Maar eigenlijk vond ik ze allemaal geweldig

Moderator: moderatorteam
Dat kon al niet meer, zo leuk ze al overkomt op de foto'sLongFields schreef:Niet nóg leuker?duitse herder schreef:Owja Tapas is in echt net zo leuk als op de foto's
Zoek stok! schreef:Ik vond Bob de Spaniel erg leuk. Misschien juist omdat het niet mijn type hond is, maar wat een clown.
Hij vind volgens mij alles leuk..Alleen Jeppe vind dat dus niet..Nog mijn excuses voor mijn grote mond..Maar ik wil liever niet dat Jeppe gaat snauwen.Ik schrok zelf een beetje van mijn reactie..Beetje dom omdat ik daar voor Jeppe andere honden nou niet direct ook leuk mee maak..Reny schreef:Het is ook een clownZoek stok! schreef:Ik vond Bob de Spaniel erg leuk. Misschien juist omdat het niet mijn type hond is, maar wat een clown.
![]()
maar leuk dat hij je is opgevallen(ik ga het hem alleen niet vertellen, gaat hij zich zo
gedragen
)
Tibs als in mijn Tibs?? Rustig?? Wie had hem valium gegeven dan??janine schreef:Tibs is hond waarbij Jeppe heel goed mee zou kunnen opschieten en haar weer beetje vertrouwen geven wat ik zo snel zag..Heerlijke rustige hond !
Bob ziet in elke hond wel een potentiele speelkameraadjanine schreef:Hij vind volgens mij alles leuk..Alleen Jeppe vind dat dus niet..Nog mijn excuses voor mijn grote mond..Maar ik wil liever niet dat Jeppe gaat snauwen.Ik schrok zelf een beetje van mijn reactie..Beetje dom omdat ik daar voor Jeppe andere honden nou niet direct ook leuk mee maak..Reny schreef:Het is ook een clownZoek stok! schreef:Ik vond Bob de Spaniel erg leuk. Misschien juist omdat het niet mijn type hond is, maar wat een clown.
![]()
maar leuk dat hij je is opgevallen(ik ga het hem alleen niet vertellen, gaat hij zich zo
gedragen
)
Maar door de dag heen is dit eigenlijk vrijwel niet voorgekomen..
Tibs is hond waarbij Jeppe heel goed mee zou kunnen opschieten en haar weer beetje vertrouwen geven wat ik zo snel zag..Heerlijke rustige hond !
Demi schreef:Bedoel je mijn gevlekte kleine Izzy toevallig? Dat kleine ding wat alleen maar onder de bank weg dook :N:massam schreef:rinne roos natuurlijk![]()
maar ook zeker vlekkie van allyson!
oh ja, en magnum, hij is in het echt nog mooier dan op de foto!
Oei, dat zouden wel verrekt mooie pupsels worden denk ik!*Anita* schreef:Vond Electra het super leuk doen bij de behendigheid.
Echt een hondje om mee door te gaan.
Tja en Nilo, erg leuk bordertje. Nog liefhebbers voor puppy van Nilo en Toya![]()
geintje
Leuk dat er een aantal mensen haar leuk vonden! Zeker, omdat ze zich weinig heeft laten zien die dag omdat ze erg bang is. Toch ben ik heel blij dat ik haar mee genomen heb, ze heeft uit zichzelf aan Tiny gesnuffeld en ging zelfs onder haar zitten en aan Whera ging ze ook snuffelen. Dat doet ze echt nooit! Dus weer een overwinning voor haar!massam schreef:Demi schreef:Bedoel je mijn gevlekte kleine Izzy toevallig? Dat kleine ding wat alleen maar onder de bank weg dook :N:massam schreef:rinne roos natuurlijk![]()
maar ook zeker vlekkie van allyson!
oh ja, en magnum, hij is in het echt nog mooier dan op de foto!
jep die!
maar ik heb haar alleen met jullie weg zien lopen en toen was ze lichtjes gedrukt maar mijn god wat een hemelsmooi hondje!
cloris schreef:Tis wel een leuk dinnetje voor Napoleon
Ik denk dat ze hem ook wel heel erg leuk vindtcloris schreef:Tis wel een leuk dinnetje voor Napoleon
Ik weet wel een heel leuk (werklustig) middenslagje wat ooit een nestje gaat krijgenZoek stok! schreef:Ik niet, want ze zijn niet allemaal zoals Jipduitse herder schreef: Straks stapt het hele forum nog over op de poedel
Ja stom is dat. Denk je je hond te kennen, krijg je dit soort actiesZoek stok! schreef:Honden, ze blijven je verbazen. Bram kiepte dat hele sorteerapparaat om door te petsen met z'n poot. Dat zou je eerder van Izzie verwachten, maar die ging netjes met haar neusje de gaatjes in.Lysette schreef: Nou daar verbaasde ik me echt over. Jip is normaal meer van: uhm, kan iemand dat klepje even open doen? Mijn speeltje ligt daarEn nu helemaal krabben en doen
![]()
Dank je wel. Ik ben ook erg blij met haar, ze is een leuke meisje om te hebben*Anita* schreef:Vond Electra het super leuk doen bij de behendigheid.
Echt een hondje om mee door te gaan.
Tja en Nilo, erg leuk bordertje. Nog liefhebbers voor puppy van Nilo en Toya![]()
geintje
Ergens rond de 55 cmDemi schreef:Ik denk dat ze hem ook wel heel erg leuk vindtcloris schreef:Tis wel een leuk dinnetje voor NapoleonHeb hem alleen maar op afstand gezien zaterdag, wilde nog even komen kijken, maar niet meer aan toe gekomen
Hoe hoog is hij Cloor? Ik had gedacht dat hij een stuk hoger was, of kwam dat doordat ik van veraf keek
Over vijf jaar heb ik wel interesseLysette schreef:Ik weet wel een heel leuk (werklustig) middenslagje wat ooit een nestje gaat krijgenHet is dat we 3 echt genoeg vinden, want anders...
Ayka-Zira-Honey schreef:Sjon elke keer dacht ik dat zira uit de tent was gebroken, tot ik beter keek hahahah
Maylala schreef:Ayka-Zira-Honey schreef:Sjon elke keer dacht ik dat zira uit de tent was gebroken, tot ik beter keek hahahah![]()
![]()
![]()
Zira is Sjon ook flink bijgebleven trouwens, hij vond d'r een waanzinnig lekker ding.![]()
Huh? Dat is toch een toller?marye schreef: Nilo vind ik uitgegroeid tot een hele leuke border collie.
Er waren 2 Nilo'sInge schreef:Huh? Dat is toch een toller?marye schreef: Nilo vind ik uitgegroeid tot een hele leuke border collie.