Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
KVV Smuldier
Moderator: moderatorteam
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Re: KVV Smuldier
KVV met natuurlijke bron van calcium, is dat energique, carnibest, rodi, duck etc?
Smuldier is dus toch echt anders en niet als vervanging te rekenen? Wat moet je dan bij smuldier geven wil je het 'goed' doen?
Smuldier is dus toch echt anders en niet als vervanging te rekenen? Wat moet je dan bij smuldier geven wil je het 'goed' doen?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Het staat in de pruduktomschrijvingen van alle merken.AnneMarie schreef:KVV met natuurlijke bron van calcium, is dat energique, carnibest, rodi, duck etc?
Ik vind Smuldier helemaal niet zo slecht, ik ken heel veel honden die het er prima op doen.
Ja, het is vast niet allemaal biologisch vlees en de toevoegingen zijn vast ook niet allemaal biologisch.
Alsof wij zo gezond eten.
Als een hond vers krijgt ben je al een heel eind, zo simpel is het.
En dat blijkt ook, als de hond in kwestie het nu goed doet.
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Je moet er bij smuldier op letten dat je de compleet variant voert, ze hebben bijvoorbeeld ook runderspiervlees-, pens- en hart variant, maar die zijn dus niet compleet. Daarnaast hebben ze dus ook die compleet variant, en daar hoef je verder niets naast te geven. Deze zou ik echter niet voeren tijdens de groei, aangezien er net als in brokken geen natuurlijke calciumbron in zit.AnneMarie schreef:KVV met natuurlijke bron van calcium, is dat energique, carnibest, rodi, duck etc?
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Smuldier is natuurlijk HELEMAAL niet biologisch. Maar dat zijn die andere merken op een uitzondering na, ook niet. Inderdaad mensen eten zelf bio industrie vlees met allerhande toevoegingen,
maar voor de hond...
Ik draai het vaak om
zoveel mogelijk bio maar Bo krijgt ook wel 'gangbaar vlees'
Hoe kom je aan natuurlijk calcium voor de hond>
maar voor de hond...
Ik draai het vaak om
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Daar zeg ik ook niks van.AnneMarie schreef: HELEMAAL niet biologisch kun je beter zeggen. Inderdaad mensen eten zelf bio industrie vlees met allerhande toevoegingen,
maar voor de hond...
ik draai het vaak omzoveel mogelijk bio maar Bo krijgt ook wel 'gangbaar vlees'
Maar er zijn zat mensen die hun honden troep voeren.
Dus wees blij als een hond Smuldier krijgt.
Ja, het kan vast altijd beter, maar het kan ook vele malen slechter.
En nogmaals, ik ken zat honden die meer dan uitstekend zijn groot geworden op Smuldier en het daar nog steeds uitstekend op doen.
Lotgering is overigens wel bio, voor zover ik weet.
En betaalbaar.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Smuldier compleet is het enige KVV merk dat mijn hond lust, als ik hem iets anders voorzet eet hij net zo lief helemaal niets, en hij doet het echt prima op de smuldier 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Gemalen bot. Er zijn KVV's die gemalen bot als calcium gebruiken, zoals CB (die overigens ook een biologische variant heeft), Bandit van Tannetje heeft volgens mij alleen maar biologisch vlees en maakt uiteraard ook gebruik van gemalen bot als calciumbron. Je ziet steeds meer biologische KVV's op de markt komen, ook voor de BARF komt er steeds meer biologisch spul voor een leuke prijs op de markt. Zelf schaar ik wild ook onder biologisch (biologischer kun je het mi niet krijgen). Met name bij dieren met vacht en orgaan problemen zou ik biologisch / wild voeren.AnneMarie schreef:Smuldier is natuurlijk HELEMAAL niet biologisch. Maar dat zijn die andere merken op een uitzondering na, ook niet. Inderdaad mensen eten zelf bio industrie vlees met allerhande toevoegingen,
maar voor de hond...![]()
Ik draai het vaak omzoveel mogelijk bio maar Bo krijgt ook wel 'gangbaar vlees'
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
[quote="AnneMarie"]Smuldier is natuurlijk HELEMAAL niet biologisch. Maar dat zijn die andere merken op een uitzondering na, ook niet. Inderdaad mensen eten zelf bio industrie vlees met allerhande toevoegingen,
maar voor de hond...
Ik draai het vaak om
zoveel mogelijk bio maar Bo krijgt ook wel 'gangbaar vlees'
Hoe kom je aan natuurlijk calcium voor de hond>[/quote]
Vleesbotten geven, in zijn geheel of malen.
maar voor de hond...
Ik draai het vaak om
Hoe kom je aan natuurlijk calcium voor de hond>[/quote]
Vleesbotten geven, in zijn geheel of malen.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
Dorien71
- Actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herders
- Aantal honden: 2
Waar woon jij??
Misschien dat iemand je dan aan adressen kan helpen?
Misschien dat iemand je dan aan adressen kan helpen?

