Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Oh je hebt me familie gefotografeerd! Allemaal mussen leuk hoor!
Mijn moeder heet mus van haar achternaam vandaar. Hele huis hangt vol met foto's van mussen en nog veel meer dingetjes van mussen.
Echt mooie foto's
Wat leuk, en wat een mooie foto's!
Ik heb sinds kort ook een tuin, maar daar is nog geen vogel in te bekennen
Van de winter ga ik ze lokken met vetbollen en andere heerlijkheden, en dan hopen dat ze de rest van het jaar blijven komen. Hoop dat ik dan net zulke mooie foto's kan maken als jij
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
tekkel schreef:Wat leuk, en wat een mooie foto's!
Ik heb sinds kort ook een tuin, maar daar is nog geen vogel in te bekennen
Van de winter ga ik ze lokken met vetbollen en andere heerlijkheden, en dan hopen dat ze de rest van het jaar blijven komen. Hoop dat ik dan net zulke mooie foto's kan maken als jij
Moet je nu al mee beginnen,vogels gaan nu al kijken waar ze in de winter voer kunnen vinden en zullen zich daar in de buurt vestigen.