Op zaterdag naar de Ikea? :N: Ik kan meMARC_S schreef: we gaan straks lekker naar de IKEA en vanavond lekker uit eten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn hond geschopt
Moderator: moderatorteam
- stefanie
- Zeer actief
Re: Mijn hond geschopt
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Hij heeft het niet over leuker maar over lekker.stefanie schreef:Op zaterdag naar de Ikea? :N: Ik kan meMARC_S schreef: we gaan straks lekker naar de IKEA en vanavond lekker uit eten.wel wat leukers voorstellen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik verwijt niks, mop.bouvierpoedel schreef: En zoals gewoonlijk verwijt de pot de ketel weer.![]()
![]()
Ik heb me nergens in gemengd ook. In tegenstelling tot jou.
- Bever
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruizing Teckel - Jack Russel
- Contacteer:
Wow eerst klagen over nuances van mensen en lopen schreeuwen en dan niet tegen een goed bedoelt geintje kunnen :SMartijn schreef:Welja.
Gezeik over mijn geaardheid. Die hadden we nog niet gezien.
Origineel zeg.
Nou, ik ben diep gekwetst hoor.![]()
Laat je vooral kennen als het bekrompen kneusje dat je bent.
Ik bied je hierbij meteen mijn excuses aan
- Bever
- Actief
- Contacteer:
- stefanie
- Zeer actief
Ohja, nou die Zweedse gehaktballen zijn ook best lekker.bouvierpoedel schreef:Hij heeft het niet over leuker maar over lekker.stefanie schreef:Op zaterdag naar de Ikea? :N: Ik kan meMARC_S schreef: we gaan straks lekker naar de IKEA en vanavond lekker uit eten.wel wat leukers voorstellen.
![]()
![]()
- Bever
- Actief
- Contacteer:
Op zaterdag naar de Ikea? :N: Ik kan me
wel wat leukers voorstellen.
[/quote]
Hij heeft het niet over leuker maar over lekker.
[/quote]
Ohja, nou die Zweedse gehaktballen zijn ook best lekker.
[/quote]
ik ben wel fan van de princessentaart! nomnomnom
Hij heeft het niet over leuker maar over lekker.
ik ben wel fan van de princessentaart! nomnomnom
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
was een woordgrapje mopje.Marjoleine schreef:Ik verwijt niks, mop.bouvierpoedel schreef: En zoals gewoonlijk verwijt de pot de ketel weer.![]()
![]()
Ik heb me nergens in gemengd ook. In tegenstelling tot jou.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Hij heeft het niet over leuker maar over lekker.Bever schreef:Op zaterdag naar de Ikea? :N: Ik kan mewel wat leukers voorstellen.
ik ben wel fan van de princessentaart! nomnomnom[/quote]
Hij is een nicht en jij zit aan de princessentaart.

-
tineke
Ja hoor de tegenpartij zit maanden achter de computer te broeden tot ze eindelijk hun kans schoon zien.
Gezien de sporadische reacties duurt het natuurlijk wel even voordat die zich voordoet
Hoe belangrijk kun je jezelf maken.
Ballen en kaatsen weet je wel.
Gezien de sporadische reacties duurt het natuurlijk wel even voordat die zich voordoet
Hoe belangrijk kun je jezelf maken.
Ballen en kaatsen weet je wel.
- Bever
- Actief
- Contacteer:
Ohja, nou die Zweedse gehaktballen zijn ook best lekker.bouvierpoedel schreef:Hij heeft het niet over leuker maar over lekker.Bever schreef:Op zaterdag naar de Ikea? :N: Ik kan mewel wat leukers voorstellen.
![]()
![]()
ik ben wel fan van de princessentaart! nomnomnom[/quote]
Hahah jep, maar hij is wel lekker hoor (en die taart ook!)
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
ik ben wel fan van de princessentaart! nomnomnom[/quote]Bever schreef:Ohja, nou die Zweedse gehaktballen zijn ook best lekker.bouvierpoedel schreef:Hij heeft het niet over leuker maar over lekker.Bever schreef:Op zaterdag naar de Ikea? :N: Ik kan mewel wat leukers voorstellen.
