Even wat achtergrondinformatie, bij ons in de wijk zijn veel fietspaden die tegelijkertijd uitlaatpaden zijn. Één fietspad leidt tot een klein losloopveldje op het industrieterrein
Maargoed, ik liep dus op het fietspad. Ik kijk dan altijd om of er een fietser aan komt en dirigeer Pippa dan in de berm, meestal blijf ik zelf op het randje van het fietspad lopen. Soms ook andersom, dat Pippa juist nog op het fietspad loopt. Dat was vanmorgen dus zo, ik zie van voren een fietser aan komen en 'spring' zelf in de berm terwijl Pip op het fietspad bleef, ze was lekker aan het snuffelen. Trekt die vrouw ineens een sprintje en rijd zo op Pippa af! Dus ikgeef een ruk aan de riem, maar het mocht niet baten ze raakte Pippa vol in haar zij! Pippa een driedubbele koprol en bleef met veel gegil en gehuil liggen. Dus ik schreeuwde woedend naar die vrouw waar dit op sloeg, de reactie: Die verdomde takkenhonden horen niet op een fietspad, hopelijk heb ik dat kreng dood gereden.
Mennn ben echt van slag, wat een raar wijf! Heb helaas geen gegevens natuurlijk, dus dat is wel echt balen. Man wat een schrik, ik moest even mijn verhaal kwijt

TARAK