Dat bedoel ik dus ook. Daarnaast denk ik dat wanneer je elke hond op je pad aan het schoppen bent je snel de politie op je dak hebt.renee-uk schreef:het probleem met jou is dat jij als je in de verdediging gaat situaties schept die totaal niet meer horen bij het oorspronkelijke probleem.MARC_S schreef: Dus dan maar die jonge golden in zijn pens trappen omdat hij te dicht bij jouw honden komt? Om maar een voorbeeld te noemen. Dat is dus de oplossing? Je begrijpt toch ook wel wat ik probeer te zeggen neem ik aan? Voorlopig komt dit topic op mij over alsof een hond van iemand anders trappen doodnormaal is. Ik geef daar graag wat tegenwicht aan. Dat dat niet mag maakt mij niet zoveel uit
Ik schop helemaal geen jonge goldens of wat voor honden ook die te dicht bij mijn honden komen, maar ik laat mijn hond ook niet molesteren door een andere hond en dan grijp ik wel in ja.
Mijn reu heeft nog nooit gevochten en dat wil ik graag zo houden.
Ik heb totaal geen behoefte om ook hem altijd aan de lijn te moeten houden vanwege de onopgevoede en/of niet sporende hond van een ander en dat is iets heel anders dan zo maar in het wilde weg om me heen te gaan schoppen, dat jij hier weer van maakt!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn hond geschopt
Moderator: moderatorteam
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Re: Mijn hond geschopt
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
En je eist dat wij er anders over denken? Want ik ben het helemaal met je eens en dus jij met mij.Marion. schreef: Ik denk helemaal niet hetzelfde als jou. Het ging over een kleine hond waar de vreemde hond naar toe gaat en patserig eroverheen gaat hangen. Dat wil ik niet bij mijn honden, maar ik kan dat wel op een andere manier oplossen (met mijn honden). Maar mochten het reuen zijn, die bv bij Whera's aangelijnde honden druk komen doen ofzo, dan heb ik zelfs erg graag dat Whera ze met haar voeten afweert.
Ik heb ook wel eens met mijn been of voet een hond afgeweerd. Daar gaat het hier niet over. En ik heb ook geen zin dat het zo gedraaid wordt dat ik daar ook al moeite mee zou hebben want dat is onzin. Het gaat hier om een trap tegen de ribben. Dat vond het gros van het forum een terechte reactie op overhangen. Jij niet, ik ook niet.
Als we alleen nog maar van het onderwerp af kunnen wijken om het maar vooral NIET met elkaar eens te zijn dan is dit de zoveelste non-discussie op dit forum geworden. Straks gaan we weer over Wuilus praten die al bijna wat is het, 8 jaar dood is? En dingen die ik deed toen ik 20 jaar jonger was enzo. Of dat ik ook wel eens een been heb gebruikt om een hond uit de bek van Dapper te houden. Dat lijkt me logisch. Maar dat vind ik net wat andere koek dan een overhangende hond benaderen en hem een rotschop te geven omdat hij dominant gedrag laat zien. Dat pikt hier zelf ook niemand van een ander.
Waarom wil je eigenlijk ineens over Whera praten? Zoek je steun? Ik denk niet dat Whera er zin in heeft om hier door jou bij gesleurd te worden. Regel het effe alleen met mij en hou Whera hier maar gewoon buiten.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Ook dit is omdraaien van het oorspronkelijke verhaal, heb je dat echt nodig nanna om een punt te maken?Nanna schreef:MARC_S schreef: En de mensen die zelf een reteagressieve hond hebben zouden ook hun eigen hond onder appel kunnen zetten en hem verbieden te vechten bv. Waarom moet ik mijn hond volledig onder appel hebben als een ander dat niet heeft?
