsproces is. Dat kunnen we natuurlijk nooit zo na bootsen (behalve door pens te geven, maar dan heb je nog de inhoud niet). In brood, maar naar mijn idee niet alleen volkoren, ik geef tarwe is bij het brood bakken ook een gistingsproces geweest en op die manier komt het een beetje in de buurt van de gisting in de maag van een prooi.... zoiets?

bij barfen doen ze toch fruit/groente prutjes maken? maar dat is niet hetzelfde als de gisting die in de maag gebeurd...

Boris eet hier hoofdzakelijk kvv (naturis) eet een hapje fruit mee eerlijk om de beurt, haha. Eet altijd savonds een boterham, krijgt tussendoortjes als creackers met leverworst, een sardientje of een rijstewafel, lekker afwisselend dus en we hebben niks te klagen met zn gezondheid. Ik ga langs de da om te wegen, maar verder al heel lang niet meer geweest voor hem.
ik vind dat je het heel goed hebt uitgelgd en een heel goed voorbeeld bent :E:
hondenvriend
Actief

tineke schreef:
kloesje schreef:
hondenvriend schreef: Ah de hondenvriend loopt dus gewoon zijn product hier te promoten
dan zit je goed mis. ik stuur iedereen gratis het medicijn op. en pas bij genezing MOGEN ze mij een vergoeding geven voor het maken van het medicijn. MAAR DAT HOEFT NIET.

en nu op hoepelen aub. jullie zijn met je kinderachtig gedraG heel dit topic aan het verzieken.

DIT TOPIC GING OVER LOL MAKEN MET JE HOND
Laatst gewijzigd door hondenvriend op 28 aug 2010 22:42, 2 keer totaal gewijzigd.
hondenvriend
Actief

tineke schreef: met zijn olie komt zeker alles weer goed en zijn alle gezondheidsproblemen als sneeuw voor de zon verdwenen :engel:
dat gebeurd inderdaat ja. en dat jij dat niet geloofd, daar hoef je mij en dit topic toch niet mee lastig te vallen ?
hondenvriend
Actief

Marion. schreef:
tineke schreef:Nou vraag of je olie kunt kopen en je hebt je antwoord :mrgreen:
Ik hoef geen olie. Mijn honden glanzen, zijn van zichzelf al vet genoeg, en gezond. Wat wil een mens nog meer :pffff:
:E: dat is toch super, wat wil je nog meer !
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

hondenvriend schreef:
tineke schreef: met zijn olie komt zeker alles weer goed en zijn alle gezondheidsproblemen als sneeuw voor de zon verdwenen :engel:
dat gebeurd inderdaat ja. en dat jij dat niet geloofd, daar hoef je mij en dit topic toch niet mee lastig te vallen ?
Nee wij moeten dingen voeren aan onze honden, welke ze helemaal niet nodig hebben omdat het honden zijn. Die hebben vlees nodig geen volkorenbrood. En mijn honden zijn prima gezond zonder volkorenbrood en olietjes :19:
Afbeelding
hondenvriend
Actief

je moet helemaal niks.

en als jij je honden alleen maar vlees geeft. zien we je vanzelf een keer verschijnen in de medische afdeling
ladybird
Zeer actief
Contacteer:

hondenvriend schreef:je moet helemaal niks.

en als jij je honden alleen maar vlees geeft. zien we je vanzelf een keer verschijnen in de medische afdeling
Grapjas :mrgreen: Ik heb oa honden van 15,5 11,5 en 10 jaar oud zonder noemenswaardige problemen. Ah en die eten toch al echt vele jaren vlees en geen volkorenbrood en olietjes.
Afbeelding
hondenvriend
Actief

dat is heel fijn voor jou en nog veel fijner voor je honden :ok:
ladybird
Zeer actief
Contacteer:

Ja dank je :wink:

Zie, het kan zo simpel zijn, zelfs zonder brood of olie :wink:
Afbeelding
hondenvriend
Actief

voor jou mischien. maar voor een hoop mensen en honden niet.
ladybird
Zeer actief
Contacteer:

Ja omdat die zaken aan hun hond geven die de hond niet kan verteren zoals volkorenbrood en dat soort onzin. Welke honden dus helemaal niet kunnen verteren. Dan krijg je vanzelf problemen. Vooral blijven adviseren, dan lopen jouw zaken vast goed. :roll:
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

hondenvriend schreef:ik stuur iedereen gratis het medicijn op. en pas bij genezing MOGEN ze mij een vergoeding geven voor het maken van het medicijn. MAAR DAT HOEFT NIET.
Nou Hans de hondenvriend,

Je lijkt wel verdacht veel op een kwakzalver, eerlijk gezegd.
hondenvriend
Actief

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

dan ben je wel een hele domme kwakzalver om iets wat niet werkt gratis op te gaan sturen. dat kost namelijk alleen maar geld. wat zijn sommige mensen dom hier.

als je het niet geloofd, dat is toch ook goed. maar ga geen dingen lopen roepen waar je helemaal niks van af weet. en bij voorbaat al gaat roepen dat het niks is. vreselijk dom

ik weet het nog beter gemaakt. iedereen mag het gratis proberen en hoeft helemaal nooit ook maar 1 cent te betalen.
hondenvriend
Actief

Wil de hond schreef:Nou Hans de hondenvriend,
en wil je me geen hans noemen. dat vind ik heel vervelend.

ik noem jou toch ook niet van pikke stein ?
Gesloten

Terug naar “Algemeen”