Mijn zoon van 21 moest vandaag een hond naar St Maarten brengen. De hond is van mijn ex, en de hond (een gecertificeerde politiehond, mechelaar)is verkocht aan een beveiligingsbedrijf daar. Hij zou vanmorgen heen vliegen, en dan zaterdag weer terug komen. Alles is geregeld door het bedrijf, en na het afgeven van de hond, zou hij daar betaald een paar dagen vakantie mogen vieren. Best spannend natuurlijk als je nog nooit zover gevlogen hebt.
Dus vanmorgen op pad naar schiphol. Alles was ingechecked, betaald voor de hond, blijkt dat de hond geen gezondheidsverklaring had. Volgens de dierenarts waar mijn ex geweest was, was dit niet nodig, want de hond bleef op nederlands grondgebied

De klm gaf Brian de kans om de DA te bellen, en de gezondheidsverklaring te faxen. Het vliegtuig zou dan even wachten

Dus de DA gebeld, en die wilde daar niet aan mee werken. Dat vond ze fraude.

Dus toen moest de tas weer uit het vliegtuig. De hond weer opgehaald worden. Het geld wat betaald was weer terug gehaald worden. En het ticket omgeboekt worden voor morgen.
Hij moest zijn tas weer ophalen achter de douane, en die wilde dus direct zijn tas inspecteren. Waarop Brian zei, "dat hoeft niet, want ik ben niet weggeweest". En daar lieten ze het ook bij.
Daarbij was hij om 4.00 uur op schiphol, na zich eerst verslapen te hebben, (mijn ex stond al voor de deur, en de honden gingen als razende tekeer, waar ik wel wakker van werd, maar hij niet) en gingen de incheck balies pas om 5 uur open, terwijl hij om 6.15 moet boarden.
Maar goed, morgen heeft hij weer een nieuwe kans