Danielle schreef:en een heel leuke keurmeester die gek is op waussies...Zoek stok! schreef:He leuk, daar doen ook nog bekenden mee zie ik!Jacksel schreef:10 oktober is er ook 1 in Nieuwegein
http://www.kvnieuwegein.nl/nieuws.aspx?type=21" onclick="window.open(this.href);return false;
enne i.t.t. de site, er staan geen paaltjes in het parcours
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Parcoursen agilitywedstrijd online! 2010
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Re: Parcoursen agilitywedstrijd online!

You'll be in my heart... Always...
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Agenda gechecked maar helaas pindakaas, wordt andere keertje dus..
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ah dat is wel fijn, paaltjes in een parcours vindt ze nog best lastig namelijk. Alleen de schutting staat nog een stukje lager, maar we hebben nog even om te trainenDanielle schreef:en een heel leuke keurmeester die gek is op waussies...Zoek stok! schreef:He leuk, daar doen ook nog bekenden mee zie ik!Jacksel schreef:10 oktober is er ook 1 in Nieuwegein
http://www.kvnieuwegein.nl/nieuws.aspx?type=21" onclick="window.open(this.href);return false;

Linda, Izzie en Bram
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Contacteer:
Ik vond het gister echt super! Wel spannend om voor de eerste keer aan een wedstrijdje mee te doen, maar volgens mij hebben we ons er dapper doorheen geslagen
Mirtillo deed z'n favoriete "ik ga eerst even door die tunnel die ik al eerder gespot heb" start, dus die heeft het ook erg naar z'n zin gehad 
Ik had ook al gekeken naar de debutantenwedstrijd in Nieuwegein, maar vanwege de paaltjes was het voor ons niet echt een optie.. nu ik lees dat die er niet in staan......... ga ik er toch nog even over na denken!
Ik had ook al gekeken naar de debutantenwedstrijd in Nieuwegein, maar vanwege de paaltjes was het voor ons niet echt een optie.. nu ik lees dat die er niet in staan......... ga ik er toch nog even over na denken!
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Komen die parcoursen ook van te voren online?Zoek stok! schreef:Ah dat is wel fijn, paaltjes in een parcours vindt ze nog best lastig namelijk. Alleen de schutting staat nog een stukje lager, maar we hebben nog even om te trainenDanielle schreef:en een heel leuke keurmeester die gek is op waussies...Jacksel schreef:10 oktober is er ook 1 in Nieuwegein

You'll be in my heart... Always...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Niet alleen nadenken, gewoon inschrijven! Dat is gewoon een goede ervaring voor jullie allebei, kun je alleen maar van leren toch?Janneke&Mirtillo schreef:Ik vond het gister echt super! Wel spannend om voor de eerste keer aan een wedstrijdje mee te doen, maar volgens mij hebben we ons er dapper doorheen geslagenMirtillo deed z'n favoriete "ik ga eerst even door die tunnel die ik al eerder gespot heb" start, dus die heeft het ook erg naar z'n zin gehad
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Ik vond het heerlijk om na lange tijd weer eens door het parcours heen te rennen!
Ik heb verschrikkelijk veel zin om met Lynn te gaan beginnen, ik hoop dat zij het leuk gaat vinden.
Ik heb verschrikkelijk veel zin om met Lynn te gaan beginnen, ik hoop dat zij het leuk gaat vinden.

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze het niet leuk gaat vindenCarma schreef:Ik vond het heerlijk om na lange tijd weer eens door het parcours heen te rennen!

- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Contacteer:
Je hebt gelijk, ik ga 't gewoon doen! Kan alleen maar leuk wordenLongFields schreef:Niet alleen nadenken, gewoon inschrijven! Dat is gewoon een goede ervaring voor jullie allebei, kun je alleen maar van leren toch?Janneke&Mirtillo schreef:Ik vond het gister echt super! Wel spannend om voor de eerste keer aan een wedstrijdje mee te doen, maar volgens mij hebben we ons er dapper doorheen geslagenMirtillo deed z'n favoriete "ik ga eerst even door die tunnel die ik al eerder gespot heb" start, dus die heeft het ook erg naar z'n zin gehad
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Janneke&Mirtillo schreef:Je hebt gelijk, ik ga 't gewoon doen! Kan alleen maar leuk wordenLongFields schreef:Niet alleen nadenken, gewoon inschrijven! Dat is gewoon een goede ervaring voor jullie allebei, kun je alleen maar van leren toch?Janneke&Mirtillo schreef:Ik vond het gister echt super! Wel spannend om voor de eerste keer aan een wedstrijdje mee te doen, maar volgens mij hebben we ons er dapper doorheen geslagenMirtillo deed z'n favoriete "ik ga eerst even door die tunnel die ik al eerder gespot heb" start, dus die heeft het ook erg naar z'n zin gehad
Ik had ook al gekeken naar de debutantenwedstrijd in Nieuwegein, maar vanwege de paaltjes was het voor ons niet echt een optie.. nu ik lees dat die er niet in staan......... ga ik er toch nog even over na denken!(begint nu al zenuwachtig te worden
)
Niet zenuwachtig worden, je ziet het gewoon als een extra training waar je heel veel van kunt leren voor de toekomst, een mooie oefening. Verder hangt er niets van af, dus zenuwen zijn overbodig!
-
chant
- Zeer actief
Wat leuk dat er meer mensen mee doen van het forum 10 oktober.
Ik heb me ook ingeschreven met Dex. Hoop dat ik mezelf niet te erg voor schut ga zetten.
Ik vind het wel jammer dat er geen paaltjes in het parcours staan, die gaan ondertussen eindelijk goed
Klopt het dat er ook geen wip in het debutanten parcour staat?
Ik heb me ook ingeschreven met Dex. Hoop dat ik mezelf niet te erg voor schut ga zetten.
Ik vind het wel jammer dat er geen paaltjes in het parcours staan, die gaan ondertussen eindelijk goed
- janine
- Zeer actief
-
chant
- Zeer actief
janine schreef:Er staat geen wip in debutantenparcours..!!