zowiezo ga ik het gesprek met ze aan. En dat doe ik altijd netjes en beheerst

.Ik praat wel eens met hun buren ( tijdens het honden uitlaten) en die hebben ook op het punt gestaan de dierenbescherming te bellen....toen gingen ze echter op vakantie dus ze zouden het na de vakantie nog aankijken en anders aan de bel trekken. Mocht er geen verbetering komen dan wellicht de handen ineen slaan.
Sam is er als pup gekomen...echter in andere samenstelling van gezin( de vader is gescheiden en bij deze mevr met kids gaan wonen)
Het is niet altijd zo geweest begrijp ik. Vroeger was het ook gewoon een volwaardig lid van het gezin. Tis sinds ze met die eetkar moeten trekken om de kost te verdienen, dat het niet goed gaat.
Ik ken ze van zien en groeten en soms loop ik weleens met hem op als we net aan onze ronde beginnen....was er ook nog nooit geweest en zie nu pas hoe Sam leeft als ie buiten moet zijn.
Hij sprak mijn zoon gisterochtend aan of hij hem wilde uitlaten, anders zou hij naar een kennel zijn gegaan....yeah wright!!
Toevallig komt ie mijn zoon tegen en vraagt hem dit terloops. En de kennel dan..afbellen???? Hij vroeg het om 8 uur en ze gingen om 8.30 weg.
Dan heb je toch geen kennel geregeld?
Ik zal zometeen als ik em uitlaat maar wat foto's maken van hem en de situatie. Mocht het verder gaan dan kunnen ze niet ontkennen.
Het topic hoeft overigens niet verplaatst hoor. Als ze er een probleem mee hebben dat ik dit neerpen dan moeten ze er maar iets aan doen.

Kom maar op zou ik zeggen!!!!
Hoe meer ik er over nadenk hoe kwaaier ik me er ook over maak...hij is zooooo lief. Dit verdient ie echt niet.