Sinds 2 juli in mijn bezit en sindsdien iedere dag mee bezig.
Moderator: moderatorteam

Nee, de fictie is Nederlands en Engels door elkaar, veel literatuur en fantasy, beetje spanning. Maar de fantasy koop ik eigenlijk alleen in het engels, door de prijs van de pockets. Leest ook lekkerder, in de oorspronkelijke taal. Ik zat net te denken dat ik op zolder nog wel iets zou kunnen hebben staan voor jouw verzameling...Elly* schreef:zo Debbie, dat is ook een mooie collectie! Alles dus Engelstalig?
Haha, idem, alleen ik schreef het gewoon op papier. En als ik dan 1 letter te dik, te schuin of wat dan ook had gemaakt, moest ik weer helemaal overnieuw beginnen.LéonieHonden schreef:Schrijven heb ik trouwens ook al te lang niet meer gedaan. Dat ging op een gegeven moment wel erg, ik zat tot 3 uur achter de laptop, áls ik maar mijn verhaal af had.![]()
Werd er altijd helemaal door opgeslokt.
Nu ben ik te kritisch en vind ik zelf dat ik het nooit goed genoeg meer doe.

Oh nee ik wel achter de pc, anders schoot het niet op.Hilde schreef:Haha, idem, alleen ik schreef het gewoon op papier. En als ik dan 1 letter te dik, te schuin of wat dan ook had gemaakt, moest ik weer helemaal overnieuw beginnen.LéonieHonden schreef:Schrijven heb ik trouwens ook al te lang niet meer gedaan. Dat ging op een gegeven moment wel erg, ik zat tot 3 uur achter de laptop, áls ik maar mijn verhaal af had.![]()
Werd er altijd helemaal door opgeslokt.
Nu ben ik te kritisch en vind ik zelf dat ik het nooit goed genoeg meer doe.

Haha idd. Het leuke is dat je iemand neer kan zetten die in jou ogen perfect is, en die weer uit een dal kan halen etc. Vind ik dan.Hilde schreef:Rond de leeftijd dat ik gestopt ben schreef ik nog toen-verhalen. En toen, toen, en toen. En toen (lol) zag ik ook dat het anders kon

Ik heb 2 ponies, de Merens, een zwarte. Ik heb ook een Haflinger en daar rijdt mijn Penny op in het weekeinde en op trektochtYoup schreef:Idd een erg mooi paard, Antheman! Maak je die trektochten alleen of samen met iemand?
Dank@ antheman , wat heb jij een mooi paard zeg

Leuk hoor! Ik heb een Welsh Cob (zie boven). Ze lijkt wel wat op jouw Merens.antheman schreef:Ik heb 2 ponies, de Merens, een zwarte. Ik heb ook een Haflinger en daar rijdt mijn Penny op in het weekeinde en op trektochtYoup schreef:Idd een erg mooi paard, Antheman! Maak je die trektochten alleen of samen met iemand?![]()
Dank@ antheman , wat heb jij een mooi paard zeg