Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vanmorgen had ik goede hulp
Ik lag nog lekker in bed vanmorgen.
Beike slaapt bij me op de kamer op zijn eigen matras
Hij vond het wel tijd worden om eraf te gaan en hij bracht me mijn kleren.
Zo lief
Hij begroet me elke morgen door me mijn sokken te brengen
Die van mij kijkt vaak niets eens op smorgens, laat me maar nog even liggen denkt hij.... Anders is als je thuis komt dan is hij wel enthousiast, maar hij is er denk ik wel aan gewend dat ik smorgens de trap afkom
Pientje schreef:Brengt ze dan wel schone sokken of altijd dezelfde?
Meestal heb ik de gedragen sokken al in de wasmand gegooid.
Maar als die nog in de slaapkamer liggen, pakt Beike die idd. altijd.
Als er geen gebruikte sokken zijn, pakt hij altijd schone sokken
Tot een paar maanden geleden hadden wij een vast ritueel: ik stond op, man en honden lagen dan nog te slapen of in ieder geval op bed. Romy, de jongste, die wilde nog wel eens van bed springen, maar Tessa en Nikki die kwamen pas van bed nadat ze ons uitgebreid geknuffeld hadden (of wij hen?): kusjes geven, kwispelen, lang uitrekken, buikjes kriebelen etc. Romy sprong dan weer gewoon op bed om geknuffeld te worden.
Toen ik nog alleen was, bleven ze op bed liggen tot ik m'n broek aantrok, dan sprongen ze gelijk van bed af en toevallig gebeurde dat vorige week ook.
Inmiddels is het weer veranderd: ik sta vroeg op om mijn kindje te voeden, Romy loopt even mee meestal en gaat dan in de gang liggen (of op mijn plek), Tessa springt van bed en gaat op de 3e traptrede van boven liggen en Nikki gaat meestal pas naar bedenen als we dat zeggen. Ik mis ons oude ochtendritueel wel een beetje, maar ja, er is veel veranderd en dan kunnen zulke rituelen ook sneuvelen.
*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)* **Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Baco (3 maanden) weet dat als ik aangekleed beneden kom (dus geen badjas/pyama) dat hij eruit mag. Dan gaat hij heel hard kwispelen en zodra het deurtje open gaat springt meneer eruit en draait zich direct op zijn rug en wil op zijn buik gekroeld worden. Daarna gaat hij lekker spelen totdat hij zijn voerbak hoort en staat dan direct naast me.
Het is ook zo een lekker ding!
zodra cas hoort dat ik een beetje wakker begin te worden (draaien) hoor ik hem zijn kluif pakken.
als hij niet hoort dat ik eruit komt, laat hij hem op de grond vallen, tja, dan ben ik wel wakker ja...
vanmorgen was het andersom, was al wakker, draaide, en hoorde cas niet.
lag hij in de gang te slapen.
zodra hij me hoort doet hij zijn goeiemorgenblijheidsding
Wij hebben een ritueel voordat we gaan slapen
Voor we gaan slapen dan moet de pup altijd eerst even flink aan mijn haar trekken net zolang tot hij mijn elastiek eruit heeft.
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
leuk he die ritueeltjes...!!
Mijn hondje (wat net overleden is) kon nog net niet op zijn horloge tikken !!
iedere avond om half tien nam hij nog een (midnight snack) in de keuken en dan kwam hij ...22h ? bedtijd !!! weekend, vakantie, zomer winter...maakte allemaal niet uit...we moesten naar bed !! whahaha....tikketikketik op het laminaat heen en weer tussen ons en de gangdeur...en tussen ons en het televisiebeeld gaan zitten om aandacht te trekken...
Op de rand van het bed stond een potje met beloonkoekies...daar strooide ik er een paar van op mijn voeten en als die opwaren..een diepe zucht en slapen ! owee als dat potje leeg was...pffttt...
Groetjes,
Groetjes, Viv
"Once you have a poodle everything else is a dog" "Foefertje...always on my mind"
Ik maak voor Beike elke avond zijn bed op en daar wacht hij ook op.
Als ik dat niet doe, gaat hij met een zucht op zijn bed liggen en kijkt mij zo aan van: Je bent wat vergeten
Hij slaapt bij mij op de kamer, op een oud matras en daar overheen een deken.
vivke1965 schreef:leuk he die ritueeltjes...!!
Mijn hondje (wat net overleden is) kon nog net niet op zijn horloge tikken !!
iedere avond om half tien nam hij nog een (midnight snack) in de keuken en dan kwam hij ...22h ? bedtijd !!! weekend, vakantie, zomer winter...maakte allemaal niet uit...we moesten naar bed !! whahaha....tikketikketik op het laminaat heen en weer tussen ons en de gangdeur...en tussen ons en het televisiebeeld gaan zitten om aandacht te trekken...
Op de rand van het bed stond een potje met beloonkoekies...daar strooide ik er een paar van op mijn voeten en als die opwaren..een diepe zucht en slapen ! owee als dat potje leeg was...pffttt...
Groetjes,
Off topic.
Leuke poedeltjes in je onderschrift. Hebbie daar geen grote foto van ?
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans Ik ben gewoon mezelf
Off topic.
Leuke poedeltjes in je onderschrift. Hebbie daar geen grote foto van ?[/quote]
Ja...van foefertje zat...maar kan ze niet hierop zetten tuurlijk...ga een online album aanmaken van hem 20,5j (heb je wel wat kiekjes he) en bunker die komt op 10 September in huis...
gr..viv
Groetjes, Viv
"Once you have a poodle everything else is a dog" "Foefertje...always on my mind"