Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn Caviastal
Moderator: moderatorteam
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Mijn Caviastal
Ik vind ze heel leuk! Heb ook heel lang cavia's gehad!
Hebben die baldwin's alleen niet wat lange nagels achter?

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
bij enkele waren ze idd iets te lang deze foto's waren genomen op de dag dat ik ze gekocht heb dus zijn alle weer netje op maatnathalie schreef:Ik vind ze heel leuk! Heb ook heel lang cavia's gehad!
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Oke!booster schreef:bij enkele waren ze idd iets te lang deze foto's waren genomen op de dag dat ik ze gekocht heb dus zijn alle weer netje op maatnathalie schreef:Ik vind ze heel leuk! Heb ook heel lang cavia's gehad!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Blijf die naakten toch erg apart vinden, maar het heeft ook iets schattigs
Waarschijnlijk een domme vraag.... maar wat is het verschil tussen een Baldwin en een Skinny cavia?
Waarschijnlijk een domme vraag.... maar wat is het verschil tussen een Baldwin en een Skinny cavia?
Groetjes,
Wendy
Wendy
- booster
- Zeer actief
geen domme vraag ee baldwin is hellemaal kaal en een skinny heeft haar op de pootjes en op hun snoetmaitestar schreef:Blijf die naakten toch erg apart vinden, maar het heeft ook iets schattigs![]()
-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Is het gebruikelijk in de caviawereld dat er bewust gefokt word met naakte cavia's?
Ik weet namelijk dat er met naaktratten absoluut niet gefokt word door de serieuze fokkers ivm alle gezondheidsproblemen die het met zich meebrengt.
Ik weet namelijk dat er met naaktratten absoluut niet gefokt word door de serieuze fokkers ivm alle gezondheidsproblemen die het met zich meebrengt.
-
Pluuster Bear's
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Oudduitse herder, Amerikaanse Haarloze Terriër, Havanezer.
- Contacteer:
Ik zal morgen ff voor je zoeken, moet ze vast wel ergens nog hebben.booster schreef:ja ik wil ook van alle gaan bewaren ook verkochte etc kan altijd nog van pas komen he.Pluuster Bear's schreef:Heee, leuk uit Zappa en Diva.
Ik heb hun stamboomgegevens hier nog,hihi, heb alle stamboomgegevens nog in mijn pc.
Vindt het zonde om ze te verwijderen.
heb je toevallig geen foto van zappa en diva?
- booster
- Zeer actief
de skinny en de baldwin zijn netzo sterk als een normale cavia alleen missen ze vacht en zit er iets meer zorg aan met warmte en de huis bv omdat die wat kwetsbaarder is met wondjes enzoDenise. schreef:Is het gebruikelijk in de caviawereld dat er bewust gefokt word met naakte cavia's?
er zijn een aantal baldwin fokkers en skinny fokkers in nederland
Laatst gewijzigd door booster op 20 aug 2010 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Pluuster Bear's
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Oudduitse herder, Amerikaanse Haarloze Terriër, Havanezer.
- Contacteer:
Ja hoor, zijn in sommige landen zelfs gewoon erkende rassen.Denise. schreef:Is het gebruikelijk in de caviawereld dat er bewust gefokt word met naakte cavia's?
De gezondheidsproblemen die je bij de ratten ziet, heb je bij de cavia's niet.
-
Supernova
- Zeer actief
Oke, dan is dat dus een groot verschil met de ratjes, gelukkig maarbooster schreef:de skinny en de baldwin zijn netzo sterk als een normale cavia alleen missen ze vacht en zit er iets meer zorg aan met warmte en de huis bv omdat die wat kwetsbaarder is met wondjes enzoDenise. schreef:Is het gebruikelijk in de caviawereld dat er bewust gefokt word met naakte cavia's?
er zijn een aantal baldwin fokkers en skinny fokkers in nederland
Je hebt wel een stel leukerds
-
Supernova
- Zeer actief
Ik had trouwens geen idee dat er zoveel mensen zijn die cavia's fokken, en dan hebben ze ze ook nog in allerlei soorten en maten.Pluuster Bear's schreef:Ja hoor, zijn in sommige landen zelfs gewoon erkende rassen.Denise. schreef:Is het gebruikelijk in de caviawereld dat er bewust gefokt word met naakte cavia's?
Ik had vroeger ook een caafje, had ik hele gesprekken mee en we deden altijd samen een middagdutje op de bank
-
martin*
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
Denise. schreef:Ik had trouwens geen idee dat er zoveel mensen zijn die cavia's fokken, en dan hebben ze ze ook nog in allerlei soorten en maten.Pluuster Bear's schreef:Ja hoor, zijn in sommige landen zelfs gewoon erkende rassen.Denise. schreef:Is het gebruikelijk in de caviawereld dat er bewust gefokt word met naakte cavia's?
Ik had vroeger ook een caafje, had ik hele gesprekken mee en we deden altijd samen een middagdutje op de bank
Ja hoor, er zijn heel veel cavia fokkers. En klopt, ze bestaan in alle kleuren en haar types. Ik weet bij ons in de straal van zeg 10 km. zitten al snel 5 fokkers. Wij bijv. hebben dan "maar" 14 cavia's. De buren hebben er 60
- -laura-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer
Jack-Hussell
Labijna - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Vind ik ook.. als ik Dizzy zie wil ik hem meteen aaienLéonieHonden schreef:Dizzy vind ik leuk!
- booster
- Zeer actief
Dizzy is ook een hele lieve cavia.
ze komt graag met je knuffelen
ze komt graag met je knuffelen