Tis altijd zo makkelijk: hou je hond bij je. Maar klaarblijkelijk heeft de roeper daarvan de hond óók niet onder contrôle want als de snuffelaar te dichtbij komt wordt ie gegrepenDoe daar eerst maar eens wat aan, zou ik zeggen. Of neem niet een ras dat gauw agressief wordt. Dat móet nl. niet hoor

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
S@ndr@
- Zeer actief
Natuurlijk wel , als de rest van de wereld nu hun hond onder appel heeft dan kan de mijne lekker grasduinen( niet dat hij nu agressief is), maar het zou wel lekker rustig zijn danNanna schreef:MARC_S schreef: En de mensen die zelf een reteagressieve hond hebben zouden ook hun eigen hond onder appel kunnen zetten en hem verbieden te vechten bv. Waarom moet ik mijn hond volledig onder appel hebben als een ander dat niet heeft?
Tis altijd zo makkelijk: hou je hond bij je. Maar klaarblijkelijk heeft de roeper daarvan de hond óók niet onder contrôle want als de snuffelaar te dichtbij komt wordt ie gegrepenDoe daar eerst maar eens wat aan, zou ik zeggen. Of neem niet een ras dat gauw agressief wordt. Dat móet nl. niet hoor
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Hier ook eens. Als ik door de Soesterduinen loop, Bram een beetje aan het rondstruinen, andere hond loopt ook los, Bram gaat er naartoe en krijgt dan een schop in z'n buik omdat de andere hond hem anders zou opvreten, zou ik dat belachelijk vinden. Bram heeft het niet zo op jonge patserige reuen die zich opdringen. Die ga ik toch ook niet schoppen omdat Bram daar niet tegen kan? Ik sommeer Bram om door te lopen en loop zelf ook in gestrekte pas door. Als de reu maar blijft komen, zal ik de eigenaar verzoeken de hond terug te roepen of te halen.Nanna schreef:MARC_S schreef: En de mensen die zelf een reteagressieve hond hebben zouden ook hun eigen hond onder appel kunnen zetten en hem verbieden te vechten bv. Waarom moet ik mijn hond volledig onder appel hebben als een ander dat niet heeft?
Ik kan me voorstellen dat ik ooit zou schoppen als Bram echt gegrepen wordt. En hebben twee Groenendaelers in de buurt die regelmatig ontsnappen en dan op andere honden klappen. Zou dat mij overkomen, dan houd ik Bram en Izzie achter me en schreeuw ik eerst. Werkt dat niet, dan word ik wel fysiek. Maar goed, dat is dan wel een kwestie van mijn honden stuk of de andere honden weg zien te krijgen. Ik heb overigens nog nooit een hond geschopt. Wel eens eentje aan z'n nekvel van een andere hond getrokken. Meerdere keren zelfs.

Linda, Izzie en Bram
- renee-uk
- Zeer actief
dat laatste is niks nieuws onder de zon tochNanna schreef:Nee hoor, maar ik vond het wel aardig om hem erin te gooienrenee-uk schreef:Ook dit is omdraaien van het oorspronkelijke verhaal, heb je dat echt nodig nanna om een punt te maken?Nanna schreef:
Het verhaal is nu zo onderhand toch al alle kanten uitgezwalkt.
En ik vind dat ik gelijk heb![]()

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Nu ga je dus buiten de cirkel van jouw controle. Jij kunt niet aansturen dat anderen per definitie hun hond bij zich houden. Jij kunt jouw honden bij je houden, zodat wanneer een onbekende hond jouw honden belaagd jij in kunt grijpen. Dat is het enige dat je kunt doen. En het je honden zelf maar op laten lossen, vind ik een teken van zwakte, die uitmond in een onvoorspelbare situatie met alle gevolgen van dien.Nanna schreef:MARC_S schreef: En de mensen die zelf een reteagressieve hond hebben zouden ook hun eigen hond onder appel kunnen zetten en hem verbieden te vechten bv. Waarom moet ik mijn hond volledig onder appel hebben als een ander dat niet heeft?
- renee-uk
- Zeer actief
Nanna schreef:Tis toch zorenee-uk schreef:dat laatste is niks nieuws onder de zon tochNanna schreef: En ik vind dat ik gelijk heb![]()

- Valerie
- Zeer actief
Als jij met een hond loopt die maar al te graag een andere hond grijpt, dan komt de tegemoedkomende hond ook niet met de beste intenties. De zogezegd sociale honden zouden gewoon langslopen.