![]()
![]()
Hahah jep, maar hij is wel lekker hoor (en die taart ook!)[/quote]
Oh dus jij bent er ook zo'n 1 die van alles smult en likt.

-
*Jolanda*
uhm ik spreek niet van een kut karakter want geloof het of niet iedereen vind ik even waardig om zijn of haar karater. Want als het niet klikt dan ligt dat in de combinatie van twee karakters. En niet aan de een of de ander. Dus op het moment dat je mij betrapt op het uiten van een mening dat iemand een kutkarakter heeft of dat ik iemand haat dan mag je dat direkt terug geven. Want dat vind ik namelijk nooit.Martijn schreef:Ik denk dat mijn kutkarakter wel een keer genoeg besproken is op dit forum.*Jolanda* schreef:Die mening deel ik met je ...
Maar aan de andere kant reageer jij er ook wel weer vrij ongenuanceerd op af en toe wat dan natuurlijk nog meer voed...
Ik begrijp trouwens nog steeds niet wat er zo geweldig is aan nuance op een internetsite.
Volgens mij zijn er zat schrijvers die alleen maar ja en amen zeggen.
Waarom kan het een ander schelen wat ik allemaal vind? Wat is dat toch voor eeuwige drang om mensen hun toon te laten matigen?
Ik matig mijn toon niet. Ik vind gematigd zijn geen pluspunt. Het enige wat het is is waterig.
Wie zit te wachten op doodgenuanceerde prietpraat gaat het zelf maar schrijven.
Niet andere mensen dwingen zaken op jouw manier te doen.
Ik dwing anderen toch ook niet om minder genuanceerd te zijn?
En er is een wereld van verschil tussen nuances aanbrengen her en der en iemand naar de mond praten. Maar dat maakt niet uit jij hebt jou mening en ik heb mijn mening en me daar druk over maken doe ik al helemaal niet. Dus nog steeds even goede "vrienden"
- Bever
- Actief
- Contacteer:
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ik niet ben te serieus daarvoor en vind dat ongepast.Bever schreef:neuh eigenlijk niet, maar hou wel een geintje

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Even serieus dus.Bever schreef:neuh eigenlijk niet, maar hou wel een geintje
Jij fokte toch cavia's.?
Word zo'n beer nu niet ongelooflijk geil van zo'n blote naakt zeug.

- Bever
- Actief
- Contacteer:
Ik fok geen caviasbouvierpoedel schreef:Even serieus dus.Bever schreef:neuh eigenlijk niet, maar hou wel een geintje
Jij fokte toch cavia's.?
Word zo'n beer nu niet ongelooflijk geil van zo'n blote naakt zeug.
![]()
![]()
![]()
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nu geef ik mijn eerlijke mening over waarom ik niet naar de doe-dag ga en dan zeik ik en trek ik aandacht. Weet je wat ik volgende keer doe, ik zeg gewoon niks en ga over 6 maanden heel erg lelijk reageren met oud zeer opgebouwd omdat ik nu mezelf niet kon zijn en er niks over ging zeggen. Want dat is hoe het hoort geloof ik. Dat is tenminste hoe ik merk dat andere mensen met zoiets omgaan.
Misschien ben ik wel dom om nu even lekker eerlijk te zeggen hoe ik sommige dingen hier ervaar. Er springen immers meteen weer mensen bovenop om mij daarop te pakken. Leuk voor die mensen. Leuk als ik met het een beetje blootgeven van wie ik ben mensen voedt die dat een vies iets maken. Dan ben ik maar een aansteller. Beter een aansteller zijn en daarvoor uitkomen dan mijn mond dichthouden omdat mijn imago anders geschaad zou worden. Wat kan mij het schelen als mensen mij een zielepoot vinden. Ik ben gewoon mezelf. Een oordeel daarover mag je geven maar is je echter niet verplicht. Doe je dat graag en geniet je daarvan, ga vooral je gang. Ik deed niks anders dan 2 mensen antwoorden die hier over de doe-da begonnen. Ik had gewoon ineens geen trek meer in de doe-dag omdat dat een forummeeting is en ik even mijn buik vol heb van het forum. Moet ik om mij niet te laten kennen zeker mijn rug stijf houden en met tegenzin 3 uur in de auto gaan zitten om daar net te doen alsof ik er veel zin in heb. Kom op zeg.
Maargoed, nu ben ik zielig. Ik vind bepaalde mensen ook zielig. Ik heb echt niks te bewijzen hoor. Ik probeer gewoon zo dicht mogelijk bij mezelf te blijven en daarom heb ik even aangegeven wat er scheelt. Ik weet dat dat hier absoluut ongebruikelijk is want dat hoor je op te kroppen om er vervolgens ergens anders eens lekker over te ontploffen tegen iemand. Vooral doen als iemand dat niet ziet aankomen. Komt het lekker hard aan en dan voelt dat blijkbaar goed voor degene die dat menen te moeten doen. Kijk, zo zit ik dus niet in elkaar. Ik zeg het nu en laat me lekker voor zielepoot uitmaken door mensen die zichzelf daar goed van gaan voelen. Maar mij kan je later niet verwijten dat ik met oud zeer alles ga lopen verzieken. Mij kan je alleen een zielepoot vinden en dat nu lekker inwrijven. Dames, geniet ervan en doe het zo lang en zo lelijk als je denkt dat nodig is om je eigen gevoel op te krikken. Ik zit er nl niet zo mee want ik ga me absoluut niet aanpassen of veranderen naar de norm. Besef wel dat ik dit kan vergeten en ineens aardig kan doen tegen iemand die mij hier voor kneus uit aan het maken is. Mijn gebrek.
Maargoed, als je hier maar hard genoeg kneus tegen me mag roepen kan je het zelf misschien ook loslaten. Wie weet helpt het. 
Misschien ben ik wel dom om nu even lekker eerlijk te zeggen hoe ik sommige dingen hier ervaar. Er springen immers meteen weer mensen bovenop om mij daarop te pakken. Leuk voor die mensen. Leuk als ik met het een beetje blootgeven van wie ik ben mensen voedt die dat een vies iets maken. Dan ben ik maar een aansteller. Beter een aansteller zijn en daarvoor uitkomen dan mijn mond dichthouden omdat mijn imago anders geschaad zou worden. Wat kan mij het schelen als mensen mij een zielepoot vinden. Ik ben gewoon mezelf. Een oordeel daarover mag je geven maar is je echter niet verplicht. Doe je dat graag en geniet je daarvan, ga vooral je gang. Ik deed niks anders dan 2 mensen antwoorden die hier over de doe-da begonnen. Ik had gewoon ineens geen trek meer in de doe-dag omdat dat een forummeeting is en ik even mijn buik vol heb van het forum. Moet ik om mij niet te laten kennen zeker mijn rug stijf houden en met tegenzin 3 uur in de auto gaan zitten om daar net te doen alsof ik er veel zin in heb. Kom op zeg.
Maargoed, nu ben ik zielig. Ik vind bepaalde mensen ook zielig. Ik heb echt niks te bewijzen hoor. Ik probeer gewoon zo dicht mogelijk bij mezelf te blijven en daarom heb ik even aangegeven wat er scheelt. Ik weet dat dat hier absoluut ongebruikelijk is want dat hoor je op te kroppen om er vervolgens ergens anders eens lekker over te ontploffen tegen iemand. Vooral doen als iemand dat niet ziet aankomen. Komt het lekker hard aan en dan voelt dat blijkbaar goed voor degene die dat menen te moeten doen. Kijk, zo zit ik dus niet in elkaar. Ik zeg het nu en laat me lekker voor zielepoot uitmaken door mensen die zichzelf daar goed van gaan voelen. Maar mij kan je later niet verwijten dat ik met oud zeer alles ga lopen verzieken. Mij kan je alleen een zielepoot vinden en dat nu lekker inwrijven. Dames, geniet ervan en doe het zo lang en zo lelijk als je denkt dat nodig is om je eigen gevoel op te krikken. Ik zit er nl niet zo mee want ik ga me absoluut niet aanpassen of veranderen naar de norm. Besef wel dat ik dit kan vergeten en ineens aardig kan doen tegen iemand die mij hier voor kneus uit aan het maken is. Mijn gebrek.
