Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een aantal hier willen naar slagharen, lekker overal in enzo. Ik heb geen idee, ben er nog nooit geweest.
Kan mee, maar mijn hond heeft geen oppas die dag. Nu lees ik dat honden meekunnen.
Hebben jullie een idee, is dat heel onhandig? Of kan het best. Hij is erg makkelijk, is ook al meegeweest naar dierentuinen enzo maar een attractiepark
Wij hebben Beau meegenomen maar onze vrienden hadden daar voor een week een huisje gehuurd dus eigenlijk niet te vergelijken. Zonder dat had ik het trouwens niet gedaan, er is daar niets voor ze alleen wachten en stukjes lopen naar de volgende attractie.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
2 Jaar geleden Beike mee gehad.
Wij ( mijn moeder, broertje en zusje en ik) waren er toen een weekend.
Er is een speciaal veldje waar je je hond uit kan laten ( wel de poep opruimen, er hangen zakjes daar).
Honden zijn toegestaan in het park, mits aangelijnd.
Tenminste, toen nog wel.
In het restaurant vlakbij het winkeltje ( kleine supermarkt) mocht de hond ook mee naar binnen, mits hij zich kan gedragen.
Beike vond het wel leuk.
Er is niet erg veel voor ze, alleen wachten en lopen en andere hondjes om mee te spelen ( er waren toen veel meer mensen die hun hond mee hadden).
Voor zover dat kan dan, want ze mogen daar niet los.
Laatst gewijzigd door Syllvero op 15 aug 2010 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben er pas geleden geweest, zonder honden hoor, maar het viel me op, hoeveel mensen hun hond mee hadden, nou waren wij er niet op een belachelijk drukke dag, dus dat zal wel schelen, maar toch... hond heeft er zo weinig aan vind ik, als je het zelf niet vervelend vind, dat je nergens in kan, is dat natuurlijk prima, maar zou mijn dagje uit niet zijn.
Ik denk dat het ook wel per hond verschilt of je ze er een plezier mee doet of niet. Voor Senna zou het echt niet leuk zijn, al die herrie en drukte. Milo daarentegen vindt alles leuk, als hij maar mee mag. Hij vindt dat helemaal geweldig. En dan nog, zo erg lijkt het me nou ook weer niet als de hond eens een dagje heeft wat voor hem/haar niet zo leuk is. Dan spreek ik misschien wel voor mezelf, maar mijn honden krijgen iedere dag een wandeling van minstens 1 1/2 uur, lekker rennen en spelen, ze zijn zeer weinig alleen thuis, dus een dagje een beetje "afzien" moet in mijn ogen kunnen.
Er is een verschil tussen op pad gaan voor je hond en op pad mét de hond, denk ik. Als je graag mee wilt, en je hebt geen oppas, de hond kan dat aan en het mag, zou ik hem lekker meenemen. Robin zou ik makkelijk kunnen meenemen, die is al blij als ze door een paar kinderhandjes geaaid wordt
Kun je de dag erop weer in het teken van de hond zetten en iets gaan doen wat écht leuk voor hem is, toch?