- renee-uk
- Zeer actief
blijf jij maar lekker dromen dan, ik ga slangen kijkenNanna schreef:Dat is hetzelfderenee-uk schreef:![]()
jij vindt dat zo
veul leuker!

- bennie
- Zeer actief
Je kijkt teveel CM dat is duidelijk. Je kunt per definitie wel vanalles vinden, zolang je maar niet verwacht dat de grote boze buitenwereld zich aan jouw definities aanpast, dat zal nooit gebeuren en op die manier loop je slechts van de ene in de andere teleurstelling. PS Je mist in mijn verhaal dat ik helemaal niks van een ander verwacht. Als een ander verwacht dat ik van zijn hond afblijf, moet hij zijn hond buiten mijn handbereik houden. Zo simpel is het.Nanna schreef:Ik vind dat een hond per definitie niet superagressief te reageren heeft. Dus de hond van de losloopbaas niet en ook de aangelijnde hond niet. Als je een paar afleveringen van CM hebt gezien kun je zien dat daar perfect op te trainen valt. Die moeite moet je natuurlijk wel nemenbennie schreef: Nu ga je dus buiten de cirkel van jouw controle. Jij kunt niet aansturen dat anderen per definitie hun hond bij zich houden. Jij kunt jouw honden bij je houden, zodat wanneer een onbekende hond jouw honden belaagd jij in kunt grijpen. Dat is het enige dat je kunt doen. En het je honden zelf maar op laten lossen, vind ik een teken van zwakte, die uitmond in een onvoorspelbare situatie met alle gevolgen van dien.
Dus ik snap niet zo goed dat als je zo'n buitensporige uitvaller aan de lijn hebt je wèl van anderen verwacht dat ze hun hond maar 100% bij zich moeten kunnen roepen. Het is beiden een teken van onopgevoed zijn als dat niet lukt.
Waarbij ik aanteken dat het wèl een teken van beleefdheid is om je hond even bij je te roepen als je ziet dat iemand anders de hond aanlijnt als ie jouw honden ziet naderen.
-
laeken
- Zeer actief
Ik denk dat niemand dat toelaat. Volgens mij zijn we het hierover met elkaar eens. Ik begrijp niet zo goed waarom het bij de TS terecht was en nu ineens allemaal zo genuanceerd moet. Alsof ik zelf mijn honden laat molesteren? En alsof ik zelf niet fysiek geweld ga gebruiken als een hond Cleo gaat killen. Het ging hier om overhangen en grommen. Laten we wel bij de feiten blijven graag want anders worden mij wel erg vreemde dingen in de mond gelegd.renee-uk schreef:maar ik laat mijn hond ook niet molesteren
-
laeken
- Zeer actief
Nou, precies. Ik heb zo'n lijngiller-grijper gehad. Voordat dat weer als argument wordt gebruikt. EN ik geef ruiterlijk toe dat ik die hond niet onder controle had. Had ik dat wel dan had ik gezegd, bek dicht! En dat had dan gewerkt. En ja, dan ga je honden wegjagen verbaal (dat deed ik dan). Puntje bij paaltje heb jij wel gelijk.Nanna schreef:Ik vind dat een hond per definitie niet superagressief te reageren heeft. Dus de hond van de losloopbaas niet en ook de aangelijnde hond niet. Als je een paar afleveringen van CM hebt gezien kun je zien dat daar perfect op te trainen valt. Die moeite moet je natuurlijk wel nemenbennie schreef: Nu ga je dus buiten de cirkel van jouw controle. Jij kunt niet aansturen dat anderen per definitie hun hond bij zich houden. Jij kunt jouw honden bij je houden, zodat wanneer een onbekende hond jouw honden belaagd jij in kunt grijpen. Dat is het enige dat je kunt doen. En het je honden zelf maar op laten lossen, vind ik een teken van zwakte, die uitmond in een onvoorspelbare situatie met alle gevolgen van dien.
Dus ik snap niet zo goed dat als je zo'n buitensporige uitvaller aan de lijn hebt je wèl van anderen verwacht dat ze hun hond maar 100% bij zich moeten kunnen roepen. Het is beiden een teken van onopgevoed zijn als dat niet lukt.
