helaas
ronde 3 agillety
ronde 4 gg
Moderator: moderatorteam
Oh nee ik ga niet meedoen hoor, zou ik alleen maar voor l*l staan met Jules..Zit kan er nog net vanaf..maar verder..samantha! schreef:Ik wil de GG wel als Inge niet wil.
Maar mocht er nog iemand zijn die nog geen workshops heeft mag die de plek innemen uiteraard.
Als er nog ergens plekje is, zou ik graag mee willen doen..Maar Agility en GG juist niet..Die plekken mogen van mij mensen doen die daar nog geen ervaring mee hebben of gewoon leuk vinden.._Inge_ schreef:Oh nee ik ga niet meedoen hoor, zou ik alleen maar voor l*l staan met Jules..Zit kan er nog net vanaf..maar verder..samantha! schreef:Ik wil de GG wel als Inge niet wil.
Maar mocht er nog iemand zijn die nog geen workshops heeft mag die de plek innemen uiteraard.![]()
Doe alleen mee met apporteren..en ben daar al bang dat ze het hele veld gaat rondrennen met dr dummy
Dat word dan later wel doorgegeven aan Linda. Word wel meer gedaan geloof ik.EschaenStefanie schreef:mag dat zomaar ik dacht dat het via zoekstok! moest? anders zijn mijn plekken helaas ook vrij gekomen door geen vervoer
Dat lijkt me logisch..Ook al staat er heel nadrukkelijk in het boekje : aan-en afmelden kan niet meer ! Eventueel overnemen..Of hoe moet ik het zeggen, kan wel..EschaenStefanie schreef:mag dat zomaar ik dacht dat het via zoekstok! moest? anders zijn mijn plekken helaas ook vrij gekomen door geen vervoer
Haha als ze maar lol heeft toch_Inge_ schreef:Oh nee ik ga niet meedoen hoor, zou ik alleen maar voor l*l staan met Jules..Zit kan er nog net vanaf..maar verder..samantha! schreef:Ik wil de GG wel als Inge niet wil.
Maar mocht er nog iemand zijn die nog geen workshops heeft mag die de plek innemen uiteraard.![]()
Doe alleen mee met apporteren..en ben daar al bang dat ze het hele veld gaat rondrennen met dr dummy