Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Je moet er van houden toen ik ze voor het eerst zag via google was ik meteen verkocht en ging me toen ook direct verdiepen erin en contact gezocht met fokkers.
Dizzy is ook heel erg lief samen met noor is ze de lievelingetje.
Als het goed is, is ze drachtig en is ze half september ongeveer uitgetelt.
bouvierpoedel schreef:Ik vind ze zo leuk.
Als jochie had ik er rond de 100.
Maar die naakte vind ik niets,
Vind die donkeren net kleine nijlpaardjes.
hahaha
hahaa dat was ook me 1e indruk van het zijn net nijlpaarden maar wel meteen voor gevallen
We hebben er ook over na zitten denken om 1 baldwin of skinny trio aan te schaffen, alleen hoor veel problemen door hun naakte huidje. + dat wij het over grote gedeelte buiten hebben wonen. (kan wel aan me schoonmoeder vragen of ze een vestje breid.
martin* schreef:Mag ik hier zomaar een link plaatsen??
We hebben er ook over na zitten denken om 1 baldwin of skinny trio aan te schaffen, alleen hoor veel problemen door hun naakte huidje. + dat wij het over grote gedeelte buiten hebben wonen. (kan wel aan me schoonmoeder vragen of ze een vestje breid.
weet niet of het mag van mij wel maar ik ben niet de baas anders mag ook via pb
ik heb tot nog toe geen problemen met de huis gehad op enkele krasjes naar van een keer te lomp krabben.
maar er vergt wel iets meer verzorging dan een harige cavia ik doe iedere week baby olie op smeren enzo.
haha het valt te proberen een gebreide trui
Pfff, pink ff traantje weg bij deze leuke foto's.
Ik ben een enorme naaktcaviafan van het eerste uur.
En ik mis de mijne nog elke dag.
Heb helaas vanwege mijn gezondheid de Skinnyfok op moeten geven.
Ik ben degene die ze naar Nederland heeft gebracht, en was dus de eerste Skinnyfokker in NL.
Ik fokte onder de naam: Pluuster's, dus wie weet zit er nog wat van mijn lijn in jou Skinny's?
Het zijn echt geweldige caafjes, veel meer outhgoïng dan de andere rassen.
Ik wens je heel veel succes en plezier met de fok van je bloterikken, en heb je ooit vragen of hulp nodig, je mag me altijd bellen.
Pluuster Bear's schreef:Pfff, pink ff traantje weg bij deze leuke foto's.
Ik ben degene die ze naar Nederland heeft gebracht, en was dus de eerste Skinnyfokker in NL.
Ik fokte onder de naam: Pluuster's, dus wie weet zit er nog wat van mijn lijn in jou Skinny's?
Ik wens je heel veel succes en plezier met de fok van je bloterikken, en heb je ooit vragen of hulp nodig, je mag me altijd bellen.
ruan noraly noor stamt af van jasmijn en daar de ouders van zijn: pluusters zoom zoom zappa en pluusters dolle diva
ik heb geregeld je naam gezien op het internet en gehoort en vindt het erg leuk je te ontmoetn hier via het forum.
Pluuster Bear's schreef:Pfff, pink ff traantje weg bij deze leuke foto's.
vindt het fijn om een goede skinny fokker te ontmoeten ik heb veel over je gelzen en veel over je gehoortalleen maar goede dingen hoor haha
ruan noraly noor stamt af van jasmijn en daar de ouders van zijn: pluusters zoom zoom zappa en pluusters dolle diva
Heee, leuk uit Zappa en Diva.
Ik heb hun stamboomgegevens hier nog,hihi, heb alle stamboomgegevens nog in mijn pc.
Vindt het zonde om ze te verwijderen.
Pluuster Bear's schreef:Heee, leuk uit Zappa en Diva.
Ik heb hun stamboomgegevens hier nog,hihi, heb alle stamboomgegevens nog in mijn pc.
Vindt het zonde om ze te verwijderen.
ja ik wil ook van alle gaan bewaren ook verkochte etc kan altijd nog van pas komen he.
heb je toevallig geen foto van zappa en diva?