Waarbij ik aanteken dat het wèl een teken van beleefdheid is om je hond even bij je te roepen als je ziet dat iemand anders de hond aanlijnt als ie jouw honden ziet naderen.
-
laeken
- Zeer actief
Als je niks doet en wegloopt is het ook zo over. Ik ben altijd bang dat bemoeien de zaken alleen maar ingewikkeld zal maken. Meestal is dat ook zo. Ik ben net zo verbaast als Esther over hoe mensen dat gedrag lezen. Wuilus had een vriendje rottie. Die gingen elkaar altijd overhangen en het gegrom was niet van de lucht. De eerste keer schrok ik ook een beetje maar ze gingen daarna altijd spelen. Eva hing altijd over bij Dapper, dat was doodnormaal en helemaal niet agressief bedoeld. Soort van rijden. Ja wel irritant, maar nu niet bepaald per definitie een voorbode voor buitensporig geweld ofzo. Overhangen en grommen is zelfs een gezonde vriendelijke manier om je gezag te laten gelden als hond. Beter dan blokkeren en in de ogen gaan staren of andere provocerend gedrag. Overhangen is pas een probleem als de hond die dat ondergaat daar agressief van wordt. En dan is het kringetje eigenlijk weer rond. Ligt het probleem bij de kleine hond met grootheidswaanzin of bij de grote sterke reu die alleen even laat weten hoe en wat? Want waarom moet de kleine hond agressief worden van overhangen?Nanna schreef:Dat pik ik ook niet, als Simone in het geding is. Of Bakkie.MARC_S schreef: Het ging hier om overhangen en grommen.
Dat zijn beiden goeierds van het zuiverste water die nooit een gevecht zullen uitlokken. Ze worden alleen maar bang als hen zoiets gebeurt.
En ik ben er dan als roedelleider bij om ze te ontzetten. Als dat niet met een ksssjt lukt ga ik over naar grover geschut. Oprotten met je gegrom.
- Valerie
- Zeer actief
Waarom moeten vreemde honden ook maar iets met elkaar uitzoeken?
- bennie
- Zeer actief
Omdat je hond een rottrap kan krijgen als ie het bij vreemde honden doet, zoals je hier meermalen hebt kunnen lezen. En uiteraard wil je niet dat je hond een rottrap krijgt, dus hou je hem van vreemde honden weg als hij zulks gedrag vertoont, tot hij heeft geleerd om vreemde honden te negeren bijvoorbeeld. Behalve als je hem een rottrap gunt uiteraard.MARC_S schreef:Als je niks doet en wegloopt is het ook zo over. Ik ben altijd bang dat bemoeien de zaken alleen maar ingewikkeld zal maken. Meestal is dat ook zo. Ik ben net zo verbaast als Esther over hoe mensen dat gedrag lezen. Wuilus had een vriendje rottie. Die gingen elkaar altijd overhangen en het gegrom was niet van de lucht. De eerste keer schrok ik ook een beetje maar ze gingen daarna altijd spelen. Eva hing altijd over bij Dapper, dat was doodnormaal en helemaal niet agressief bedoeld. Soort van rijden. Ja wel irritant, maar nu niet bepaald per definitie een voorbode voor buitensporig geweld ofzo. Overhangen en grommen is zelfs een gezonde vriendelijke manier om je gezag te laten gelden als hond. Beter dan blokkeren en in de ogen gaan staren of andere provocerend gedrag. Overhangen is pas een probleem als de hond die dat ondergaat daar agressief van wordt. En dan is het kringetje eigenlijk weer rond. Ligt het probleem bij de kleine hond met grootheidswaanzin of bij de grote sterke reu die alleen even laat weten hoe en wat? Want waarom moet de kleine hond agressief worden van overhangen?Nanna schreef:Dat pik ik ook niet, als Simone in het geding is. Of Bakkie.MARC_S schreef: Het ging hier om overhangen en grommen.
Dat zijn beiden goeierds van het zuiverste water die nooit een gevecht zullen uitlokken. Ze worden alleen maar bang als hen zoiets gebeurt.
En ik ben er dan als roedelleider bij om ze te ontzetten. Als dat niet met een ksssjt lukt ga ik over naar grover geschut. Oprotten met je gegrom.
