Wat is wijsheid in deze.
En ja, hier gaat het kl*te met de boelekes
Moderator: moderatorteam
idorh schreef:Dat kan wel zoveel oorzaken hebben!!!
Ik ken een lang bestaande vereniging, waar veel in het nest en ook vaak voortijdig dood geboren zijn door een gecentraliseerd fokken. Dus gericht inteelt fokken.
Gr Bertus.

11 waarvan drie doodgeboren. De overige 8 leken het goed te doen tot we op dag 2 zagen dat er wat veranderde, ondertussen alweer drie dood en twee ben ik ook bang voor. We starten zometeen met synulox en duimen voor de ukkies, meer kunnen we niet doen.LongFields schreef:Wat rot Tulp, hoeveel waren er en hoeveel zijn er nu nog over?
Sikkemie schreef:pff wat erg
En tijdens de dracht niks gemerkt, teef niet ziek geweest, helemaal niets?
Wel erg grote nest, misschien heeft dat er wat mee te maken?

Wat ontzettend verdrietig om na 3 doodgeboren pups nog zoveel pups te moeten verliezen, terwijl ze zo'n goede start leken te maken. Hopelijk redden de overgbleven pups het.Tulp schreef:[11 waarvan drie doodgeboren. De overige 8 leken het goed te doen tot we op dag 2 zagen dat er wat veranderde, ondertussen alweer drie dood en twee ben ik ook bang voor. We starten zometeen met synulox en duimen voor de ukkies, meer kunnen we niet doen.

Inderdaad van Bibi.falkje schreef:Wat akelig, ik dacht dat jullie je deel pech met fokken nu wel eens gehad mochten hebben. Pups van Bibi? Ik hoop dat de anderen het gaan redden!