roxy die is best bang voor vreemde mensen maar als we in de stad lopen met haar of op een druk pad of er loopt iemand dicht langs haar.. dan moet ze altijd ff aan diegene zijn been snuffelen... dat leverde op vakantie nog al is grappige dingen op.. want mensen (vooral italianen) voelen wat aan hun been kriebelen kijken naar benenden en zien natuurlijk als eerste strom
ook doet roxy als ze wil spelen met haar pootje maaien op elk raak vlak dat ze maar kan vinden... dit kan een kussen zijn... maar ook een voet of een been... dus we zitten hier nog al is onder de rooie plekken... heb al een krabpaal overwogen...
ook als roxy wil spelen komt ze diep grommend op je af met het balletje in haar bek
storm is altijd heel erg op zijn eten.. als hij weet dat het etens tijd is en de baas onderneemt niets dan gaat ie heel lullig tegen de bank zitten met ze kontje net aan de grond klaar om op te springen.. ook als ik aan het koken ben dan zit ie altijd naast het gasfornuis mijn eten te bewaken (dat zeg ik zo het lijkt net een bewaker hij bewaakt niet echt)
storm is een hele stoere hond maar als er visite komt is het net een pupje... hij wringt zich dan in alle bochten voor de visite en gooit zich het liefste direct op zijn rug..
als storm ligt te slapen en je loopt lang dan doet hij zijn achterpoot omhoog van zo... nu mag je me hier wel is aaien...