-
laeken
- Zeer actief
Ik riep de eigenaar van een losgebroken ambull of omstanders om die hond vast te pakken. Als je er niks van weet moet je je ook niet laten lijden door anderen die er niks van wisten en die het leuk vinden om mij voor paal te zetten omdat ze denken dat ze dan zelf beter uit de bus komen. Soort kindjes zeg maar.renee-uk schreef:dan roept ie om hulp heb ik begrepen uit voorgaande posts?bennie schreef:Ik ben wel benieuwd naar hoe Marc het dan wel gaat oplossen. Voor zijn mentale beeld vervang ik de golden graag voor een ambivalente Beauceron met schuim op de bek.
Ik had mijn honden niet onder controle aan de lijn, er kwam een ambull die op Eva wilde rijden. Eva wilde alleen even een oor van dat beest afrukken en er was geen eigenaar te bekennen. Ik kan in mijn eentje geen 3 honden onder controle krijgen. Wedden dat jij ook zou roepen? Dus wat klets je suf...
-
laeken
- Zeer actief
Omdat je ergens gaat wandelen waar je die tegen kan komen? Of moet elke hond een autist zijn voordat hij los kan? Er spelen ook wel eens ergens honden. Honden zijn sociale dieren die het soms leuk vinden om elkaar te ontmoeten. Welkom in de wereld Valerie. Dat dat niet kan met staffords betekent niet dat de hele wereld op zijn staffords met honden om moet gaan. Ik laat mijn honden dus wel snuffelen aan andere honden en spelen als ze dat willen. Dat doet iedereen die op zondag naar het bos gaat. Daar is niks raars aan verder al blijk jij dat wel heel vreemd te vinden...Valerie schreef:Waarom moeten vreemde honden ook maar iets met elkaar uitzoeken?
Waarom denk je dat mensen naar een forumwandeling gaan? Om alle honden elkaar te laten negeren? Wat is dit voor extreem geklets hier tegenwoordig?
- nana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
- Aantal honden: 3
Valerie schreef:Als jij met een hond loopt die maar al te graag een andere hond grijpt, dan komt de tegemoedkomende hond ook niet met de beste intenties. De zogezegd sociale honden zouden gewoon langslopen.
precies
Wie is er nu raar een hond die duidelijk aangeeft geen contact te willen hebben of diegene die ondanks waarschuwingen doorloopt
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.
lydia
lydia
-
laeken
- Zeer actief
Waar staan al deze zaken in de berichten van de TS? Jullie halen er dingen bij die ik nergens terugvind???nana schreef:Valerie schreef:Als jij met een hond loopt die maar al te graag een andere hond grijpt, dan komt de tegemoedkomende hond ook niet met de beste intenties. De zogezegd sociale honden zouden gewoon langslopen.
precies![]()
![]()
Wie is er nu raar een hond die duidelijk aangeeft geen contact te willen hebben of diegene die ondanks waarschuwingen doorloopt
-
chrico
- Zeer actief
Niet om heel vervelend te zijn maar de vraag was waarom honden iets met elkaar uit te zoeken hebben. Sociale honden hebben niets met elkaar uit te zoeken. Geen 1 hond heeft iets uit te zoeken met elkaar of zij moeten in dezelfde roedel leven. Honden die denken iets uit te zoeken met een ander horen niet los. Heel simpel.MARC_S schreef:Omdat je ergens gaat wandelen waar je die tegen kan komen? Of moet elke hond een autist zijn voordat hij los kan? Er spelen ook wel eens ergens honden. Honden zijn sociale dieren die het soms leuk vinden om elkaar te ontmoeten. Welkom in de wereld Valerie. Dat dat niet kan met staffords betekent niet dat de hele wereld op zijn staffords met honden om moet gaan. Ik laat mijn honden dus wel snuffelen aan andere honden en spelen als ze dat willen. Dat doet iedereen die op zondag naar het bos gaat. Daar is niks raars aan verder al blijk jij dat wel heel vreemd te vinden...Valerie schreef:Waarom moeten vreemde honden ook maar iets met elkaar uitzoeken?
