saskia en siem schreef:Hilde schreef:saskia en siem schreef:een hond heeft geen besef van tijd en reageerd alleen maar op de gedragingen van de baas.
En vaste routines. Als wij hebben gegeten krijgt Beau eten. Als ik opsta en dan ga tv kijken, komt Beau echt wel even verhaal halen.
Beau reageert trouwens niet.
dus de gedragingen van de baas.
ben ik het in een aantal gevallen niet mee eens.
om 7 uur s morgens reageer ik nergens op en Barry begon dan al wel te krijsen als pup dat hij er uit moest, vaste prik 7 uur smorgens, hoe wil je dat aan gedragingen van de baas wijten? ( een wekker kon hij niet horen, had ik ook niet nodig, hij was de wekker )
Tevens altijd rond 11 uur savonds, maakt niet uit als ie daarvoor net uitgelaten was, om 11 uur stipt stond hij op en liep naar de deur dat hij naar buiten wilde
Ook willen ze allemaal rond een uur of 12 naar bed ( dat is weer iets nieuws van ze ) dan gaan ze lopen klieren en willen ze ons van de bank af hebben, lopen dan vaak ook hun kamertje in en gaan daar vast liggen.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.