Ik heb:
Een afstammingsbewijs van de ARFE waarop hij staat vermeld als Old English Bulldog "Free without Freedom's Django".
Verder geboortedatum (8 juli 2007), namen fokkers en de gegevens van de eerste eigenaar. Daarvan staat het adres vermeld, maar er wordt niet gereageerd op schrijven
Verder staan de naam van de moeder "Summermoor's Blossom", een Amerikaanse bull en van de vader "Du Forgeur D'Ancres Boris", een Engelse bull.
Ook heb ik vanuit zijn dierenpaspoort de naam van de dierenkliniek waar hij zijn puppyentingen (nou ja, hij is alleen op 20 juli 2007 geënt) heeft gehad.
Verder heb ik nog een kaart van het NDG met zijn chipnummer én nog een adres en naam eigenaar, die niet overeenkomt met de naam en adres op zijn afstammingsbewijs. Deze persoon heeft hem laten chippen in februari 2008, dus toen Django 7 maanden was. Hier heb ik nog geen contact mee opgenomen.
En dan van de laatste eigenaren, daarvan heb ik naam, adres en email maar die konden me niet verder helpen. Zij hebben het dierenpaspoort plus de kaart van NDG nooit ingekeken volgens eigen zeggen en zijn er ook nooit mee naar een da geweest.
Is het haalbare kaart en hoe pak ik het aan? Ik heb geen enkele kennis van de fokkerswereld etc.