Waarom denk je dat mensen naar een forumwandeling gaan? Om alle honden elkaar te laten negeren? Wat is dit voor extreem geklets hier tegenwoordig?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Valerie
- Zeer actief
Wat is dit nou weer voor onzin? Ik heb hier een dame rondlopen die een stuk socialer is dan het gros van de honden. Met haar heb ik ook veel in parken in Amsterdam gelopen ook als het druk is. Doe ik nog steeds en dat kan ze prima handelen.MARC_S schreef:Omdat je ergens gaat wandelen waar je die tegen kan komen? Of moet elke hond een autist zijn voordat hij los kan? Er spelen ook wel eens ergens honden. Honden zijn sociale dieren die het soms leuk vinden om elkaar te ontmoeten. Welkom in de wereld Valerie. Dat dat niet kan met staffords betekent niet dat de hele wereld op zijn staffords met honden om moet gaan. Ik laat mijn honden dus wel snuffelen aan andere honden en spelen als ze dat willen. Dat doet iedereen die op zondag naar het bos gaat. Daar is niks raars aan verder al blijk jij dat wel heel vreemd te vinden...Valerie schreef:Waarom moeten vreemde honden ook maar iets met elkaar uitzoeken?
Een andere hond hoeft alleen echt niet grommend over haar heen te hangen of op haar te rijden, als zij niet ingrijpt dan doe ik het wel.
Honden hebben ook niets met haar uit te zoeken of te vechten. Willen ze vriendelijk gedrag zeggen, geen probleem, willen ze spelen, geen probleem. Willen ze patsen dan moeten ze opsodemieteren.
Ik kom trouwens ook op forumwandelingen, die heb je ook van het staffordforum.
-
chrico
- Zeer actief
Ik niet, want als het wederzijds goedgekeurd was geweest dan had TS haar hond niet terug hoeven roepen die op dat moment bananen in zijn oren hadMARC_S schreef: Of liep een wederzijds goedgekeurde ontmoeting anders dan gepland? Dat is meer wat ik lees maargoed....
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Marion.
Ach jee, 8 jaar alweer? Toen werkte ik nog niet eens in Nijmegen. Dan zal ik wel een reïncarnatie van Wuilis hebben zien lopen. En wat jij 20 jaar geleden deed weet ik al helemaal niet. Maar goed, overdrijven is inderdaad ook een vak. Jouw vak met name.MARC_S schreef:Straks gaan we weer over Wuilus praten die al bijna wat is het, 8 jaar dood is? En dingen die ik deed toen ik 20 jaar jonger was enzo.
O nee, het ging over een jonge Golden die heel sociaal met de beste bedoelingen op een rete-agressief monster die niet onder appèl staat. En dan van de baas van dat aggresieve monster een doodschop krijgt. Stom van meMARC_S schreef:Ik heb ook wel eens met mijn been of voet een hond afgeweerd. Daar gaat het hier niet over
Ik mag niet over Whera praten, want dat geeft herrie tussen jou en Whera? OkMARC_S schreef:Waarom wil je eigenlijk ineens over Whera praten? Zoek je steun? Ik denk niet dat Whera er zin in heeft om hier door jou bij gesleurd te worden. Regel het effe alleen met mij en hou Whera hier maar gewoon buiten.Ik heb totaal geen zin om via jou ineens weer herrie met Whera te krijgen.
Ander voorbeeld dan. Ik was op de grond met Fangio aan het kroelen, met mijn rug naar mijn 2 slapende dames. Had niet in de gaten dat Miep wakker werd en naar me toe kwam hobbelen. Als ik dan totaal niet gereageerd zou hebben op Cloor's "hou weggggggggggg die hond!" dan was ik denk ik toch erg blij geweest als zij haar handen en voeten had gebruikt om Miep weg te houden.
