Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
tineke schreef:
Dan laat je geheugen je toch echt in de steek hoor want je wandelde er wel en je dreigde te schoppen zodra je dacht dat het mis kon gaan.
Ik vind je erg ongeloofwaardig in dit topic moet ik zeggen.
MARC_S schreef:
Dat mag, dat zal vast komen omdat mijn mening niet meer die van jaren geleden is. Ik heb dat vaker en dat moet jij toch weten lijkt mij want je hebt er regelmatig qoutes bij gezocht over mijn vorige hond. Net als nu aangezien ik die hond dus niet meer heb want hij is dood. Maakt dus ook dat ik wat anders tegen zaken aankijk. Lijkt me logisch dat mensen met hele makkelijke honden anders doen dan de mensen met hele moeilijke.
Zo ook ik.
Het gaat er niet om dat je mening anders is dat die wordt bijgesteld al naar wat voor honden je hebt lijkt me logisch ,maar jij doet het dan altijd voorkomen of je je altijd zo gedragen hebt als dat je nu beweert en dat vind ik hypocriet.
Toen jij een moeilijke hond had ,die jij zelf aanhaalde in dit topic voordat je daar weer over begint te roepen ,zei je ook dat je zou schoppen al neem ik sowieso al dat schoppen niet zo serieus.
Dat je ergens anders over gaat denken is vrij logisch hoor maar waarom dan geen enkel begrip meer voor mensen die eerst dachten zoals jij ook deed ,dat snap ik dan niet.
Jij schreef toen zelf dat je het voldoende vond als iemand een agressieve hond had dat die aangelijnd bleef en iedereen had daar maar rekening mee te houden en als ze dat niet deden kon de hond een schop krijgen als jij maar zou DENKEN dat het mis kon gaan.
Dus op voorhand.
Nu je zelf makkelijker honden hebt kan je je mening daarin ook bijstellen maar een beetje begrip voor de andere zou dan ook leuk zijn.
Ik heb geen zin om op de inhoud in te gaan omdat ik nog nooit een hond geschopt heb en omdat jij nu suggereert dat ik dat wel zou doen als een hond ging overhangen bij mijn honden. Daar gaat het toch over? Dapper was een soort pitbull. Dat vraagt inderdaad om andere maatregelen maar dat staat geheel los van wat er hier verteld wordt. In dat geval had ik nl 2 keuzes. Of mijn hond grijpt je hond bij de kop en laat niet meer los of ik duw je hond weg. Ik heb dus nooit beweert dat ik een overhangende hond van Cleo of Eva aftrap. Ik vind het dus strontvervelend dat jij mij nu probeert neer te zetten als iemand die wat loopt te lullen over niet trappen terwijl hij ondertussen al trappend zijn honden uitlaat. En ik erger me hier zo aan omdat jij mij wel kent. Ik schrijf hier al jaren net als jij en ik heb je thuis op mijn bank gehad. Dan vind ik dit dus helaas wat extra vervelend. Want zeg nu eens in 2 zinnen wat er niet klopt aan wat ik zeg en waarom je de neiging voelt om op deze manier de sfeer tussen jou en mij te veranderen? Want eerlijk is eerlijk, wat staat er in dit topic dat niet bij mij hoort en niet vanuit mij is geschreven? Meer kan ik toch niet doen? Mezelf zijn lijkt mij voldoende. Het lijkt wel alsof je een probleem maakt. Je kent notabene de hond persoonlijk waar ik over praat. Je zou me dankbaar zijn als ik Spok zou wegduwen met mijn been als hij naar Dapper zou lopen. En toch moet je dit even kwijt? Toch trapte ik dan om dezelfde reden als mensen hier een hond? Waarom is dat Tineke? Moet ik nu echt tot in detail uitleggen hoe dat zat en waarom ik toen dingen deed die niet eens bij mij passen? Wil je precies horen hoe erg die hond was en dat ik het eng vond om met hem te wandelen? Dat weet je toch allemaal al? Je hebt me er eerder (toen wij nog bonje hadden???) vaak genoeg mee uitgelachen en te kakken gezet. Beetje zoals nu weer. Weet je nog hoe bang ik was om met Dapper de straat op te gaan terwijl daar een reu liep? Past dat bij iemand die met Dapper al trappend in de rondte liep?