-
S@ndr@
- Zeer actief
wat dacht je van af en toe gewoon even een klein beetje afstand nemen
kan soms best verhelderend werken
dit forum is geen moeten, laat links liggen wat je kwetsend vind en schrijf mee in de topics die je de moeite waard vind.
het is net of je er iets uit wilt halen wat je never nooit niet gaat krijgen, en dat lijkt me zeer fustrerend
Je wordt er in ieder geval niet blijer van volgens mij
kan soms best verhelderend werken
dit forum is geen moeten, laat links liggen wat je kwetsend vind en schrijf mee in de topics die je de moeite waard vind.
het is net of je er iets uit wilt halen wat je never nooit niet gaat krijgen, en dat lijkt me zeer fustrerend
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Marc, niet alles is oud zeer, dat weet jezelf ook wel, ook in de afgelopen maanden/weken, is er wel tegen jou gezegd dat je vervelend, drammerig e.d reageerde, je geeft zelf ook toe, dat je de laatste tijd vaak heel bewust links gaat, als de meerderheid rechts gaat en niet altijd met juiste argumenten maar puur om het tegendraads zijn, dát moet je helemaal zelf weten, maar dan moet je niet raar staan kijken als je daar reactie op krijgt.
er is tegen jou ook wel eerlijk open en duidelijk verteld waarom iemand moeite met jou ( of iig je reacties heeft) daar wals jij dan ook zo overheen en dan is het niet zo, of onzin of zijn we typisch vrouwen (wat dat ook mogen zijn)
elke keer als het hier weer op uit draait, ben jij degene die zich verkeerd behandelt voelt, is de rest gemeen, halen oude koeien uit de sloot, achterbaks enz enz. en zo is het gewoon niet, je erkent niet of nauwelijks je eigen aandeel in het geheel, het aan je uit leggen is keer op keer een doodlopende weg en dat zegt meer over jou zelf, dan over een ander.
dat je niet naar de doe dag gaat , omdat je even geen zin hebt in het forum gebeuren? helemaal prima hoor, moet je zelf weten, alleen de weg naar het er geen zin meer in hebben, heb je toch echt zelf bewandelt.
jammer vind ik het wel, dat het steeds weer zo moet gaan, maar je zal er ook ergens wel genoegen inscheppen, anders had je de balk wel uit je ogen gehaald. denk ik.
er is tegen jou ook wel eerlijk open en duidelijk verteld waarom iemand moeite met jou ( of iig je reacties heeft) daar wals jij dan ook zo overheen en dan is het niet zo, of onzin of zijn we typisch vrouwen (wat dat ook mogen zijn)
elke keer als het hier weer op uit draait, ben jij degene die zich verkeerd behandelt voelt, is de rest gemeen, halen oude koeien uit de sloot, achterbaks enz enz. en zo is het gewoon niet, je erkent niet of nauwelijks je eigen aandeel in het geheel, het aan je uit leggen is keer op keer een doodlopende weg en dat zegt meer over jou zelf, dan over een ander.
dat je niet naar de doe dag gaat , omdat je even geen zin hebt in het forum gebeuren? helemaal prima hoor, moet je zelf weten, alleen de weg naar het er geen zin meer in hebben, heb je toch echt zelf bewandelt.
jammer vind ik het wel, dat het steeds weer zo moet gaan, maar je zal er ook ergens wel genoegen inscheppen, anders had je de balk wel uit je ogen gehaald. denk ik.
-
laeken
- Zeer actief
Om afstand te nemen ga ik niet naar de doe-dag. Het is internet en dat ga ik vooral niet in mijn echte leven toelaten als de sfeer mij niet bevalt op dit moment. Dat zeg ik dus net en dan ben je weer een zielepoot.S@ndr@ schreef:wat dacht je van af en toe gewoon even een klein beetje afstand nemen![]()
kan soms best verhelderend werken![]()
het is net of je er iets uit wilt halen wat je never nooit niet gaat krijgen, en dat lijkt me zeer fustrerend![]()
Ik ben juist hartstikke blij dat ik niet naar de doe-dag hoef.