Laatst gewijzigd door Marion. op 18 aug 2010 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- nana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
- Aantal honden: 3
Jij laat je honden snuffelen en met andere honden spelen als ze dat willen....heeft de andere hondeneigenaar daar ook nog zeggenschap in of moet die het maar ondergaan.MARC_S schreef:Omdat je ergens gaat wandelen waar je die tegen kan komen? Of moet elke hond een autist zijn voordat hij los kan? Er spelen ook wel eens ergens honden. Honden zijn sociale dieren die het soms leuk vinden om elkaar te ontmoeten. Welkom in de wereld Valerie. Dat dat niet kan met staffords betekent niet dat de hele wereld op zijn staffords met honden om moet gaan. Ik laat mijn honden dus wel snuffelen aan andere honden en spelen als ze dat willen. Dat doet iedereen die op zondag naar het bos gaat. Daar is niks raars aan verder al blijk jij dat wel heel vreemd te vinden...Valerie schreef:Waarom moeten vreemde honden ook maar iets met elkaar uitzoeken?
Een forumwandeling doe je vrijwillig.
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.
lydia
lydia
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
En zoals gewoonlijk beste leeskeesjes vlogen de lieve honden vriendjes elkaar in de haren en scholden elkaar zoals dat gewoon is bij mensen helemaal verrot.ohoh en oh ojh wat gingen zij tekeer als beesten zo erg.
Dus eigenlijk berust dit sprookje op waarheid.
En ze haalden er allemaal gekke zaken bij van dat ze terug getrapt zouden worden
en 1 nicht die begon te gillen
en de ander was helemaal verdrietig
en moest opgenomen worden in het sanatorium.
En de ander haalde het invalide slecht horende krakkemikkerige kneusje
van haar zelf erbij en weer 1 die zou haar hedder wel effe.......
En het was me toch een feest van pure liefhebberij omdat het eigenlijk lieve leeskeesjes allemaal over onze lieve hondjes ging.
En daar komt niemand aan en mag ook niemand wat van zeggen .
Laat staan trappen of schoppen.
En lieve leeskeesjes de moraal van het vehaal is dat alle hondjes het beter hadden begrepen omdat die lekker lief en gezellig met elkaar aan het spelen waren.
En met CM te spreken PppSsssssstt en toen was het verhaaltje uit.

En ze haalden er allemaal gekke zaken bij van dat ze terug getrapt zouden worden
En de ander haalde het invalide slecht horende krakkemikkerige kneusje
En het was me toch een feest van pure liefhebberij omdat het eigenlijk lieve leeskeesjes allemaal over onze lieve hondjes ging.
Laat staan trappen of schoppen.
En lieve leeskeesjes de moraal van het vehaal is dat alle hondjes het beter hadden begrepen omdat die lekker lief en gezellig met elkaar aan het spelen waren.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Marion.
Maar die van mij willen helemaal niet lief en gezellig spelen met vreemden. Hebben ze van vrouwtje, daarom kom ik ook niet naar doe-dag. Ook niet met stalen neuzenbouvierpoedel schreef:En lieve leeskeesjes de moraal van het vehaal is dat alle hondjes het beter hadden begrepen omdat die lekker lief en gezellig met elkaar aan het spelen waren.![]()
![]()
![]()
-
S@ndr@
- Zeer actief
Deze samenvatting had wel op pagina 1 gemogen
had een hoop lees en scrolwerk gescheeld 
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
:lol: :lol:Nanna schreef:bouvierpoedel schreef: beste leeskeesjes![]()
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
bouvierpoedel schreef:En zoals gewoonlijk beste leeskeesjes vlogen de lieve honden vriendjes elkaar in de haren en scholden elkaar zoals dat gewoon is bij mensen helemaal verrot.ohoh en oh ojh wat gingen zij tekeer als beesten zo erg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze haalden er allemaal gekke zaken bij van dat ze terug getrapt zouden wordenen 1 nicht die begon te gillen
en de ander was helemaal verdrietig
en moest opgenomen worden in het sanatorium.
En de ander haalde het invalide slecht horende krakkemikkerige kneusjevan haar zelf erbij en weer 1 die zou haar hedder wel effe.......
![]()
![]()
Laat staan trappen of schoppen.![]()
![]()
![]()
En lieve leeskeesjes de moraal van het vehaal is dat alle hondjes het beter hadden begrepen omdat die lekker lief en gezellig met elkaar aan het spelen waren.![]()
![]()
![]()
Kees heeft gesproken
Brengt alles weer een beetje in perspectief.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.