Laat maar, ik kan hier eigenlijk niet goed tegenop. Ik heb ook gezegd dat ik honden tussen de ribben zou trappen als ze op mijn honden rijden en ik liep al trappend in de rondte met Dapper in elk gezellig hondenbosje. Prima Tineke. Ik zal niks meer zeggen want ik heb geen recht van spreken en ik ben precies zoals de mensen die wel honden trappen die rijden of borstelen. Goed, duidelijk.
Martijn schreef:He ja, laten we Dapper ook nog een keer aan zijn dooie haar bij slepen en gaan afzeiken.
Wat een kutforum is dit toch.
Ongelovelijk.
Joh hou toch op Marc begint daar zelf over en haalt het aan als voorbeeld.
Wat is dat eigenlijk met dode honden daar geld een spreekverbod voor ofzo,afzeiken mag alleen met een levende hond.
Waar wordt hij trouwens afgezeken dan ,ik zie het niet maar jij vast wel.
God wat een stelletje internetkarikaturen zijn jullie geworden
Maar we hebben ons weer vastgeluld dus slachtofferhulp kan weer paraat staan.
Ik vind het eigenlijk ook een kutforum. Zodra je lekker stellig een andere mening gaat verkondigen ( ik zie een forum als een soort discussielijst om interessante hondendingen te bespreken nl) krijg je een voor een je honden ingesmeerd omdat je hoe dan ook moet dimmen. Niks is te erg. Jammer, discussies kunnen ook gewoon gezellig en interessant zijn. Niet als ze alleen nog maar over mijn gestoorde honden en mijn inconsequentie kunnen gaan. Maargoed, dat zal wel nodig zijn als je als enige na 20 berichten die schop overtrokken vind. Apart. Van mij hoeft nl niemand mijn mening aan te nemen. Ik heb er echter wel recht op. Dat wordt een beetje vergeten. Er worden hier eigenlijk altijd mensen met een afwijkende mening aangevallen. Valt jullie dat niet op? De ene na de andere beland in een enorme rel. Je zou eens wat anders in elkaar zitten dan de rest. En dat heb je nogal snel als je een man bent op een overwegend vrouwenforum. Maar ik laat me niet wegjagen want jullie hebben duidelijk een man nodig in jullie midden.
Ik heb geen zin meer om mijn honden te verdedigen, op het matje geroepen te worden omdat ik inconsequent ben of eerder iets anders deed dan nu. En ik heb eigenlijk ook vooral gewoon geen zin meer om te lezen hoe mijn hond in elkaar steekt. Want dat vind ik een beetje te beledigend worden. Ik neem de mening van de massa niet over, leef ermee haha
MARC_S schreef:Ik vind het eigenlijk ook een kutforum. Zodra je lekker stellig een andere mening gaat verkondigen ( ik zie een forum als een soort discussielijst om interessante hondendingen te bespreken nl) krijg je een voor een je honden ingesmeerd omdat je hoe dan ook moet dimmen. Niks is te erg. Jammer, discussies kunnen ook gewoon gezellig en interessant zijn. Niet als ze alleen nog maar over mijn gestoorde honden en mijn inconsequentie kunnen gaan. Maargoed, dat zal wel nodig zijn als je als enige na 20 berichten die schop overtrokken vind. Apart. Van mij hoeft nl niemand mijn mening aan te nemen. Ik heb er echter wel recht op. Dat wordt een beetje vergeten. Er worden hier eigenlijk altijd mensen met een afwijkende mening aangevallen. Valt jullie dat niet op? De ene na de andere beland in een enorme rel. Je zou eens wat anders in elkaar zitten dan de rest. En dat heb je nogal snel als je een man bent op een overwegend vrouwenforum. Maar ik laat me niet wegjagen want jullie hebben duidelijk een man nodig in jullie midden.
