Ineens kwam er een kale, getatoeerde man aan gelopen met een pitbull, type daddy.....breed en met gecoupeerde oren.
Sybil zag de man en hond en begon me toch te blaffen
Moderator: moderatorteam

Nanna schreef:Ik zeg: muilkorf![]()

Ja klopt, als de "indringer" dichterbij is dan dimt ze ook meteen inZoek stok! schreef:Dat zou Izzie ook kunnen doen. Maar als die hond er dan aan komt, is ze ineens heeeeeel braaf![]()

Ik heb het redelijk onder controle nu. Ik zou pupper een andere opdracht geven. Als ik denk dat Izzie iets spannend vindt, roep ik haar, laat ik haar desnoods zitten etc. Ze concentreert zich dan op mij en niet op het enge. 'Klaar' kent ze ook. Soms mag ze best even blaffen, als er een labrador keihard aan komt rennen ofzo. Maar het moet wel weer ophouden natuurlijkmariaa schreef:Ja klopt, als de "indringer" dichterbij is dan dimt ze ook meteen inZoek stok! schreef:Dat zou Izzie ook kunnen doen. Maar als die hond er dan aan komt, is ze ineens heeeeeel braaf![]()
Voor mij is het nieuw dat zo'n kleine babyhond al zo'n grote mond durft te hebben. Gelukkig zorgen Buck en Dolly dat ze regelmatig even op de plaats wordt gezet