Buck en Dolly hebben om de beurt kennis met Sybil gemaakt, Dolly had weinig interesse en Buck heeft even neutraal gesnuffeld. Sybil was wel even onder de indruk van onze grote honden maar naar een paar minuten was ze nieuwsgierig.
Het was best emotioneel om haar mee te nemen, de fokkers hadden tranen in de ogen en wij vonden het ook best ingrijpend om zo'n klein hummeltje "zomaar" mee te nemen maar gelukkig ging alles goed. Sybil heeft de eerste half uur een zielig gepiept in de camper, alles was natuurlijk helemaal vreemd voor haar, Buck ging lief bij haar zitten om haar te kalmeren daarna viel ze in slaap op mijn schoot. We zijn onderweg 3 keer gestopt en alle keren heeft ze geplast in het gras
Eenmaal thuis heeft ze rustig door het huis en tuin gelopen en met de katten kennis gemaakt, daarna zocht een plekje onder te tuinstoel om een grote dut te doen
We leren haar nu een beetje kennen, ze leert al veel in een korte tijd...ze loopt met ons mee en plast elk uur buiten en kan al slapen in haar bench, ze speelt actief met haar speelgoed en slaapt best veel af en toe is ze druk maar dan is ze ook moe. Ze blaft als ze iets spannend vind en wil het dan weg jagen, zo heeft ze al haar eigen shaduw, vreemde hond en een piepend krukje "aangeblaft"
De nacht is ook heel goed gegaan, ze heeft heel even gepiept maar ze laat zich snel gerust stellen en daarna is ze gaan slapen, ik ben met haar om 3.30 uur naar buiten gegaan waar ze heeft gepoept en geplast.....daarna slapen en om 6 uur was ze echt wakker
Deze foto's zijn van vandaag toen we met de honden op de dijk waren, ik was erg trots om mijn 3 kanjers zo samen te zien.