Ik heb geen zin meer om mijn honden te verdedigen, op het matje geroepen te worden omdat ik inconsequent ben of eerder iets anders deed dan nu. En ik heb eigenlijk ook vooral gewoon geen zin meer om te lezen hoe mijn hond in elkaar steekt. Want dat vind ik een beetje te beledigend worden. Ik neem de mening van de massa niet over, leef ermee haha
tineke schreef:
Joh hou toch op Marc begint daar zelf over en haalt het aan als voorbeeld.
Wat is dat eigenlijk met dode honden daar geld een spreekverbod voor ofzo,afzeiken mag alleen met een levende hond.
Waar wordt hij trouwens afgezeken dan ,ik zie het niet maar jij vast wel.
God wat een stelletje internetkarikaturen zijn jullie geworden
Maar we hebben ons weer vastgeluld dus slachtofferhulp kan weer paraat staan.
Joh, Tineke, ga effe met iemand anders ruzie maken als je daar zo'n behoefte aan hebt. Ik zeg wat ik denk en hoe ik het zie. Praat niet met mij als je alleen maar verwacht dat ik jou naar de mond ga praten. Met jou is nu even niet te praten merk ik. Ik heb geen zin om het over mij of mijn honden te hebben, begrijp je dat niet? Duidelijk dat jij een bui hebt, hou die lekker bij je joh.
MARC_S schreef:Er worden hier eigenlijk altijd mensen met een afwijkende mening aangevallen. Valt jullie dat niet op? De ene na de andere beland in een enorme rel. Je zou eens wat anders in elkaar zitten dan de rest. En dat heb je nogal snel als je een man bent op een overwegend vrouwenforum.
Oh god. Ik zie het ineens!
Ze hebben hun cyclus gesynchroniseerd en allemaal ongesteld geworden!
MARC_S schreef:Er worden hier eigenlijk altijd mensen met een afwijkende mening aangevallen. Valt jullie dat niet op? De ene na de andere beland in een enorme rel. Je zou eens wat anders in elkaar zitten dan de rest. En dat heb je nogal snel als je een man bent op een overwegend vrouwenforum.
yamie schreef:
ja zo gaat dat enne veel plezier morgen
Ik had net gezegd hier dat ik er geen zin meer in heb eigenlijk Dus heel misschien komen wij niet. Kan iedereen weer ademen en dan krijgt Cleo tenminste geen schop tussen de ribben vanwege haar asociale gedrag :N:
yamie schreef:
Ik had net gezegd hier dat ik er geen zin meer in heb eigenlijk Dus heel misschien komen wij niet. Kan iedereen weer ademen en dan krijgt Cleo tenminste geen schop tussen de ribben vanwege haar asociale gedrag :N:
MARC_S schreef:Heee, leuke mensen, het wordt weer gezellig
Komt omdat ik niet ongesteld ben
Goed zo, blijf uit die cyclus want je wordt gek als je als roedel tegelijk loops wordt. Dus morgen, afstand houden en geen roedelvorming op de doe-dag met jou.
MARC_S schreef:Heee, leuke mensen, het wordt weer gezellig
Komt omdat ik niet ongesteld ben
Goed zo, blijf uit die cyclus want je wordt gek als je als roedel tegelijk loops wordt. Dus morgen, afstand houden en geen roedelvorming op de doe-dag met jou.
