vandeweek was ik zelfs het deurtje vergeten dicht te doen
aan de zijkant en ze was er niet een uitgekomen
maar nu ligt Sandy te slapen op de bank en ik wil even
boodschappen doen, zou ik haar even alleen kunnen laten "los"?
Moderator: moderatorteam

Ze is een pup van 5 maanden (moest ik er ff bij zetten natuurlijk)Zoek stok! schreef:Sloopt ze dan? Als ze niet direct in de kabels hangt, zie ik het probleem niet.
Nou, dit zit natuurlijk wel net wat anders. Maar goed.Magic schreef: Mijn hond laat me niet weg gaan als hij niet in z'n bench zit, dan jankt hij de hele straat bij elkaar. Zo kan het dus ook.

Ja en, puppers kunnen niet buiten een bench alleen blijven?Me_and_Sandy schreef:Ze is een pup van 5 maanden (moest ik er ff bij zetten natuurlijk)Zoek stok! schreef:Sloopt ze dan? Als ze niet direct in de kabels hangt, zie ik het probleem niet.

bij mij doet een grote extra lekkere kluif wonderenMagic schreef:Ik zou het gewoon proberen.
Mijn hond laat me niet weg gaan als hij niet in z'n bench zit, dan jankt hij de hele straat bij elkaar. Zo kan het dus ook.
dat weet ik niet??! ghehehe ik zal het proberen?Zoek stok! schreef:Ja en, puppers kunnen niet buiten een bench alleen blijven?Me_and_Sandy schreef:Ze is een pup van 5 maanden (moest ik er ff bij zetten natuurlijk)Zoek stok! schreef:Sloopt ze dan? Als ze niet direct in de kabels hangt, zie ik het probleem niet.

De leeftijd maakt toch niets uit. Jara is bijna 4 maanden en heeft nog nooit een bench gezien.Me_and_Sandy schreef:Ze is een pup van 5 maanden (moest ik er ff bij zetten natuurlijk)

Doen!Me_and_Sandy schreef:alleen blijven gaat allemaal goed, even in de bench..
vandeweek was ik zelfs het deurtje vergeten dicht te doen
aan de zijkant en ze was er niet een uitgekomen![]()
maar nu ligt Sandy te slapen op de bank en ik wil even
boodschappen doen, zou ik haar even alleen kunnen laten "los"?