Ik ga een beetje geheim houden dat ik ook gevoelens heb. Niet schrijven dat ik 7 kleuren scheet omdat er een mechelaar liep. Niet schrijven dat ik bang voor bepaalde honden was. Niet schrijven dat Eva pittig is. Dat kan inderdaad allemaal tegen mij gebruikt worden maar ik weet prima dat diezelfde mensen zich niet bloot geven omdat ze anders zelf bang zijn om daarop gepakt te worden. En zoals ik net zei, eerlijk waar, ga je op mij hakken omdat ik bang ben voor waakhonden of omdat ik niet naar buiten durfde toen dan moet ik alleen maar heel hard lachen. Want ik ben tenminste eerlijk. Natuurlijk kan ik ook een plaatje hooghouden. Mij gebeurd het in ieder geval niet dat ik over 6 maanden tegen iemand uit zijn vel spring om iets van nu. Mij gebeurd het ook niet dat ik hier een beeld neerzet van een of andere man die zich gedraagt zoals hij zou moeten. Stoer, zonder gevoelens en nergens bang voor. Kan ik wel, en dan is er inderdaad minder om mij op aan te pakken. Maar ik doe het niet. Denk dat ik om die reden juist met heel veel mensen ook weer wel goed op kan schieten. Mensen die net als ik niet zo bang zijn om eerlijk en zichzelf te zijn. Je kan mij ook nooit betrappen op iemand niet vergeven, haatdragendheid en al helemaal niet op oneerlijkheid. Iedereen heeft zwakke punten. Die verstoppen is angst. Ik ben dus wel bang voor die mechelaar maar zeker niet voor jullie mening over wie ik echt ben. Dus ga vooral je gang. Want dat is iets waar ik 0,0 angst voor voel. Die angst is meer wat voor mensen die hier keihard een beeld willen neerzetten van perfectie. Denk je dat ik daar in trap? Dat vind ik nl pas zielig. Hier net doen alsof je perfect bent en beter bent dan ik en dan hoor ik in de wandelgangen en via via in het dagelijks leven dingen waar mijn bek van open vallen. Die zal je hier nooit lezen want die mensen kunnen zich niet blootgeven. Die kroppen op en scheppen een beeld dat nergens op slaat. Dat kun je mij in elk geval dus niet verwijten. En verwijten kan je mij zat maar mijn persoonlijkheid en eerlijkheid zielig noemen is zielig als je zelf niet eens weet wat echte eerlijkheid is.
Dit is overigens niet op jou gericht hoor Sandra.
PS ik besef ook wel dat er hier doorgezaagd wordt omdat dit dan een zgn gevoelige snaar van mij zou zijn. Mijn gevoelige snaren zijn helemaal niet mijn persoonlijkheid. Ik ben helemaal tevreden met wie ik ben en wat ik zeg. Als je mij wil pakken moet je langdurig over mijn honden gaan zeiken en net doen alsof je niet kan lezen hoe ik dat probeer uit te leggen OF je moet me afvallen als ik denk dat wij iets leuks hadden samen. DAN heb je me echt! Dat laatste vind ik het ergste wat iemand kan doen. Leuk doen tegen mij, mijn vertrouwen nemen, mij het gevoel geven dat ik jou kan vertrouwen en me dan keihard naaien waar ik bij sta. Dus maak me je vriend en sla me dan openbaar op het forum op mijn bek. Dat is de manier om mij ECHT te kwetsen. Dat is deels gebeurd in deze topic en daarom heb ik het verloren en ben ik gestopt met hard terugpraten. Dat trek ik niet.
Niet wat geneuzel over dat ik banger ben dan hier sociaal wenselijk is. Want als ik lees wat mensen in de vethoek posten dan kom ik er nog behoorlijk goed vanaf al zeg ik het zelf.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
ik begrijp niet zo goed waarom je het je allemaal zo aantrekt,als jij nu weet hoe je honden zijn,wat maakt het jouw dan uit hoe een ander er over denkt 
Toevallig vind ik Eva heel leuk,tenminste op de foto

-
laeken
- Zeer actief
Ik weet ook niet waarom ik me dat aantrek.Pepie schreef:ik begrijp niet zo goed waarom je het je allemaal zo aantrekt,als jij nu weet hoe je honden zijn,wat maakt het jouw dan uit hoe een ander er over denkt
Eva is ook leuk, ik denk een van de leukste honden van dit forum.