Dan zit ik in mijn eentje want de rest heeft hun ongesteldheid al op elkaar afgestemd, lees ik
Laatst gewijzigd door Tamara. op 20 aug 2010 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
MARC_S schreef:Ik vind het eigenlijk ook een kutforum. Zodra je lekker stellig een andere mening gaat verkondigen ( ik zie een forum als een soort discussielijst om interessante hondendingen te bespreken nl) krijg je een voor een je honden ingesmeerd omdat je hoe dan ook moet dimmen. Niks is te erg. Jammer, discussies kunnen ook gewoon gezellig en interessant zijn. Niet als ze alleen nog maar over mijn gestoorde honden en mijn inconsequentie kunnen gaan. Maargoed, dat zal wel nodig zijn als je als enige na 20 berichten die schop overtrokken vind. Apart. Van mij hoeft nl niemand mijn mening aan te nemen. Ik heb er echter wel recht op. Dat wordt een beetje vergeten. Er worden hier eigenlijk altijd mensen met een afwijkende mening aangevallen. Valt jullie dat niet op? De ene na de andere beland in een enorme rel. Je zou eens wat anders in elkaar zitten dan de rest. En dat heb je nogal snel als je een man bent op een overwegend vrouwenforum. Maar ik laat me niet wegjagen want jullie hebben duidelijk een man nodig in jullie midden.
Dus, fijne avond en ontspan.
Wat een kul. Al meer jaren heteroman dan grof geschat jij en je vriend vielen op elkaar. Ik val jou niet aan op je geaardheid maar om je nu ineens als man dus richting dames en daarnaast ook mij je hier op je man zijn te menen te moeten beroepen????
Zielepiet.
Mvg Veenmug
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider.
Veenmug schreef:
Wat een kul. Al meer jaren heteroman dan grof geschat jij en je vriend vielen op elkaar. Ik val jou niet aan op je geaardheid maar om je nu ineens als man dus richting dames en daarnaast ook mij je hier op je man zijn te menen te moeten beroepen????
Zielepiet.
Mvg Veenmug
Ik zal me voortaan wel als vrouw profileren naar jou omdat ik me blijkbaar niet als man mag profileren van jou. Ben ik minder gerechtigd op de titel man omdat ik het niet met vrouwen doe? Ik zou het leuk vinden als je wat meer uitleg gaf over deze stelling.
Ook leuk dat nu ook mijn geaardheid iets te maken lijkt te hebben met honden schoppen. Apart.
Laatst gewijzigd door laeken op 21 aug 2010 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Veenmug schreef:
Zielepiet.
Mvg Veenmug
Ik zal me voortaan wel als vrouw profileren naar jou omdat ik me blijkbaar niet als man mag profileren van jou. Ben ik minder gerechtigd op de titel man omdat ik het niet met vrouwen doe? Ik zou het leuk vinden als je wat meer uitleg gaf over deze stelling.
Ook leuk dat nu ook mijn geaardheid iets te maken lijkt te hebben met honden schoppen. Apart.
Maakt niet uit hoe je het doet maar een seikerd blijf je.
Mvg Bert
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider.
Dus, fijne avond en ontspan.
@Marc S
Je bent niet de enige hoor die een schop overtrokken vindt. Ik vind het ook niet nodig en ik zou het zelf ook niet doen, maar ik heb wel begrip voor mensen die doodsangsten uitslaan voor mijn hond. en als mijn hond dan door mijn schuld los op hun hond afstormd, dan snap ik dat ze hem een schop geven, hoewel ik dat tegen mijn principes ingaat!
En leuk vind ik het ook niet dat het eens gebeurd is. Maargoed dat was mijn eigen schuld omdat ik de hond had laten ontsnappen. Het ligt echter anders wanneer iemand zomaar in de wilde weg mijn hond gaat zitten schoppen terwijl mensen bang zijn maar hij niet doet. ik vind trouwens ook dat mensen op dit forum erg aanvallend zijn en zoveel mogelijk de ander afkafferen om hun eigen ego omhoog te halen.
gewoon niet aan meedoen, jij en jou omgeving weten het beste hoe het zit.
yamie schreef:
Hele discussie niet gevolgd eerlijk gezegd (geen tijd voor gehad.... ) maar zou het jammer vinden als jullie afhaken .
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.