Groetjes Dorien en een lebber van Rossi, Indy en Dingo.
-
Bmamavan2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradormix
Hoi Ik woon in Eindhoven, dus als iemand adressen van dierenzaken in Eindhoven of de directe omgeving heeft die meer dan smuldier verkopen, graag! Ik weet inmiddels een super waar ze dus smuldier verkopen, een supermarkt waar ze ook rodi verkopen. Verder nog een dierenzaak die prins en duck verkoopt en dan houdt het op.
Ik hoorde van een vriend van ons dat er nog een dierenzaak zit die alleen maar natuurprodukten verkoopt maar ik weet niet of die KVV hebben.
Ik had hem nu smuldier pens compleet gegeven maar volgens mij gaat hij dan dun poepen, kan dat?
Wat voor botten moet ik hem geven voor meer calcium?
Ik hoorde van een vriend van ons dat er nog een dierenzaak zit die alleen maar natuurprodukten verkoopt maar ik weet niet of die KVV hebben.
Ik had hem nu smuldier pens compleet gegeven maar volgens mij gaat hij dan dun poepen, kan dat?

- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Contacteer:
Karácsony Dierenparadijs Eindhoven
Gen. de Gaullelaan 6
5623 KT Eindhoven
Tel. 040-2410856
Mobiel: 06-22243735
Fax: 040-2932303
En
Discus Boulevard Zuid Eindhoven
Heezerweg 274
5643 KL Eindhoven
Tel. 040-2930083
Fax. 040-2930104
Vraag naar onze bezorgmogelijkheden.
En
voor Naturis:
http://naturis.be/index/component/optio ... Itemid,23/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat je ook kan doen voor meer informatie is je aanmelden op barfplaats.nl
Gen. de Gaullelaan 6
5623 KT Eindhoven
Tel. 040-2410856
Mobiel: 06-22243735
Fax: 040-2932303
En
Discus Boulevard Zuid Eindhoven
Heezerweg 274
5643 KL Eindhoven
Tel. 040-2930083
Fax. 040-2930104
Vraag naar onze bezorgmogelijkheden.
En
voor Naturis:
http://naturis.be/index/component/optio ... Itemid,23/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat je ook kan doen voor meer informatie is je aanmelden op barfplaats.nl

-
Bmamavan2
- Zeer actief
Wot thanx, dat is snel, ga meteen kijken!
Ik had ook al lupa diervoeding in Budel gevonden maar dat is eigenlijk net wat ver om even heen te rijden.
Ik had ook al lupa diervoeding in Budel gevonden maar dat is eigenlijk net wat ver om even heen te rijden.

- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Contacteer:
ik vond Lupa zelf erg ja hoe zeg je dat... waterig? bloederig? Honden deden het er goed op hoor en aten het met smaak...Bmamavan2 schreef:Wot thanx, dat is snel, ga meteen kijken!
Je kan ook kijken naar lotgering (is erg goedkoop en goede biologische kwaliteit) http://www.lotgering.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Zachte botten, geen dragende delen zoals poten/knieen ed.Bmamavan2 schreef:Hoi Ik woon in Eindhoven, dus als iemand adressen van dierenzaken in Eindhoven of de directe omgeving heeft die meer dan smuldier verkopen, graag! Ik weet inmiddels een super waar ze dus smuldier verkopen, een supermarkt waar ze ook rodi verkopen. Verder nog een dierenzaak die prins en duck verkoopt en dan houdt het op.
Zachte botten zijn oa: kipkarkas, haaskarkas, konijnkarkas,duifkarkas, parelhoen/eendkarkas, kwartels(in zijn geheel) etc..
Te verkrijgen bij versleveranciers zoals: Herby/Richard, Lupa, Gelukkig dier etc.
typo. :M:

- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Lees het bottendocument anders maar even door, daarin staat precies welke botten geschikt zijn om te geven:
http://www.hondenforum.nl/plaza/voeding ... 20512.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hondenforum.nl/plaza/voeding ... 20512.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- Veroo
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 duitse herders
als je in Eindhoven woont waarom voer je de hond dan geen kivo??
Ik rijd van maastricht naar veldhoven om het te halen!!
Ik vind dat persoonlijk een stuk beter dat smuldier (dat ze trouwens krijgen als ik door mij voorraad heen ben en even een dag of zo moet overbruggen maar darko vertikt t om dat te eten dus dan krijgt hij een kippebout of zo)
http://www.kivo-petfood.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ziet er ook stukken beter uit dan smuldier. Je kunt het op basis van kip of vis compleet kopen. Hebben ook kip/ pens of alleen pens.
Gewoon van alles. Het leuke is dat je precies kunt zien hoe het gemaakt wordt en wat er dus in gaat. Ze verkopen ook pupkivo die malen ze wat langer, maar je kunt em ook gewone kivo geven hoor. Hier kregen ze als pup al gewoon kippenekken/ bouten enz dus dan leren ze wel kauwen.
Wat betreft dat vers voeren. Mijn basis is compleet. Daarnaast krijgen ze wat ik krijgen kan. Dus de budgetbouten van de jumbo. Vis van de markt. Biefstuk van de slager (ik ken de slager en hij bewaart veel voor me dus ze krijgen ook wel es entrecote die verwende krengen van me haha) Maar met een jonge hond zou ik me nou gewoon even aan de basis houden. Koop een goede kvv (ik zou je adviseren om meteen over te stappen naar de kivo ipv smuldier maar ieder zijn mening daar zit trouwens wel een natuurlijke bron van calcium in namelijk vers gemalen kippebotten) neem een complete versie en voer je hond regelmatig. Je kunt ook kip klein snijden en koken (of rauw geven uiteraard) en dit gebruiken om te trainen of als snoepje. Dan hoef je die zooi van snoepjes niet te geven en kun je de maag en darmen rust geven.
Dus 1 soort compleet met een vast ritme geven en dan de eventueel gekookte kip (een beetje!) per dag erbij geven.
Ik zou dat brood even laten trouwens maar goed dat moet je zelf weten natuurlijk.
Wat betreft dat % per kilo gewicht dat moet je niet te nauw nemen. Elke hond is anders.
(een labrador komt meestal al een kilo aan als ie alleen al naar een snoepje kijkt dus pas op)
Mijn reu eet bijna anderhalve kiloo kivo per dag Mijn teefje misschien 600 gram.
Het ligt ook aan de beweging/ drukte enz van een hond!
Een pup moet niet te weinig krijgen ivm met groeien maar ook zeker niet teveel want een te zware jonge hond is funest voor de botten.
JE moet zijn ribben absoluut niet kunnen zien maar wel onder een klein laagje kunnen voelen.
Succes met hem!!
Ik rijd van maastricht naar veldhoven om het te halen!!
Ik vind dat persoonlijk een stuk beter dat smuldier (dat ze trouwens krijgen als ik door mij voorraad heen ben en even een dag of zo moet overbruggen maar darko vertikt t om dat te eten dus dan krijgt hij een kippebout of zo)
