Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Prachtig, die schud foto van Buffel is echt gaaf Die van de herten zijn nog mooi geworden met een bewegende Tapas
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
nathalie schreef:Staan die herten daar nou gewoon naar jullie te kijken??
Mooie foto's~!
Die herten stonden idd gewoon te kijken, onze honden hadden het niet eens door
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Haha ja en ze staan nog heel dichtbij het pad ook...
Dank je voor de complimenten Reini. Het waren ook stuk voor stuk erg leuke honden om te fotograferen! En jouw Vegas is echt een ontzettende kroelkont en knappe kerel, wow!
Brigitte schreef:Ohhh wat een geweldige foto's en die Buffel jemig wat een stom hoofd heeft hij toch ook. Nou ja, prettig gestoord zeggen we maar. Echt super foto's
Dat stomme hoofd zie ik alleen maar op de uitschud-foto. En dan is geen een hond echt charmant te noemen hoor.
alm@ schreef:Gaaf hé die herten die Bunker-bek en Napoleon is een geweldige hond met prachtig gangwerk (geleerd vanmiddag )
Had je niet gedacht hè Alma, dat je nog wat zou leren vanmiddag.
Prachtfoto's Suzanne
Leyduin Woestduin is een heerlijk rustig gebied voor een aanlijnwandelinng ,wij wonen er valakbij en vaak doe ik het middagrondje met Rio daar,heerlijk.
De herten staan er inderdaad gewoon rustig als je langs gaat ,ik kom ze ook regelmatig tegen