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
ik 'mag' jullie beiden ook wel hoor marc/martijn. Alleen af en toe zeg je dingen, waar ik mij aan erger (die helemaal niet kwetsend bedoeld zijn), maar wat ik op mezelf betrek. (snappie? )
En Eva vind ik een hartstikke mooie meid
Denk dat Elmo dat ook wel vind
En laat andere mensen toch. ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan. Jij weet toch hoe het zit
En Eva vind ik een hartstikke mooie meid
En laat andere mensen toch. ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan. Jij weet toch hoe het zit
-
Marion.
Bij onze eerste reu regelmatig (maar goed, die is maar 10 jaar geworden). Bij de reu daarna nooit, bij Miep ook nooit. Bij Saar 1x een paar jaar geleden, en daar moesten we de boxer echt van af trekken want daar 'hing' Saar dus in de bek en had een blik van Dag vrouwtje, het was gezellig.MARC_S schreef:Maar gebeurd dat vaak? Er heeft nl nog nooit een hond op mijn honden gereden. En ik bedoel dat echt niet verkeerd maar besef wel dat dat iets is wat bij je ras hoort. Dapper reed ook op alle goldens.
Dus neuh. Ik heb niet de ervaring dat dat rastypisch is.
Edit. Laat maar. Het blijkt allang niet meer on topic te gaan.
-
Marion.
Jemig, daar verbaas ik me echt overNanna schreef:Kom net terug van de DoedagHartstikke gezellig en er is geen hond geschopt
Foto's?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ja, ik hoorde dat jouw maat 43 aanwezig wasNanna schreef:Kom net terug van de DoedagHartstikke gezellig en er is geen hond geschopt
Er viel niks te schoppen, neem ik aan.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Het was beregezellig en ik heb even gevraagd of Nanna echt maat 43 heeft en dat is zoMarjoleine schreef:Ja, ik hoorde dat jouw maat 43 aanwezig wasNanna schreef:Kom net terug van de DoedagHartstikke gezellig en er is geen hond geschopt
![]()
Er viel niks te schoppen, neem ik aan.
Ik vond het heel leuk je te ontmoeten Jaqueline
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
en Roos is de leuksteMARC_S schreef:Ik weet ook niet waarom ik me dat aantrek.Pepie schreef:ik begrijp niet zo goed waarom je het je allemaal zo aantrekt,als jij nu weet hoe je honden zijn,wat maakt het jouw dan uit hoe een ander er over denkt
Toevallig vind ik Eva heel leuk,tenminste op de fotoDat heb je met dingen die niet rationeel meer zijn. Ik praat al jaren over mijn honden. Ik vind het gewoon niet leuk als die afgezeken worden. De liefste hond die ik ooit gehad heb wordt door mensen die mij willen kwetsen neergezet als een asociaal beest. Puur en alleen om mij daarop te pakken. Zelf vind ik dat onnodig en dus kwetsend. Pak me op mijn woorden in de dicussie. Niet op mijn geaardheid, mijn honden of mijn eerlijkheid. Mag wel, maar ik vind het laf en onnodig. Het ging om een hond trappen en niet over het wel of niet man zijn van een homo bv. Als dat allemaal ingezet moet worden omdat je denkt mij zo te kwetsen dan is dat op een gegeven moment gewoon kwetsend. Liever had ik gehad dat ik nog zin had in de doe-dag en geen kutgevoel had gekregen. Maarja, dat is niet alleen rationeel te bepalen bij mij. Ik heb een zeer vieze smaak van opmerkingen hier gekregen en die spoel ik niet even weg met water. Voordeel is wel dat IK er over 2 dagen al weer niet meer mee bezig ben. Helaas zal ik waarschijnlijk tot in het einde der dagen wel achterna gezeten worden met wat ik hier zeg. Soms door mensen waar ik niet eens van weet waarom ze het doen. En dat vind ik wel een beetje jammer.
Eva is ook leuk, ik denk een van de leukste honden van dit forum.