http://www.kivo-petfood.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ziet er ook stukken beter uit dan smuldier. Je kunt het op basis van kip of vis compleet kopen. Hebben ook kip/ pens of alleen pens.
Gewoon van alles. Het leuke is dat je precies kunt zien hoe het gemaakt wordt en wat er dus in gaat. Ze verkopen ook pupkivo die malen ze wat langer, maar je kunt em ook gewone kivo geven hoor. Hier kregen ze als pup al gewoon kippenekken/ bouten enz dus dan leren ze wel kauwen.
Wat betreft dat vers voeren. Mijn basis is compleet. Daarnaast krijgen ze wat ik krijgen kan. Dus de budgetbouten van de jumbo. Vis van de markt. Biefstuk van de slager (ik ken de slager en hij bewaart veel voor me dus ze krijgen ook wel es entrecote die verwende krengen van me haha) Maar met een jonge hond zou ik me nou gewoon even aan de basis houden. Koop een goede kvv (ik zou je adviseren om meteen over te stappen naar de kivo ipv smuldier maar ieder zijn mening daar zit trouwens wel een natuurlijke bron van calcium in namelijk vers gemalen kippebotten) neem een complete versie en voer je hond regelmatig. Je kunt ook kip klein snijden en koken (of rauw geven uiteraard) en dit gebruiken om te trainen of als snoepje. Dan hoef je die zooi van snoepjes niet te geven en kun je de maag en darmen rust geven.
Dus 1 soort compleet met een vast ritme geven en dan de eventueel gekookte kip (een beetje!) per dag erbij geven.
Ik zou dat brood even laten trouwens maar goed dat moet je zelf weten natuurlijk.
Wat betreft dat % per kilo gewicht dat moet je niet te nauw nemen. Elke hond is anders.
(een labrador komt meestal al een kilo aan als ie alleen al naar een snoepje kijkt dus pas op)
Mijn reu eet bijna anderhalve kiloo kivo per dag Mijn teefje misschien 600 gram.
Het ligt ook aan de beweging/ drukte enz van een hond!
Een pup moet niet te weinig krijgen ivm met groeien maar ook zeker niet teveel want een te zware jonge hond is funest voor de botten.
JE moet zijn ribben absoluut niet kunnen zien maar wel onder een klein laagje kunnen voelen.
Succes met hem!!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier zijn en blijven het echt bolletjes hoor, die gewrichten dat heeft er zo goed als niets mee te maken dat heb ik inmiddels ook wel geleerd en na vele fokkers gesproken te hebben hierover blijf ik er ook bij... ik deed het ook eerst hoor, maar ben er snel van teruggekomen. Als ze uitgegroeid zijn in de hoogte dan mogen de ribbetjes licht zichtbaar zijn, daarvoor niet ook niet voelbaar....Veroo schreef:Een pup moet niet te weinig krijgen ivm met groeien maar ook zeker niet teveel want een te zware jonge hond is funest voor de botten.
Succes met hem!!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Bmamavan2
- Zeer actief
Bedankt voor de reacties.
Ik heb nu nog een voorraadje smuldier liggen maar ik zal daarna eens kijken bij kivo, kende het hele merk niet eens (terwijl het hier idd. in de buurt zit).
Ik had gisteren ook rodi gekocht op aanraden van iemand maar bleh dat vind ik erger dan smuldier. Bij smuldier zie je tenminste nog dat het vlees is, bij rodi zijn het gewoon hamburgers (en wat doen die erwtjes erin trouwens)?
Maar goed ondanks alle weerstand van in het begin tegen KVV/BARF begin ik wel de voordelen ervan te zien.
Moet eerst mijn man nog verder overtuigen maar ben al aan het kijken naar een kleine extra vriezer
Mag hij trouwens al vis hebben? En wat kan ik dan het beste geven (las zalmkoppen), dan kijken ik donderdags mijn visboer op de markt eens lief aan
Ik heb nu nog een voorraadje smuldier liggen maar ik zal daarna eens kijken bij kivo, kende het hele merk niet eens (terwijl het hier idd. in de buurt zit).
Ik had gisteren ook rodi gekocht op aanraden van iemand maar bleh dat vind ik erger dan smuldier. Bij smuldier zie je tenminste nog dat het vlees is, bij rodi zijn het gewoon hamburgers (en wat doen die erwtjes erin trouwens)?
Maar goed ondanks alle weerstand van in het begin tegen KVV/BARF begin ik wel de voordelen ervan te zien.
Moet eerst mijn man nog verder overtuigen maar ben al aan het kijken naar een kleine extra vriezer
Mag hij trouwens al vis hebben? En wat kan ik dan het beste geven (las zalmkoppen), dan kijken ik donderdags mijn visboer op de markt eens lief aan

- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou dan beginnen met hele sardientjes/sprot/panharing of een makreeltje, zalmkoppen zijn behoorlijk hard voor een hondje wat net begint met rauw eten.
Succes!
Succes!

- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Contacteer:
zalmkop heb ik hier pas gegeven nadat ze gewend was aan zachter bot (kippennekken enz.)

-
Bmamavan2
- Zeer actief
Oke, dan zal ik daar eerst mee beginnen.
Leer elke dag wat bij.
Kopen jullie die kippenkarsassen en vis bij een dierenspeciaalzaak (zoals Lupa) of ook gewoon via de markt bijvoorbeeld?
Leer elke dag wat bij.
Kopen jullie die kippenkarsassen en vis bij een dierenspeciaalzaak (zoals Lupa) of ook gewoon via de markt bijvoorbeeld?

-
Bmamavan2
- Zeer actief
Nog een vraagje.
Voor zijn doen poept onze pup nu al redelijk normaal maar in vergelijking tot andere honden (bijvoorbeeld met onze logeerhond) poept hij nog vrij breiig/plakkerig.
Komt dit door de KVV of door iets anders? Is er een manier waarop deze ontlasting zich nog wat beter bindt?
Stomme vraag misschien maar het valt me op dat er vaak wat natte plekjes op de stoep achterblijven als ik zijn drolletjes opruim.
Voor zijn doen poept onze pup nu al redelijk normaal maar in vergelijking tot andere honden (bijvoorbeeld met onze logeerhond) poept hij nog vrij breiig/plakkerig.
Komt dit door de KVV of door iets anders? Is er een manier waarop deze ontlasting zich nog wat beter bindt?
Stomme vraag misschien maar het valt me op dat er vaak wat natte plekjes op de stoep achterblijven als ik zijn drolletjes opruim.

- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat komt waarschijnlijk nog door de giardia-infectieBmamavan2 schreef:Nog een vraagje.

-
Bmamavan2
- Zeer actief
Pffff hoe lang zou hij nodig hebben om te herstellen daarvan?
Hij heeft nu 10 dagen AB en moet er nog 5. Daarna zo wie zo op controle.

- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Contacteer:
Soms is 1 AB-kuurtje zelfs niet genoeg om het de kop in te drukken.... Ken een boxer die had er 3 achter zijn kiezen gehad voordat zij helemaal giardia vrij wasBmamavan2 schreef:Pffff hoe lang zou hij nodig hebben om te herstellen daarvan?

- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik vrees dat je hond nog steeds giardia heeft.
Na de medicate voor giardia moet er opnieuw een test volgen om te kijken of hij giardia vrij is.
Is dat al gedaan?
Van giardia kom je niet af door alleen de betreffende hond te behandelen.
Je zult ook de omgeving moeten behandelen en schoonmaken.
Heb je meerdere dieren (honden en katten). Die moeten allemaal behandeld worden.
Heb je alles schoongemaakt in huis? Ligplaatsen van de dieren gestoomd?
Vloeren (indien mogelijk) gedweild met heet water en chloor?
Heb je alle kleden en alles waar de hond op gelegen heeft gewassen op minimaal 60 graden of gestoomd?
Ook niet de poep aanraken en je eigen kleding dagelijks in de was gooien.
Goed handen wassen want giardia is ook besmettelijk voor de mens.
Moet je op een kattenforum eens zeggen dat je giardia hebt...rolt meteen het hele forum
over je heen met allerlei adviezen over hoe je van de giardia af moet komen...je hoeft nog net niet je huis af te branden....
Na de medicate voor giardia moet er opnieuw een test volgen om te kijken of hij giardia vrij is.
Is dat al gedaan?
Heb je meerdere dieren (honden en katten). Die moeten allemaal behandeld worden.
Heb je alle kleden en alles waar de hond op gelegen heeft gewassen op minimaal 60 graden of gestoomd?
Moet je op een kattenforum eens zeggen dat je giardia hebt...rolt meteen het hele forum
over je heen met allerlei adviezen over hoe je van de giardia af moet komen...je hoeft nog net niet je huis af te branden....
Groetjes van Charlotte

-
Bmamavan2
- Zeer actief
Ja ik ben ook wel bang dat hij nog steeds Giardia heeft alhoewel misschien niet meer in de hevige mate als 10 dagen geleden gelukkig.Sjalot schreef:Ik vrees dat je hond nog steeds giardia heeft.
Is dat al gedaan?
Over 5 dagen is hij met deze kuur klaar en wilde ik hem meteen laten testten en dan maar eventueel een nieuwe kuur starten.
Zoals gezegd was ik mijn hond 1 a 2 keer per week.
De kat is uit voorzorg getest maar bleek gelukkig Giardia vrij te zijn, deze leeft ook 100% gescheiden van de hond
Verder maak ik ieder dag de bench schoon en was om de dag zijn nanobed uit.
Dweilen doe ik 1 tot 2 keer per dag met dettol (chloor vindt mijn houten vloer wat minder....)
Na het oprapen van de poep met een zakje desinfecteer ik meteen mijn handen en iedere dag schone kleding lijkt me logisch
Oh ja ook alle speeltje e.d. worden elke dag gereinigd.
En de tuin spuit ik elke dag schoon met groene zeep/dettol.
En ja toen wist ik ook niet meer wat ik nog meer kon doen

-
SiberischeHuskyinfo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
- Contacteer:
Zojuist honden Smuldier gegeven ipv AHV maar potverdorie wat een stank komt er uit hun reet op dit moment net na het eten
Ze laten al minuten lang ruften bleeeh
Zal wennen zijn denk ik 
Informatieve website over de Siberische Husky http://www.siberischehusky.info Volg ons ook op Twitter http://www.twitter.com/SiberischeHusky
- Veroo
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 duitse herders
die van mij hebben zelden last van te veel lucht in de darmen. Het lijkt me sterk dat het door de kvv komt.
Of ze hebben het in 2 sec achterover geslagen?
-
SiberischeHuskyinfo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
- Contacteer:
Nee dat hebben ze niet, normaliter hebben ze het nooit en sinds de Smuldier ineens wel geen idee waar het anders vandaan komt. Kan wel zijn dat hun darmen er even gek op reageren omdat het anders is als wat ze normaliter krijgen dat denk ik tenminste.Veroo schreef:die van mij hebben zelden last van te veel lucht in de darmen. Het lijkt me sterk dat het door de kvv komt.
Informatieve website over de Siberische Husky http://www.siberischehusky.info Volg ons ook op Twitter http://www.twitter.com/SiberischeHusky