Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vandaag even bij een kennis haar paardjes wezen kijken. Kon ik gelijk mijn fotokunsten daar op oefenen. En dat viel nog niet mee hihi de zon was fel en een zwart paard is toch lastig maar ik vind er leuke plaatjes tussen zitten.
Het Zwarte paard loopt ZZ-Zwaar. De vos staat pas in training en komt uit in het ZZ-Licht.
Laatst gewijzigd door shanty op 09 aug 2010 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Die zwarte is een prachtpaard zeg!
Je hebt prachtige plaatjes geschoten.
Als ik heel eerlijk ben vind ik haar niet heel sympatiek rijden, tenminste, zo komt het op de foto's over.
Ze rijdt erg op druk aan de voorkant als ik het op de foto's zie, en de paarden zou ik zelf liever iets meer op lengte zien en niet zo kort in de hals.
Maar ik doe het haar niet na, paarden op dat niveau rijden hoor. Laat dat in ieder geval gezegd zijn.
Beide paarden waren dusdanig verpest toen ze ze kreeg dat je er geen land mee kon bezeilen .. Die zwarte helemaal wat een hittepettit. Dit zijn gewoon echt werkpaarden die bij de verkeerde mensen gewoon niet goed werden begrepen.
De vos ook die kon toen ze hem kreeg niet eens normaal nageven .. maar wel passageren . Gelukkig begint hij nu lekker los te komen, Maar af en toe heeft hij het nog even dat hij even zijn fout geleerde kunstje doet. Hij snapt dat dan echt niet dat dat niet zo hoeft ..
LongFields schreef:Die zwarte is een prachtpaard zeg!
Als ik heel eerlijk ben vind ik haar niet heel sympatiek rijden, tenminste, zo komt het op de foto's over.
Ze rijdt erg op druk aan de voorkant als ik het op de foto's zie, en de paarden zou ik zelf liever iets meer op lengte zien en niet zo kort in de hals.
Maar ik doe het haar niet na, paarden op dat niveau rijden hoor. Laat dat in ieder geval gezegd zijn.
Eigelijk vind ik het in het echt wel meevallen. Ik vind op de fotos bij de Zwarte vooral het beeld heel erg vertekenen.
LongFields schreef:Als ik heel eerlijk ben vind ik haar niet heel sympatiek rijden, tenminste, zo komt het op de foto's over.
LongFields schreef:Als ik heel eerlijk ben vind ik haar niet heel sympatiek rijden, tenminste, zo komt het op de foto's over.
helemaal mee eens
ziet er erg onvriendelijk uit
Dit dacht ik ook gelijk, maar het kan ook vertekend zijn...Zijn wel mooie paarden!
LongFields schreef:Die zwarte is een prachtpaard zeg!
Kan niet anders dan het met je eens zijn, het ziet er nogal opgekropt en met veel stanggebruik uit ipv het losse vanzelfsprekende wat ik toch wel graag zie zeker op dat niveau het zijn trouwens wel prachtige paarden zeg!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Grappig, ik zie gewoon 2 mooie paarden die wat dressuuroefeningen doen.
Hoe zie je dat een paard 'achter' de teugel loopt? En waar moet je dan naar kijken om het als onvriendelijk te bestempelen?
het hoofd moet een 90 graden hoek met de horizon hebben, in dit geval is de kin meer naar de borst gekeerd en lopen de paarden opgekruld. dat er druk op de mond zit en met name op de stang is te zien aan de hoek van de stang. kijk maar naar het verschil met de onderste foto en naar de rest van de foto's. de stang werkt als een hefboom en is daarnaast dun dus die heeft een hele scherpe inwerking, hetgeen niet fijn is voor een (zachte) paardenmond.
Alles eerst, ik vind dat je mooie foto's hebt gemaakt
Verder ben ik het met bovenstaand commentaar eens het paard loopt onnatuurlijk en opgekropt door een teveel aan druk op de teugels, dat vind ik jammer. Helemaal als je op zo een niveau rijd.
Hutsje schreef:het hoofd moet een 90 graden hoek met de horizon hebben, in dit geval is de kin meer naar de borst gekeerd en lopen de paarden opgekruld. dat er druk op de mond zit en met name op de stang is te zien aan de hoek van de stang. kijk maar naar het verschil met de onderste foto en naar de rest van de foto's. de stang werkt als een hefboom en is daarnaast dun dus die heeft een hele scherpe inwerking, hetgeen niet fijn is voor een (zachte) paardenmond.
ah ja, ik zie idd het verschil met de onderste foto en de rest.
Bedankt voor je uitleg.
Bedankt voor de complimentjes. Ik vond ze zelf wel redelijk gelukt.
Uhm nee ze is niet zwanger
Ja over het rijden heb ik natuurlijk weinig in te brengen.. Ze krullen idd wel achter de teugel maar dat neemt niet weg dat het wel hele super gave paarden zijn en ik een heerlijk dagje heb gehad tussen het paarden geneuzel
Mooie paarden . Maar ze rijd idd meer op stang dan op een trens, jammer . Zeker als die paardjes al wat moeilijk zijn zou ik met het meest simpele weer beginnen. Een normale water trens en weer even back to basic.
helemaal mee eens
ziet er erg onvriendelijk uit
Ja ook mee eens vind haar een erg strenge binnen hand hebben (wat ik zie op een paar foto's)
Daar zijn we weer!!!!!!!nieuwe kansen, nieuwe rondes
Je hebt werkelijk prachtige foto's gemaakt Mijn vorige paard was zwart en bijna geen enkele foto is gelukt met een eenvoudige digicam.
Ook ik vind dat de stang te streng wordt gebruikt. Ik ken 1 amazone die zz-z rijdt maar thuis altijd oefent met alleen een trens. Op wedstrijden heeft ze er ook een stang in hangen maar die gebruikt ze nooit
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Mooie foto's! Ik vind het zwarte paard echt een beauty. Helemaal mijn type.
Inderdaad ziet het rijden er niet zo ontspannen uit, maar ik vind dat je hele mooie foto's hebt geschoten!
Even offtopic; Weet je toevallig hoe de Ridgeback op de laatste foto heet?
moosje schreef:Erg mooie paarden.
Kan niet anders dan het met mijn voorgangers eens zijn over de manier van rijden. Vind het er verre van prettig uit zien.
[quote="Irisz"]Mooie foto's! Ik vind het zwarte paard echt een beauty. Helemaal mijn type.
Inderdaad ziet het rijden er niet zo ontspannen uit, maar ik vind dat je hele mooie foto's hebt geschoten!
Even offtopic; Weet je toevallig hoe de Ridgeback op de laatste foto heet? [/quo
mij viel die rr ook het meeste op
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding