Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

balen, Daan heeft een kindje gebeten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

nana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
Aantal honden: 3

Re: balen, Daan heeft een kindje gebeten

Ongelezen bericht door nana »

tineke schreef:
nana schreef:nee tineke ik heb meerdere keren gezegd dat ik het heb over het vb van TS en niet over
honden die loslopen in een kantine. Mijn honden bijten geen kinderen en lopen niet los in openbare gelegenheden waar honden
aangelijnd horen te zijn.
Maar het gaat ook helemaal niet over jouw honden dus je kunt ophouden met projecteren.

je hebt gelijk :wink: beter voor mijn bloeddruk
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.

lydia
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

renee-uk schreef: ja dat zeg ik toch, ik kan mijn Gina gerust los af naast me laten liggen dan is er niks aan de hand.
Alleen als er een klein hondje te dicht bij haar komt is het wel bal.
Ben benieuwd hoeveel tolerantie er bij Iones over blijft als dat kleine hondje toevallig net haar hondje is.
dus je denkt dat Polleke meteen beet als er een kind dicht in de buurt kwam? Zie je wel? Je maakt er zelf van alles van, en verzint dingen die niet waar zijn.
Polle beet niet als een kind alleen maar dicht bij kwam.
renee-uk schreef: nee hoor, bij mij zijn de verhoudingen nog wel in orde het zijn die van jou waar wat aan schort.
Je verzint anders behoorlijk dingen buiten verhoudingen.
smoekie schreef:Licht een beetje up Iones. Tis maar een hondenforum waarin niet iedereen dezelfde mening heeft. Maak je niet zo druk :Q:
Heb je gelijk in. Maar het zal je maar overkomen dat mensen iets van jou opblazen tot iets groots en totaal buiten verhouding en je daarmee om de oren slaan.....
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

iones schreef:
renee-uk schreef: ja dat zeg ik toch, ik kan mijn Gina gerust los af naast me laten liggen dan is er niks aan de hand.
Alleen als er een klein hondje te dicht bij haar komt is het wel bal.
Ben benieuwd hoeveel tolerantie er bij Iones over blijft als dat kleine hondje toevallig net haar hondje is.
dus je denkt dat Polleke meteen beet als er een kind dicht in de buurt kwam? Zie je wel? Je maakt er zelf van alles van, en verzint dingen die niet waar zijn.
Polle beet niet als een kind alleen maar dicht bij kwam.
renee-uk schreef: nee hoor, bij mij zijn de verhoudingen nog wel in orde het zijn die van jou waar wat aan schort.
Je verzint anders behoorlijk dingen buiten verhoudingen.
smoekie schreef:Licht een beetje up Iones. Tis maar een hondenforum waarin niet iedereen dezelfde mening heeft. Maak je niet zo druk :Q:
Heb je gelijk in. Maar het zal je maar overkomen dat mensen iets van jou opblazen tot iets groots en totaal buiten verhouding en je daarmee om de oren slaan.....
tegen zoveel onbenul kan ik niet op
Iones je hebt helemaal gelijk, het is hartstikke normaal dat jouw hondje los loopt tussen de kinderen als jij weet dat ze die kan bijten.
Goed gedaan hoor :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”